Pagina 1 van 1

klantenservice Hi

Geplaatst: 06 nov 2012 16:51
door Anouk1969
In 2008 mijn abonnement afgesloten bij Hi, heb vanaf dag 1 geen Mijn Hi account kunnen aanmaken daar nummer reeds in gebruik was. Klaag hier al ruim 4 jaar over, nooit opgelost.
In 2011 abonnement verlengd, met onbeperkt internet. Rekeningen schoten omhoog, blijkt dat Himij steeds datakosten in rekening heeft gebrqcht, nooit opgelost. Rekening bleven stijgen, volgens Hi door de smsjes die ik ontving, maar ik whatsup en sms is geblokkeerd.Wederom gebeld toen waren het ineens de telefoontjes naar india, maar mijn hemel ik zat in spanje bij familie. Abonnement is sinds 12 september 2012 beeindigd door Hi en deze week is er en bedrag van 874 euro geincasseerd voor de periode 15 sept t/m 30 okt. Gebeld hoe dit kan daar abonnement is beeindigd.............. geen idee zegt Hi en kunnen ook niets doen daar ik een wanbetaler ben. Nu klopt het dat ik een keer een incasso heb gestorneerd maar wanbetaler gaat me te ver. Volgens Hi moest ik eerst maar eens betalen dan zouden ze kijken. Ik heb netjes om een overzicht gevraagd van openstaande posten en krijg het geweldige advies, die sturen we zodra de posten betaald zijn. Ben ik nu debiel of wat?

Re: klantenservice Hi

Geplaatst: 07 nov 2012 20:26
door maboto
Ik begrijp dat je niet tevreden bent, ik zou dat in dit geval ook niet zijn, wat ik alleen niet snap is dat als je zo ontevreden bent over Hi, en problemen maar niet opgelost worden, dat je dan wel daar blijft hangen als afnemer van diensten.

Als je zo ontevreden bent, dan ga je toch naar een andere provider, of..... snap ik het nou niet meer of...?

Re: klantenservice Hi

Geplaatst: 08 nov 2012 10:31
door belkostenwijzer
Hallo,

Hi is verplicht om de openstaande posten per brief aan u aan te bieden. Niet nadat u pas betaald heb. Normalieter doen ze dit ook gewoon.

Het is een raar verhaal dat er zoveel geld vanaf gehaald word. U mag gewoon de service vragen van de facturen welke u niet snapt.

Als u een klachtenbrief schrijft naar de klachten afdeling van Hi, en u legt het verhaal duidelijk uit. Dan zullen ze dit op een andere manier oppakken dan de klantenservice doet. Stuur de brief wel aangetekend, met alle bewijzen van uw kant.

Succes!

Groet Belkostenwijzer