Zo maar even een vraag,
Mag Neerlans grootste Telefoniemaatschapij kosten bereken als wij ons ISDN abonnement op willen zeggen?
Het komt op mij een beetje over als het volgende:
Je tankt al jaren bij een grote pomp in de buurt met je benzineauto. Op een dag besluit je een nieuwe auto te kopen en jij koopt er een op gas, want dat is stukken goedkoper. Vervolgens kom je bij de pomp en wilt afrekenen. Willen ze in 1x dat je 10 euro extra betaald omdat je anders altijd benzine tankt......
Ik hoop op een spoedige reactie.
Christian
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ISDN opzegging.
Re: ISDN opzegging.
Je kan de vergelijking niet maken het tanken bij een benzinestation. Je neemt niet iets af van de KPN, maar je maakt gebruik van een dienst. Je hebt voor het aansluiten van de analoge telefoon moeten betalen. Bij de overstap naar ISDN moet je analoge telefoon aansluiting omgezet worden in digitale aansluiting. Dat is ook een handeling waarvoor je moet betalen. Als je dan besluit om weer terug te gaan naar een analoge verbinding, komen hier ook weer kosten in rekening.
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie van ISDN direct afgestapt van de KPN. m.a.w. Je maakt geen gebruik meer van de diensten van de KPN. Nu weet ik niet of voor het afsluiten ook een rekening gestuurd kan worden. In de voorwaarden wordt hier niet overgesproken. Als zij het afsluiten zien als een wijziging van aansluiting dan vrees ik dat de rekening betaald moet worden.
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie van ISDN direct afgestapt van de KPN. m.a.w. Je maakt geen gebruik meer van de diensten van de KPN. Nu weet ik niet of voor het afsluiten ook een rekening gestuurd kan worden. In de voorwaarden wordt hier niet overgesproken. Als zij het afsluiten zien als een wijziging van aansluiting dan vrees ik dat de rekening betaald moet worden.
Re: ISDN opzegging.
Nee, we blijven gebruik maken van de diensten van KPN, echter niet meer van de ISDN dienst. Hiervoor betalen we elke maand abonementskosten en omdat we binnenkort breedband krijgen is een dubbele lijn niet meer noodzakelijk.
Ik wil er zelf de voorwaarden nog eens op naslaan maar ik vind het erg raar dat je moet betalen als je ergens vanaf wilt.
Ik wil er zelf de voorwaarden nog eens op naslaan maar ik vind het erg raar dat je moet betalen als je ergens vanaf wilt.