LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervelende ervaringen met Scooterservice Zeelst
Vervelende ervaringen met Scooterservice Zeelst
Wij hebben een hele vervelende ervaring met Scooter Service Zeelst. Na een 2-tal reparaties van vele honderden euro's laten ze ons compleet in de kou staan. Geen enkele service wordt geboden, je wordt er alleen afgeblaft door de eigenaar en zijn vrouw. Na deze dure reparatie zouden de problemen opgelost moeten zijn. Maar na 2 kilometer strandde de brommer alweer. Als je dan verhaal gaat halen is het natuurlijk allemaal niet hun schuld. Ze willen je gewoon niet meer helpen.
Termen als klantvriendelijkheid, service, kwaliteit komen niet in hun handelen voor. Monteur is van goede wille, en is de enige die wel wil, en de problemen wil oplossen.
Eigenaars zijn enkel geinteresseerd in je euro's, en als je die hebt betaald is de vriendschap ook over.
Na mondelinge afspraak dat een reparatie kosteloos zou zijn als het idd hun fout was, worden zo verdraaid dat je natuurlijk weer moet betalen. Terwijl een mondelinge afspraak ook bindend is juridisch gezien.
Ze hebben daar $-tekens in hun hoofd, en verder ook helemaal niets. De brommer werd in plaats van gerepareerd alleen nog verder verprutst.
Verwacht niets maar dan ook niets van dit bedrijf, wij voelen ons opgelicht, een poot uitgedraaid.
Bovendien ook nog onheus bejegend door eigenaar.
Begint je uit te schelden voor wat dan ook. Ik wist niet wat ik hoorde...
Ik zou een ieder aanraden dit bedrijf te mijden, want alleen je portemonnee wordt leeggekiept en verder wordt er niets opgelost.
VERMIJDEN, en verder vertellen aan al je vrienden en kennissen.
Ga niet naar Scooter Service Zeelst.
Heb helaas achteraf op internet al veel meer vervelende ervaringen van mensen hierover gelezen.
We zijn naar een ander scooter/bromfiets bedrijf gegaan, daar zijn alle problemen gelukkig goed verholpen, en zijn we ook op een klantwaardige, normale manier geholpen gelukkig.
Termen als klantvriendelijkheid, service, kwaliteit komen niet in hun handelen voor. Monteur is van goede wille, en is de enige die wel wil, en de problemen wil oplossen.
Eigenaars zijn enkel geinteresseerd in je euro's, en als je die hebt betaald is de vriendschap ook over.
Na mondelinge afspraak dat een reparatie kosteloos zou zijn als het idd hun fout was, worden zo verdraaid dat je natuurlijk weer moet betalen. Terwijl een mondelinge afspraak ook bindend is juridisch gezien.
Ze hebben daar $-tekens in hun hoofd, en verder ook helemaal niets. De brommer werd in plaats van gerepareerd alleen nog verder verprutst.
Verwacht niets maar dan ook niets van dit bedrijf, wij voelen ons opgelicht, een poot uitgedraaid.
Bovendien ook nog onheus bejegend door eigenaar.
Begint je uit te schelden voor wat dan ook. Ik wist niet wat ik hoorde...
Ik zou een ieder aanraden dit bedrijf te mijden, want alleen je portemonnee wordt leeggekiept en verder wordt er niets opgelost.
VERMIJDEN, en verder vertellen aan al je vrienden en kennissen.
Ga niet naar Scooter Service Zeelst.
Heb helaas achteraf op internet al veel meer vervelende ervaringen van mensen hierover gelezen.
We zijn naar een ander scooter/bromfiets bedrijf gegaan, daar zijn alle problemen gelukkig goed verholpen, en zijn we ook op een klantwaardige, normale manier geholpen gelukkig.
Laatst gewijzigd door li-ann op 08 nov 2012 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vervelende ervaringen met Scooterservice Zeelst
Ik zie een hoop blablabla van u en beschuldigingen richting dit bedrijf.
heeft u de gedragsregels wel gelezen??
heeft u de gedragsregels wel gelezen??
Waar blijft de onderbouwing van uw verhaal??Belastende uitlatingen dienen altijd te worden onderbouwd.
Onderbouw; De conclusie is dat er tijdens een zogenaamde herstel reparatie iets is gaan roken, en dus gesmolten is, en dat ze dit verder niet hebben op willen lossen.
Door verkeerde montage van de uitlaat tegen de koelkap. Daardoor is de koelkap gesmolten en heeft dit de ventilator beschadigd waardoor deze ook vervangen moet worden.
