LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone doet niets

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
connyh
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2012 13:50

Vodafone doet niets

Ongelezen bericht door connyh »

Mijn mobiele telefoon is nu al bijna 6 weken geleden in reparatie genomen. Blijkt niet meer te kunnen worden gerepareerd. Klantsenservice vaak gebeld, krijg steeds goedbedoelde zouthoudertjes. Wat nu? Oneindig wachten tot Vodafone eindelijk doet wij zij moeten doen?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone doet niets

Ongelezen bericht door Har06 »

connyh schreef:Mijn mobiele telefoon is nu al bijna 6 weken geleden in reparatie genomen. Blijkt niet meer te kunnen worden gerepareerd. Klantsenservice vaak gebeld, krijg steeds goedbedoelde zouthoudertjes. Wat nu? Oneindig wachten tot Vodafone eindelijk doet wij zij moeten doen?
heeft ts garantie op z,n mobieltje ?

belkostenwijzer
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vodafone doet niets

Ongelezen bericht door belkostenwijzer »

connyh schreef:Mijn mobiele telefoon is nu al bijna 6 weken geleden in reparatie genomen. Blijkt niet meer te kunnen worden gerepareerd. Klantsenservice vaak gebeld, krijg steeds goedbedoelde zouthoudertjes. Wat nu? Oneindig wachten tot Vodafone eindelijk doet wij zij moeten doen?
Hallo,

Waarom kan het toestel niet meer worden gerepareerd? Als de garantie verlopen is, dan repareren ze niet zomaar. En wat bedoel je met wachten tot Vodafone doet wat zij moeten doen?

Wat zijn ook de zoethoudertjes?

Als je net wat meer informatie levert, dan heeft dit forum misschien een antwoord voor je!

Succes.

Groet, Belkostenwijzer

Gesloten