Rofra home banken
Geplaatst: 13 nov 2012 13:00
Had ik maar op de radar site gekeken bij Rofra-home dan had ik me wel 3 keer bedacht om daar 2 leren banken te kopen.
Vorig jaar mei heb ik 2 leren banken gekocht bij Rofra.
Al vrij snel begonnen de kussens door te zakken dus in maart 2012 maar naar de winkel in Apeldoorn waar we ze gekocht hadden. Daar werd een service formulier ingevuld met de mededeling dat er contact met ons opgenomen zou worden. Nou dus mooi niet. Na een half jaar maar eens gebeld en daar konden ze waarachtig door de telefoon zien wat er met mijn banken aan de hand was, niks dus volgens hun.
Heb vervolgens de directeur aan de telefoon gevraagd en ben nog nooit zo lomp geholpen door iemand.
Nou deze man weet hoe je met klanten om moet gaan DUS NIET.
Ik moest maar een foto van de banken opsturen dan zou het wel bekijken.
Maar na 2 minuten word ik terug gebeld door de rayonmanager en die zou komen kijken.
Nou die is inderdaad geweest en zei dat ze ons deze banken nooit hadden mogen verkopen (wij zijn nl. beiden rugpatient) omdat de kussens zo snel doorzakken.En zou kijken wat eraan gedaan kon worden.
Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat de kussens opgevuld konden worden maar wel voor mijn eigen rekening want het plooien van de kussens was normaal.
Terug gemaild dat het totaal niet over het plooien gaat maar over het doorzakken en dat ik niet van plan was deze kosten te betalen.
Nou dit gaat dus een aantal mails over en weer ze doen net of ze gek.
Ik ben uiteindelijk maar gestopt met mailen want een fatsoenlijk antwoord krijg je niet.
Heb wel even op facebook iedereen gewaarschuwd vooral niets bij de firma Rofra te kopen.
Vorig jaar mei heb ik 2 leren banken gekocht bij Rofra.
Al vrij snel begonnen de kussens door te zakken dus in maart 2012 maar naar de winkel in Apeldoorn waar we ze gekocht hadden. Daar werd een service formulier ingevuld met de mededeling dat er contact met ons opgenomen zou worden. Nou dus mooi niet. Na een half jaar maar eens gebeld en daar konden ze waarachtig door de telefoon zien wat er met mijn banken aan de hand was, niks dus volgens hun.
Heb vervolgens de directeur aan de telefoon gevraagd en ben nog nooit zo lomp geholpen door iemand.
Nou deze man weet hoe je met klanten om moet gaan DUS NIET.
Ik moest maar een foto van de banken opsturen dan zou het wel bekijken.
Maar na 2 minuten word ik terug gebeld door de rayonmanager en die zou komen kijken.
Nou die is inderdaad geweest en zei dat ze ons deze banken nooit hadden mogen verkopen (wij zijn nl. beiden rugpatient) omdat de kussens zo snel doorzakken.En zou kijken wat eraan gedaan kon worden.
Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat de kussens opgevuld konden worden maar wel voor mijn eigen rekening want het plooien van de kussens was normaal.
Terug gemaild dat het totaal niet over het plooien gaat maar over het doorzakken en dat ik niet van plan was deze kosten te betalen.
Nou dit gaat dus een aantal mails over en weer ze doen net of ze gek.
Ik ben uiteindelijk maar gestopt met mailen want een fatsoenlijk antwoord krijg je niet.
Heb wel even op facebook iedereen gewaarschuwd vooral niets bij de firma Rofra te kopen.