Het grote probleem is dat Scooter Service Zeelst geen service biedt. Het is duidelijk dat dit hun fout betreft wat ook door het andere bedrijf is bevestigd.
Ze verlenen gewoon geen service, en ik wil andere mensen hiervoor waarschuwen.
Hadden we vooraf geweten wat voor een slechte reputatie dit bedrijf al had opgebouwd, dan waren we nooit met hen in zee gegaan.
Voor ons is het nu te laat, maar het kan nooit kwaad om andere mensen hiervan op de hoogte te stellen.
Ook hoe de gang van zaken daar is en hoe je als klant gewoon in de kou gezet wordt, in niet mis te verstane taal....
Daar is dit forum toch ook voor bedoeld, toch.
Door verkeerde montage van de uitlaat tegen de koelkap. Daardoor is de koelkap gesmolten en heeft dit de ventilator beschadigd waardoor deze ook vervangen moet worden.
Het grote probleem is dat Scooter Service Zeelst geen service biedt. Het is duidelijk dat dit hun fout betreft wat ook door het andere bedrijf is bevestigd.
Hadden we vooraf geweten wat voor een slechte reputatie dit bedrijf al had opgebouwd, dan waren we nooit met hen in zee gegaan.
Voor ons is het nu te laat, maar het kan nooit kwaad om andere mensen hiervan op de hoogte te stellen.
Ook hoe de gang van zaken daar is en hoe je als klant gewoon in de kou gezet wordt, in niet mis te verstane taal....
Dit forum is geen digitale schandpaal waar u te pas en te onpas zomaar iemand kunt beschuldigen.li-ann schreef:Onderbouw; De conclusie is dat er tijdens een zogenaamde herstel reparatie iets is gaan roken, en dus gesmolten is, en dat ze dit verder niet hebben op willen lossen.
Dit forum is er niet voor bedoeld om iemand zonder enige onderbouwing van oplichting te beschuldigen zoals u doet. Ook uw summiere onderbouwing maakt nog steeds geen oplichters van dit bedrijf. U zult met meer moeten komen of uw beschuldiging inslikken.
Goed dan geen oplichters! Hoewel dit wel zo voelt voor mij als consument.
Ik zal mijn mening dan veranderen in een minimaal service biedend bedrijf dat veel wil verdienen en weinig inspanning wil leveren.
Is dat dan beter?
Ik wil gewoon mensen waarschuwen voor hun manier van werken.
Dat is het enige!
Zodat in de toekomst mensen weten wat hun manier van bedrijfsvoering is.
Vind u het dan wel normaal als de eigenaar je uit begint te schelden. Zonder onderbouwing of niet, dat kan toch niet in deze tijd? Dat zegt eigenlijk al genoeg.
En ik sta hierin niet alleen als ik andere ervaringen op dit forum mag geloven.
Ik zal mijn mening dan veranderen in een minimaal service biedend bedrijf dat veel wil verdienen en weinig inspanning wil leveren.
Is dat dan beter?
Ik wil gewoon mensen waarschuwen voor hun manier van werken.
Dat is het enige!
Zodat in de toekomst mensen weten wat hun manier van bedrijfsvoering is.
Vind u het dan wel normaal als de eigenaar je uit begint te schelden. Zonder onderbouwing of niet, dat kan toch niet in deze tijd? Dat zegt eigenlijk al genoeg.
En ik sta hierin niet alleen als ik andere ervaringen op dit forum mag geloven.
li-ann,
met je bericht is weinig mis.. Volgens mij mag die gewoon zo blijven staan.
Echter, de titel van je bericht is het enige dat wel redelijk ver gaat.. Als je die nu gewoon aanpast, lijkt me met de rest ( wat alleen een persoonlijk relaas is ) niet zoveel mis.
met je bericht is weinig mis.. Volgens mij mag die gewoon zo blijven staan.
Echter, de titel van je bericht is het enige dat wel redelijk ver gaat.. Als je die nu gewoon aanpast, lijkt me met de rest ( wat alleen een persoonlijk relaas is ) niet zoveel mis.
Ik heb de titel aangepast. Leek me achteraf ook beter.
Wij zijn gewoon diep teleurgesteld in dit bedrijf! Het is beter dit te melden zodat andere mensen er hun voordeel mee kunnen doen.
Ik snap niet dat in deze tijd waarin bedrijven toch al moeten knokken om hun hoofd boven water te houden, ze dan zo met hun klanten omgaan.
