1JanV schreef:Waarom moet ik nu weer de zelfde problemen krijgen je weet niet eens welke problemen ik heb. Als ik iets in bruikleen heb betaal ik alleen dat geen dat wat heet onderhoud.
Ik kan u uit de droom helpen, voor hulpmiddelen en bijvoorbeeld huishoudelijke hulp via de Wmo betalen mensen een eigen bijdrage.
Ook voor persoonlije verzorging (dus bijv. iemand die je thuis komt douchen omdat je dit zelf niet kunt) betaal je een eigen bijdrage.
1JanV schreef:Als ik niet te vrede ben met wat ik in bruikleen krijg zijn er twee mogelijkheden geef het terug of ik zeur niet en zoek een oplossing.
Aha, dus je hardop afvragen of in het donker zonder afdoende verlichting rondrijden een goed idee is, is zeuren?
1JanV schreef:Aan de andere kant is wat de gemeente uitleent of plaatst of weet ik veel wat komt dit uit de pot van ons alle
Net als Aow, Awbz, WW, Wia, Bijstand en noem maar op.
Geeft u geen recht om een ander voor zeurpiet uit te maken als die een redelijke vraag heeft.
1JanV schreef:en ja ik weet dat het jammer genoeg om een menselijk probleem gaat en dat die mensen ook recht hebben om te leven te staan en te gaan waar je wil Maar er zijn grenzen en ook voor mij en daar moet ik ook mee leven, als ik zie dat mijn buurman een invalide plaats krijgt zal die volgens de keuring wel recht op hebben maar als ik weet dat mijn buurman onder de auto een uitlaat aan het vervangen is en elke dag rondjes in het park rent.
Uw buurman staan helemaal los van dit onderwerp en heeft niets te maken met de verlichting van TS.
Tuurlijk heeft iedereen beperkingen.
Als de fraude van uw buurman u zo dwarszit, klaag dan bij de gemeente!
1JanV schreef:Krijg ik de Pl… er in dat die parkeer gelegenheid en die uitkering door onderhanden mij persoon word betaald. Maar er iets van zeggen kun je vergeten. Ook ben ik het zeker niet mee eens dat een onderhoudsmonteur het op deze manier afwikkelt, daar in tegen is hier weer het bewijs dat je geen brood moet kopen bij de slager.
Wat dat brood en die slager er mee te maken hebben, snap ik even niet.