UPC- factuur on-line
Geplaatst: 19 dec 2003 09:22
Sinds de invoering van Mijn factuur on-line heb ik (weer) problemen met de betaling aan UPC.
Ik heb me ingeschreven voor mijn factuur on-line, omdat ik geen zin heb om € 1 extra te betalen voor het betalen met een acceptgiro.
Mijn 1e factuur (19 september 2003)
= betaald, helemaal blij, het schijnt te werken
Mijn 2e factuur (22 oktober 2003)
Hier was de betaling van de 1e niet op verwerkt. Na contact met de helpdesk via de mail is mij aangeraden om het € 11,06 over te maken onder vermelding van het betalingskenmerk. Dit heb ik gedaan.
Mijn 3e facuur (20 november 2003)
Het bedrag van de vorige factuur was niet verwerkt in de administratie en ik heb net als de maand ervoor € 11,06 overgemaakt, onder vermelding van het betalingskenmerk.
Mijn 4e factuur (19 december 2003)
Er staat inmiddels € 33,18 open, ik kan weer € 11,06 overmaken. Maar als het zoals de vorige maanden gaat, dan wordt het niet verwerkt, en staat er volgende maand € 44,24 open.
Afgelopen jaren heb ik met UPC meerdere geschillen gehad, dit heeft mij uren tijd en frustratie gekost. Ik heb de laatste jaren telefonisch, fax en mail-contact met UPC gehad. Via de mail wordt altijd netjes geantwoord, maar inhoudelijk kan ik er niet veel me.
UPC laat mij laat weten dat ik mijn verschuldigde bedrag met een acceptgiro kan overmaken en vervolgens wordt dit niet verwerkt in de administratie. De maand erop gebeurt hetzelfde. IK BEN WELWILLEND OM MIJN REKENING TE BETALEN, MAAR VERWACHT OOK EEN MEDEWERKING AAN DE KANT VAN UPC.
BOVENDIEN IS HET ABSURD DAT MET DEZE SLECHTE SERVICE DE TARIEVEN MET 30% STIJGEN.
Bovenstaande heb ik ook naar UPC gemaild, ik ben benieuwd. Ze zullen me wel weer mailen met de mededeling dat ik het bedrag met een acceptgiro moet overmaken..........
Zodra digitenne AT5 en BBC en België ondersteunt ben ik weg bij dat *#&$*(&#$ bedrijf van UPC. Schandalig, zoals de klanten behandeld worden!
Ik heb me ingeschreven voor mijn factuur on-line, omdat ik geen zin heb om € 1 extra te betalen voor het betalen met een acceptgiro.
Mijn 1e factuur (19 september 2003)
= betaald, helemaal blij, het schijnt te werken
Mijn 2e factuur (22 oktober 2003)
Hier was de betaling van de 1e niet op verwerkt. Na contact met de helpdesk via de mail is mij aangeraden om het € 11,06 over te maken onder vermelding van het betalingskenmerk. Dit heb ik gedaan.
Mijn 3e facuur (20 november 2003)
Het bedrag van de vorige factuur was niet verwerkt in de administratie en ik heb net als de maand ervoor € 11,06 overgemaakt, onder vermelding van het betalingskenmerk.
Mijn 4e factuur (19 december 2003)
Er staat inmiddels € 33,18 open, ik kan weer € 11,06 overmaken. Maar als het zoals de vorige maanden gaat, dan wordt het niet verwerkt, en staat er volgende maand € 44,24 open.
Afgelopen jaren heb ik met UPC meerdere geschillen gehad, dit heeft mij uren tijd en frustratie gekost. Ik heb de laatste jaren telefonisch, fax en mail-contact met UPC gehad. Via de mail wordt altijd netjes geantwoord, maar inhoudelijk kan ik er niet veel me.
UPC laat mij laat weten dat ik mijn verschuldigde bedrag met een acceptgiro kan overmaken en vervolgens wordt dit niet verwerkt in de administratie. De maand erop gebeurt hetzelfde. IK BEN WELWILLEND OM MIJN REKENING TE BETALEN, MAAR VERWACHT OOK EEN MEDEWERKING AAN DE KANT VAN UPC.
BOVENDIEN IS HET ABSURD DAT MET DEZE SLECHTE SERVICE DE TARIEVEN MET 30% STIJGEN.
Bovenstaande heb ik ook naar UPC gemaild, ik ben benieuwd. Ze zullen me wel weer mailen met de mededeling dat ik het bedrag met een acceptgiro moet overmaken..........
Zodra digitenne AT5 en BBC en België ondersteunt ben ik weg bij dat *#&$*(&#$ bedrijf van UPC. Schandalig, zoals de klanten behandeld worden!