Echt diep en diep triest.
Vooral het gedrag van eigenaar.
Haal die "service" maar uit de bedrijfsnaam zou ik zeggen. Jammer!
Wat een verschil met het bedrijf even verderop, heel de sfeer en benadering is geen 100% maar 200% positiever.
Wij zijn gewoon diep teleurgesteld in dit bedrijf! Het is beter dit te melden zodat andere mensen er hun voordeel mee kunnen doen.
Ik snap niet dat in deze tijd waarin bedrijven toch al moeten knokken om hun hoofd boven water te houden, ze dan zo met hun klanten omgaan.
Vooral het gedrag van eigenaar.
Haal die "service" maar uit de bedrijfsnaam zou ik zeggen. Jammer!
Wat een verschil met het bedrijf even verderop, heel de sfeer en benadering is geen 100% maar 200% positiever.
mm de uitlaat monteren kan maar op een manier en als een monteur dat alsnog verkeerd monteert is het na mijn weten het bedrijf verantwoordelijk. is het een imitatie uitlaat kan het verwacht worden dat deze misschien veel heter wordt in de bocht.
is het geen nieuwe uitlaat. is de vraag of de scooter is opgevoerd dan kan de bocht ook heter worden maar dat moet kunnen. zat de koelkap wel vast dan is er een aansluitpunt los geraakt komt de vraag is die er van af geweest. dan kan deels de schuld aan de monteur leggen maar dat moet bewijzen. al met al blijft het een vreemd gevoel hangen dat ik alleen maar lees dat het een slecht bedrijf is. ik van mening dat het niet kan geplaatst blijven omdat dit wel slecht onderbouwd is.
is het geen nieuwe uitlaat. is de vraag of de scooter is opgevoerd dan kan de bocht ook heter worden maar dat moet kunnen. zat de koelkap wel vast dan is er een aansluitpunt los geraakt komt de vraag is die er van af geweest. dan kan deels de schuld aan de monteur leggen maar dat moet bewijzen. al met al blijft het een vreemd gevoel hangen dat ik alleen maar lees dat het een slecht bedrijf is. ik van mening dat het niet kan geplaatst blijven omdat dit wel slecht onderbouwd is.
-
hallo,
Omdat mijn Moeder het bovenste bericht niet goed heeft uitgelegd zal ik dit wel proberen te doen,
Omdat mijn Cilinder ophanging was afgebroken bij mijn scooter (waar de uitlaat aan vast zit) moest deze worden vervangen omdat alle scooter dealers in de buurt het druk hadden ben ik toen naar scooter service zeelst gegaan omdat ik de scooter nodig heb voor school rij c.a. 35 km per dag geen pretje met de fiets dus!
de vrouw beloofde mij dat de scooter zo spoedig mogelijk werd gemaakt
al snel kreeg ik meerdere telefoontjes dat bijvoobeeld mijn vario kapot was etc etc ik heb zelf wel verstand van scooters maar een cilinder monteren laat ik liever doen door een dealer omdat ik graag wilde dat mijn scooter werd gemaakt heb ik dit tot mijn spijt wel toegezegt maar ik waarschuw u wat men doet is gewoon aansmeren ik heb de vario na behandeling mogen bekijken en deze was nog tip top in orden jammer dus..
na enige tijd ongeveer een week was mijn scooter klaar en kon ik hem ophalen..
de eerste 500 meter ging dit goed al snel kwam ik er achter dat de scooter voor geen meter was afgesteld toen ik het bedrijf hier over opbelde werd mij verteld dat dit was om hem in te rijden..
na enige tijd met deze verlepte afstelling te hebben gereden merkte ik dat mijn blok wel heel warm werd en ja hoor mijn koelkap was aan het wegsmelte omdat men mijn uitlaat (Dopller S3R t.w.v 280 euro) niet goed had gemonteerd (heel netjes gezegd) ik natuurlijk weer het bedrijf opgebeld maar het lag helaas weer niet aan hun maar aan mijn uitlaat..
weer meerdere reparaties laten doen maar mijn scooter werd der niet vrolijker van ik kreeg hem zelfs kapotter terug dan dat ik hem in eerste instantie weg bracht ik snap eigelijk ook niet waarom iemand een 17 jaarige jongen zoveel geld wil laten betalen ter wijl zij zelf weten dit niet op te kunnen lossen..
