LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laat maar
Re: Laat maar
Er staat ook niet dat je geen kerstboom mag meenemen. Dus wanneer nergens staat dat het niet mag wil nog niet zeggen dat het wel mag.UrbaM schreef:
Thuis nog eens de regels na gelezen maar er staat in de voorwaarden nergens dat je geen etenswaren mee mocht nemen.
Iedereen die naar grote evenementen gaat weet dat dit kan gebeuren. Een evenement wordt deels gefinancierd door inkomsten uit horeca. En die vallen tegen wanneer iedereen zijn hapje en drankje meeneemt.
En u dacht zeker ook aan diezelfde hongersnood toen u de broodjes en chips inpakte voor in de trein? Dit is natuurlijk een argument wat kant noch wal raakt. Met het geld wat u voor de kaartjes betaalde hadden ook heel veel medicijnen voor zieke kinderen in Afrika gekocht kunnen worden.UrbaM schreef: waar in de rest van de wereld hongersnood is, wordt hier goed eten weggegooid.
UrbaM schreef:broodjes mee, chips en vriendinnetje had wat snoepjes mee. Ook drinken voor in de trein
Helaas is dat de harde waarheid. Daarnaast gelden natuurlijk ook te alle tijde de huisregels van de hmh, en ook daar staat het dacht ik in vermeld. Weet niet wat er allemaal wel en niet staat wat meegenomen mocht worden, maar er zullen vast en zeker meer zaken niet mee mogen naar binnen, welke vast niet allemaal op dat kaartje stond.crazyme schreef: Er staat ook niet dat je geen kerstboom mag meenemen. Dus wanneer nergens staat dat het niet mag wil nog niet zeggen dat het wel mag.
Tja dat lijkt mij algemeen bekend. Ook in de bios is dat vaak zo. Ze moeten het juist hebben van de verkoop van die dure snacks en drinken.
Dat die paar snoepjes werden weggegooid gaat natuurlijk nergens over, dat is kinderachtig, maar verder heb je geen recht van spreken.
Dat die paar snoepjes werden weggegooid gaat natuurlijk nergens over, dat is kinderachtig, maar verder heb je geen recht van spreken.
Net op tijd geqouteOnlangs met 2 meidjes van 7, dochter van 19 en ik met de trein naar Hitz voor Kidz, met de trein van Eindhoven naar Amsterdam. Om 10 uur thuis al vertrokken, broodjes mee, chips en vriendinnetje had wat snoepjes mee. Ook drinken voor in de trein want op de kaarten van Hitz voor Kidz stond dat je geen drinken mee mocht meenemen. Aangekomen, tijd in de rij en toen naar binnen, strenge controle. Alle tassen moesten open, de paar broodjes die nog over waren en de dichte zakjes chips werden weg gegooid. Tasje van vriendinnetje [7 jaar] werd ook opengemaakt, je kent het wel zo'n tuttig klein meidentasje, de meiden hadden al flink zitten snoepen en zo zaten er nog een stuk of 6 snoepjes in en die werden zo voor haar ogen weg gegooid.
Thuis nog eens de regels na gelezen maar er staat in de voorwaarden nergens dat je geen etenswaren mee mocht nemen.
Ik ben er ontzettend boos over, al een paar mails gestuurd maar geen reactie. Het geld groeit me niet op de rug, en waar in de rest van de wereld hongersnood is, wordt hier goed eten weggegooid.
Of heb ik toevallig later mijn eigen 4 zakjes chips terug gekocht, zelfde merk n.l. maar moest hier voor wel €10,00 betalen.
En het stomme is, je hebt geen keus, anders kom je niet binnen.
Frustratie hier.
-
uhhhh algemene voorwaarden HMH
s er eetgelegenheid in de Heineken Music Hall?
In de Heineken Music Hall zijn diverse horeca-uitgifte punten. De meeste horeca-uitgiftepunten verkopen diverse non-alchoholische en alcoholische drankjes. Voor alcohol geldt dat licht alcoholische drank alleen wordt verkocht aan bezoekers vanaf 16 jaar. Sterk alcoholische drank wordt alleen verkocht aan bezoekers vanaf 18 jaar. Bij twijfel wordt om een legitimatiebewijs gevraagd. In de Foyer is het ook mogelijk om snacks te kopen. Op de ArenA Boulevard en in de nabije omgeving van de Heineken Music Hall zijn diverse restaurants, cafés, snackbars en broodjes kiosken. Zelf meegenomen drank en etenswaren worden niet toegelaten. Voor meer informatie over horecagelegenheden op de ArenA Boulevard, zie ook de site van de Arena Boulevard!
dus kan boos worden maar misschien eerst lezen?staat er wel degelijk regel 7
s er eetgelegenheid in de Heineken Music Hall?
In de Heineken Music Hall zijn diverse horeca-uitgifte punten. De meeste horeca-uitgiftepunten verkopen diverse non-alchoholische en alcoholische drankjes. Voor alcohol geldt dat licht alcoholische drank alleen wordt verkocht aan bezoekers vanaf 16 jaar. Sterk alcoholische drank wordt alleen verkocht aan bezoekers vanaf 18 jaar. Bij twijfel wordt om een legitimatiebewijs gevraagd. In de Foyer is het ook mogelijk om snacks te kopen. Op de ArenA Boulevard en in de nabije omgeving van de Heineken Music Hall zijn diverse restaurants, cafés, snackbars en broodjes kiosken. Zelf meegenomen drank en etenswaren worden niet toegelaten. Voor meer informatie over horecagelegenheden op de ArenA Boulevard, zie ook de site van de Arena Boulevard!
dus kan boos worden maar misschien eerst lezen?staat er wel degelijk regel 7
Ja laat maar als je geen medestanders vindt hier