Pagina 1 van 1

Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken

Geplaatst: 13 nov 2012 21:04
door Hhidding
Sinds 11 oktober een abonnement bij Hollands nieuwe. Met een samsung galaxy advance via een lease constructie in het abonnement. Na 5 dagen bleek dat de telefoon niet goed wou opladen. Telefonisch contact opgenomen met HN. Na wat heen en weer gebel afgesproken dat de telefoon niet naar dynafix maar naar HN zelf opgestuurd zou worden en ik een nieuw toestel opgestuurd zou krijgen dit alles omdat de telefoon binnen zeven dagen al kapot was.
De telefoon vervolgens op 17 november aangetekend verstuurd naar HN. Na een week nog niks vernomen van HN dus maar weer gebeld met de helpdesk. Zij konden mij niet helpen en zeiden dat ik nog maar een week moest wachten als ik dan niks gehoord had dan moest ik maar weer bellen. Zo gezegd zo gedaan. Na een week maar weer gebeld. Terwijl mij in eerste instantie was beloofd dat per omgaande een nieuwe telefoon gestuurd zou worden. Dus ik was twee weken verder en in het telefoongesprek werd mij gezegd dat zij mij niet konden helpen. Er werd mij zelfs gevraagd niet meer contact op te nemen met de helpdesk, dit zou toch niet helpen.
Ik heb toen maar een klacht via internet opgestuurd. Geen reactie natuurlijk. Dus maar weer gebeld. Er werd mij toen gevraagd of ik het track en trace nummer van de zending nog had. Deze maar opgestuurd en natuurlijk weer geen reactie hierop.

Nu dik 4 weken verder en ik hoor niks meer. Heb nu maar mijn rechtsbijstand ingeschakeld.

Bijkomend is ook nog dat in de telefoongesprekken die ik met HN wel gehad heb mij zelfs een keer is gezegd dat ik toch wel gebruik kan maken van de sim kaart die ik gehouden heb. Dus waar zeur ik over.
Ik koop toch ook geen auto bij een dealer en breng hem naar een aantal dagen terug omdat de accu het niet doet en houdt de brandstof om er in een andere auto mee te rijden. Nee dan wil ik een auto van de dealer ter vervanging.

Kortom HN doe er wat aan. Zrg dat ik een nieuwe telefoon krijg en kom niet elke keer aan met mailing waarin staat dat er aan gewerkt wordt en dat het probleem bij de technische dienst is neergelegd. Ik wil gewoon weer kunnen bellen en internetten mobiel.

En doe ook wat aan de wachttijden bij de helpdesk minimaal een kwartier in de wacht staan betaald a 15 cent per minuut is veel te lang en dan óok nog na 20 minuten wachten eruit gegooid worden is helemaal schandalig. Ook verwacht ik dat als mij beloofd wordt dat een manager mij terug zal bellen dit ook gebeurt. Dit is mij tot twee keer toe beloofd en nog steeds niet gebeurt.

HN ik wil een nieuw toestel en alle kosten van de afgelopen periode retour. Dit houdt in minimaal 20 euro voor al het wachten voor de helpdesk. En alle abonnementskosten van de afgelopen weken dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.

Re: Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken

Geplaatst: 13 nov 2012 23:09
door henry1969
Ik ben blij dat er direct boven mijn klacht wederom een klacht van HN staat.
Dit maakt in ieder geval de incompetentie van dit bedrijf duidelijk aan het grote publiek.
Helaas is dit tot op heden nog niet genoeg gebeurd.
Ik wens u veel succes met de verdere afhandeling via uw rechtsbijstand.
Ik hoop dat ik er vanaf kom en een restitutie in kosten ontvang en mn contract beeindigd krijg wegens het niet nakomen hiervan middels een aangetekende brief alvorens ik een volgende stap met weer veel verloren geld moet nemen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand van dit bedrijf trots durft te zijn op zn baan bij deze zelfstandige tak van vodafone.
Ik wens u en de vele andere mensen met dezelfde ellende veel sterkte toe.

Re: Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken

Geplaatst: 14 nov 2012 12:07
door fascomirko
beste Hhidding
Mag ik vragen naar welk adres van h ollands nieuwe je hebt gebruikt om alles terug te sturen?
Ik heb verschhillende adressen gebruikt maar hoor verder nooit meer iets.

Re: Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken

Geplaatst: 14 nov 2012 19:43
door Hhidding
Ja hoor

Postbus 141
5201 AC den bosch

Re: Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken

Geplaatst: 15 nov 2012 12:50
door Hhidding
Vandaag maar weer gebeld.

Eerst kwartier in de wacht en toen 20 minuten in gesprek geweest. Ze helpen je gewoon echt niet verder. Je moet maar afwachten. Gelukkig heb ik mijn rechtsbijstand al ingeschakeld. Ze beloven je een mail te sturen met een oplossing. Nou ik zal jullie verzekeren dit gebeurt niet. Als het wel gebeurt zal er wel iets in staat dat het met spoed door is gezet naar de technische dienst. En daar blijft het bij.

Kortom HN kloten

Re: Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken

Geplaatst: 15 nov 2012 13:50
door Des81
Als ik google op:

Hhidding schreef: ...

Postbus 141
5201 AC den bosch
Dan kom ik hier op uit: http://www.zoekned.nl/Den+Bosch/Online+ ... +BV_354003