LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Longhy

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
papaduck
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jan 2010 04:43

de Longhy

Ongelezen bericht door papaduck »

Ik heb sinds een jaar een de longhy magnifico pronto koffie automaat.
Het ding word niet meer warm, bel ik de reparatiedienst 0765233600 na een kleine 20 minuten eindelijk aan de lijn zegt die man je koffie is niet goed, ik heb toen DE gebeld waarom er op de verpakking staat dat het geschikt is voor machines, DE zegt dat ik de juiste koffie gebruikt, weer terug gebeld naar het callcenter van delonghy geen gehoor, 9 x bellen naar de longhy geen gehoor, machine twee jaar garantie!
Wehkamp mail gestuurd met uitleg en vraag wat te doen want ik heb recht volgens garantie op reparatie aan huis, machine is moeilijk per post te verzenden en duur. van wehkamp geen antwoord.
reparatie dienst zelf gebeld voor afspraak, nette juffrouw aan telefoon die zei dat men pas koffieautomaten reparatie doen,daarvoor koelkasten en wasmachines, en voor reparatie moest ik eerst bellen juist u raad het al 0765233600, wederom na drie keer 20 minuten geen antwoord het is net of men nummer herkening aan heb staan, affijn nog steeds een defecte automaat met twee jaar garantie alsa dit zo doorgasat is over een jaar de garantie verlopen of automaat weggepleurd. fijne service delonghy een top machine van 700 euro die niet gerepareerd word,dank voor de goede service! ik weet niet meer hoe nu verder dan alleen maar belminuten opmaken.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: de Longhy

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl

Gesloten