LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oplichting kaartjes Salou reunie
Oplichting kaartjes Salou reunie
Mijn dochter en haar vrienden en vriendinnen hadden tijdens hun vakantie in Salou tickets gekocht voor de Salou Reunion in de Maassilo te Rotterdam op 20 oktober 2012. De kaartjes kosten 25 euro per stuk. Zij hadden er 9 gekocht. Deze kaartjes werden in de grote discotheken in Salou aangeboden. Terug in Nederland keken ze uit naar dit feest met allemaal bekende DJ's. Op 20 oktober vertrokken ze naar Rotterdam, echter in de Maassilo was een bruiloft en helemaal geen feest. Ze konden het niet geloven. Ze hadden echter PAYLOGIC kaarten in handen voor een feest wat helemaal niet plaats zou vinden en waarover niets op internet stond, dat het geannuleerd was. Ze belde meteen naar huis, dat er geen feest was. Gezien het feit, dat ik kaartjes op marktplaats had aangeboden, omdat er een aantal vrienden niet meekonden, werd ik een half uur na haar telefoontje gebeld door de heer Ernesto Basa van ROC-Events die mij mededeelde, dat de Salou reunie niet doorgaat. Ik vertelde dat mij dat inmiddels duidelijk was, omdat mijn dochter en andere mensen voor de deur van de Maassilo waren weggestuurd. Hij zei dat er te weinig kaartjes waren verkocht waardoor het niet door zou gaan. Maar wij zouden ons geld terugrijgen binnen 3 weken. We moesten de kaartjes inscannen en sturen naar [email protected]. Dit heb ik gedaan, maar tot op heden hebben wij geen geld mogen ontvangen en is hier dus sprake van pure oplichting. Wij zoeken nog meer slachtoffers om uiteindelijk samen de krachten te bundelen en deze oplichters aan te pakken. Als er voldoende slachtoffers zijn kunnen we via PAYLOGIC mogelijk actie ondernemen, omdat ook hun naam te grabbel wordt gegooid. Meldt u s.v.p.
-
Re: Oplichting kaartjes Salou reunie
1/aangifte doen plolitie
2/een van de personen zal toch wel een rechtsbijstands verzekering hebbengewoon laten vorderen
2/een van de personen zal toch wel een rechtsbijstands verzekering hebbengewoon laten vorderen