Probleem met Telfort
Geplaatst: 08 nov 2012 19:15
Op 27 oktober heb ik in de Telfort winkel een 2 jarig Telfort abonnement afgesloten. Omdat het abonnement in de winkel werd afgesloten vermeldt de verkoopster dat in plaats van 30 euro aansluitkosten slecht 7,50 euro aansluiten kosten betaald hoeven te worden. Deze 7,50 euro aansluitkosten zijn in de winkel gepint, er is een pin bon ontvangen en het is ook op de overeenkomst geschreven door de verkoopster voorzien van een winkel stempel.
Wat gebeurt er... op de eerste factuur worden nog eens 30 euro aansluitkosten in rekening gebracht..!!
Na een gesprek van 25 minuten (€€€) met de helpdesk van Telfort biedt de helpdesk medewerker mij geen andere oplossing dan weer terug te gaan naar de winkel....
Hij zegt niets van deze regeling te weten!! Zo werkt Telfort niet volgens de helpdesk medewerker!
Ik heb hem nogmaals uitgelegd alles op papier te hebben en wens het bedrag te betalen zoals op het contract is vermeld.
De helpdesk medewerker biedt mij geen andere mogelijkheid en geeft mij nog mee dat het abonnement wordt afgesloten wanneer ik de 30 euro aansluitkosten niet betaal!!
Wat gebeurt er... op de eerste factuur worden nog eens 30 euro aansluitkosten in rekening gebracht..!!
Na een gesprek van 25 minuten (€€€) met de helpdesk van Telfort biedt de helpdesk medewerker mij geen andere oplossing dan weer terug te gaan naar de winkel....
Hij zegt niets van deze regeling te weten!! Zo werkt Telfort niet volgens de helpdesk medewerker!
Ik heb hem nogmaals uitgelegd alles op papier te hebben en wens het bedrag te betalen zoals op het contract is vermeld.
De helpdesk medewerker biedt mij geen andere mogelijkheid en geeft mij nog mee dat het abonnement wordt afgesloten wanneer ik de 30 euro aansluitkosten niet betaal!!