de volgende punten heeft scooter service (gemaakt en kapot gemaakt)
de nieuwe cilinder is inmiddels kapot ivm slechte afstelling te weinig bezine olie afstelling
carbeteur pakking was niet aanwezig ook de afstelling van de carbeteur was ver te zoeken
een uitlaat zonder pakking en deze is door het verkeerd ophangen krom getrokken
koppeling waar van de afstelling ver te zoeken is
vario waar van de afstelling ver te zoeken is
verschillende electrische bekabeling kapot door (brand ongelukje)
gesmolte koelkap
verder heeft men ook meerdere (oude) onderdelen gestolen teminste ik denk dat je dit zo mag noemen als je iets niet terug geeft?
ik heb de scooter vorig jaar bij een dealer ( van de burght in eindhoven ) top zaak trouwens gekocht
NIEUW met 3000 op de teller het betreft een speedfight 2 motersport uit 2008
hopelijk heb ik u voldoende geinformeerd
Omdat mijn Moeder het bovenste bericht niet goed heeft uitgelegd zal ik dit wel proberen te doen,
Omdat mijn Cilinder ophanging was afgebroken bij mijn scooter (waar de uitlaat aan vast zit) moest deze worden vervangen omdat alle scooter dealers in de buurt het druk hadden ben ik toen naar scooter service zeelst gegaan omdat ik de scooter nodig heb voor school rij c.a. 35 km per dag geen pretje met de fiets dus!
de vrouw beloofde mij dat de scooter zo spoedig mogelijk werd gemaakt
al snel kreeg ik meerdere telefoontjes dat bijvoobeeld mijn vario kapot was etc etc ik heb zelf wel verstand van scooters maar een cilinder monteren laat ik liever doen door een dealer omdat ik graag wilde dat mijn scooter werd gemaakt heb ik dit tot mijn spijt wel toegezegt maar ik waarschuw u wat men doet is gewoon aansmeren ik heb de vario na behandeling mogen bekijken en deze was nog tip top in orden jammer dus..
na enige tijd ongeveer een week was mijn scooter klaar en kon ik hem ophalen..
de eerste 500 meter ging dit goed al snel kwam ik er achter dat de scooter voor geen meter was afgesteld toen ik het bedrijf hier over opbelde werd mij verteld dat dit was om hem in te rijden..
na enige tijd met deze verlepte afstelling te hebben gereden merkte ik dat mijn blok wel heel warm werd en ja hoor mijn koelkap was aan het wegsmelte omdat men mijn uitlaat (Dopller S3R t.w.v 280 euro) niet goed had gemonteerd (heel netjes gezegd) ik natuurlijk weer het bedrijf opgebeld maar het lag helaas weer niet aan hun maar aan mijn uitlaat..
weer meerdere reparaties laten doen maar mijn scooter werd der niet vrolijker van ik kreeg hem zelfs kapotter terug dan dat ik hem in eerste instantie weg bracht ik snap eigelijk ook niet waarom iemand een 17 jaarige jongen zoveel geld wil laten betalen ter wijl zij zelf weten dit niet op te kunnen lossen..
de volgende punten heeft scooter service (gemaakt en kapot gemaakt)
de nieuwe cilinder is inmiddels kapot ivm slechte afstelling te weinig bezine olie afstelling
carbeteur pakking was niet aanwezig ook de afstelling van de carbeteur was ver te zoeken
een uitlaat zonder pakking en deze is door het verkeerd ophangen krom getrokken
koppeling waar van de afstelling ver te zoeken is
vario waar van de afstelling ver te zoeken is
verschillende electrische bekabeling kapot door (brand ongelukje)
gesmolte koelkap
verder heeft men ook meerdere (oude) onderdelen gestolen teminste ik denk dat je dit zo mag noemen als je iets niet terug geeft?
ik heb de scooter vorig jaar bij een dealer ( van de burght in eindhoven ) top zaak trouwens gekocht
NIEUW met 3000 op de teller het betreft een speedfight 2 motersport uit 2008
hopelijk heb ik u voldoende geinformeerd
Ik neem aan dat je bedoeld dat de oude onderdelen,vervangen door nieuwe niet meer had?verder heeft men ook meerdere (oude) onderdelen gestolen teminste ik denk dat je dit zo mag noemen als je iets niet terug geeft?
Verder blijft het een wazig verhaal waar kop noch staart aan zit.
