probleem met Tele2 en terugdraaien verhoging
Geplaatst: 12 nov 2012 19:44
Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn abonnement bij Tele2 verhoogd. Ik heb tijdens het gesprek duidelijk nagevraagd of ik het abonnement in de toekomst weer kan verlagen. Dat kan, zolang het bedrag niet onder het oorspronkelijke abonnementbedrag zou komen. Dat was mij in ieder geval tijdens het gesprek medegedeeld.
Vandaag ben ik helaas in de clinche gegaan met Tele2. Achteraf lijkt het toch anders te zijn en kan de verhoging pas vanaf 30 mei 2013, het einde van mijn contract, teruggedraaid worden. Ik heb via de chat en via de mail navraag gedaan. Ik krijg helaas houterige antwoorden met in elkaar gelijmde zinnen. Het gesprek van de verhoging is opgenomen en tijdens het gesprek zijn alle voorwaarden besproken. Voor zover ik mij kan herinneren, is dat bij mij niet helemaal goed gegaan. Ik ben er zeker van dat ik de vraag heb gesteld en dat ik het antwoord heb gekregen dat een verlaging mogelijk was, zolang het niet onder de oorspronkelijke abonnementsvorm zou komen.
Ik heb daarom gevraagd om het audiobestand vanwege mijn zekerheid over de uitkomst. Ik kan dat schriftelijk aanvragen. Dat ga ik absoluut niet doen. Mijn woord wordt weerlegd en nu dien ik actie te ondernemen om het tegendeel naar Tele2 te bewijzen. Jammer.
Ik ben bang dat ik in dit geval niet per 30 mei 2013 mijn contract zal verlagen, maar volledig zal opzeggen.
Vandaag ben ik helaas in de clinche gegaan met Tele2. Achteraf lijkt het toch anders te zijn en kan de verhoging pas vanaf 30 mei 2013, het einde van mijn contract, teruggedraaid worden. Ik heb via de chat en via de mail navraag gedaan. Ik krijg helaas houterige antwoorden met in elkaar gelijmde zinnen. Het gesprek van de verhoging is opgenomen en tijdens het gesprek zijn alle voorwaarden besproken. Voor zover ik mij kan herinneren, is dat bij mij niet helemaal goed gegaan. Ik ben er zeker van dat ik de vraag heb gesteld en dat ik het antwoord heb gekregen dat een verlaging mogelijk was, zolang het niet onder de oorspronkelijke abonnementsvorm zou komen.
Ik heb daarom gevraagd om het audiobestand vanwege mijn zekerheid over de uitkomst. Ik kan dat schriftelijk aanvragen. Dat ga ik absoluut niet doen. Mijn woord wordt weerlegd en nu dien ik actie te ondernemen om het tegendeel naar Tele2 te bewijzen. Jammer.
Ik ben bang dat ik in dit geval niet per 30 mei 2013 mijn contract zal verlagen, maar volledig zal opzeggen.