-
de (oude) onderdelen die er dus pas 3000 km hebben opzitten zijn vervangen door 2e hands onderdelen die het bedrijf nog had liggen.
het verhaal komt er op neer dat ik mijn scooter naar dit bedrijf heb gebracht maar ze meer schade aan mijn scooter hebben gemaakt dan dat hij is gemaakt?
lijk me zeer duidelijk toch?
het verhaal komt er op neer dat ik mijn scooter naar dit bedrijf heb gebracht maar ze meer schade aan mijn scooter hebben gemaakt dan dat hij is gemaakt?
lijk me zeer duidelijk toch?
Je hebt toch andere onderdelen gehad? Als een bedrijf zaken vervangt worden de onderdelen die stuk zijn weggegooit. Dus ik zie het verhaaltje van joude (oude) onderdelen die er dus pas 3000 km hebben opzitten zijn vervangen door 2e hands onderdelen die het bedrijf nog had liggen.
als stemmingsmakerij. Tenzij jij kunt aantonen dat jij daar schade door geleden hebt. Dat kun je niet want de onderdelen zijn vervangen door andere onderdelen.verder heeft men ook meerdere (oude) onderdelen gestolen teminste ik denk dat je dit zo mag noemen als je iets niet terug geeft?
Wat ik lees is dat deze scooter vrij nieuw was (<3000Km) en dat er onderdelen vervangen zijn door OUDERE (2e hands) onderdelen.Je hebt toch andere onderdelen gehad? Als een bedrijf zaken vervangt worden de onderdelen die stuk zijn weggegooit. Dus ik zie het verhaaltje van jou
Bij mijn garage vragen ze altijd of ze ze weg mogen gooien of dat ik ze nog wil zien.Als een bedrijf zaken vervangt worden de onderdelen die stuk zijn weggegooit.
-
de scooter onderdelen die er in zaten waren nogmaals GOED en zijn vervangen door OUDEREN onderdelen..
alleen de cilinder was kapot en dat was het eenigste wat ze eigelijk moesten vervangen
alleen de cilinder was kapot en dat was het eenigste wat ze eigelijk moesten vervangen
gewoon een lastertopic, waarin na een half jaar na de laatst reactie nog een keer door zoonlief de laster dunnetjes wordt overgedaan
-
jup klopt helemaal..
het enige wat wij willen is mensen vooraf informeren over dit bedrijf en wat je dan voor reactie's krijgt slaan 9 van 10 ook nergens op
het enige wat wij willen is mensen vooraf informeren over dit bedrijf en wat je dan voor reactie's krijgt slaan 9 van 10 ook nergens op
280 euro voor een Doppler S3R uitlaat? Verder alles in orde ? Zo'n ding kost rond 170 euro.
Er staat hier een hoop gekwats, als je van een originele scooter de cylinder vervangt voor een vergelijkbaar (vervangings) type dan hoef je daar niet heel de wereld aan af te stellen.
Alleen als er zo'n herrie knetter uitlaat op zit, dan luistert het alleen allemaal ineens weer een stuk nauwkeuriger. Dat zoek je zelf maar uit. Jouw uitlaat, jouw probleem.
Er staat hier een hoop gekwats, als je van een originele scooter de cylinder vervangt voor een vergelijkbaar (vervangings) type dan hoef je daar niet heel de wereld aan af te stellen.
Alleen als er zo'n herrie knetter uitlaat op zit, dan luistert het alleen allemaal ineens weer een stuk nauwkeuriger. Dat zoek je zelf maar uit. Jouw uitlaat, jouw probleem.
-
Zal niet de enigste dealer zijn die zo werkt kan ik je vertellen. Maar uitlaatophanging bij de cilinder afgebroken bij een peugeot ac blok is wel knap, heb je zelf de uitlaat er soms onder gehangen? Want zo bracht je hem binnen lees ik.
-
Ja als je alleen de cilinder hoeft te vervangen, snap ik ook niet waarom ze gaan zitten aan alle andere dingen zoals carburateur en vario. Soms zijn de vervangingscilindertjes iets anders getimed en moet je wel iets afstellen.oo4load schreef:280 euro voor een Doppler S3R uitlaat? Verder alles in orde ? Zo'n ding kost rond 170 euro.
-
Dat snap ik ook niet. Laatst nog gebeld voor wat onderdelen revisie voor mijn oldtimer auto hobby, maar dan nemen ze de telefoon op met zo'n instelling...en dan denk ik van wil je nu geld verdienen of gewoon de zaak dicht gooien?li-ann schreef: Ik snap niet dat in deze tijd waarin bedrijven toch al moeten knokken om hun hoofd boven water te houden, ze dan zo met hun klanten omgaan.