Hollandsnieuwe geen afspraak mee te maken
Geplaatst: 13 nov 2012 21:04
Sinds 11 oktober een abonnement bij Hollands nieuwe. Met een samsung galaxy advance via een lease constructie in het abonnement. Na 5 dagen bleek dat de telefoon niet goed wou opladen. Telefonisch contact opgenomen met HN. Na wat heen en weer gebel afgesproken dat de telefoon niet naar dynafix maar naar HN zelf opgestuurd zou worden en ik een nieuw toestel opgestuurd zou krijgen dit alles omdat de telefoon binnen zeven dagen al kapot was.
De telefoon vervolgens op 17 november aangetekend verstuurd naar HN. Na een week nog niks vernomen van HN dus maar weer gebeld met de helpdesk. Zij konden mij niet helpen en zeiden dat ik nog maar een week moest wachten als ik dan niks gehoord had dan moest ik maar weer bellen. Zo gezegd zo gedaan. Na een week maar weer gebeld. Terwijl mij in eerste instantie was beloofd dat per omgaande een nieuwe telefoon gestuurd zou worden. Dus ik was twee weken verder en in het telefoongesprek werd mij gezegd dat zij mij niet konden helpen. Er werd mij zelfs gevraagd niet meer contact op te nemen met de helpdesk, dit zou toch niet helpen.
Ik heb toen maar een klacht via internet opgestuurd. Geen reactie natuurlijk. Dus maar weer gebeld. Er werd mij toen gevraagd of ik het track en trace nummer van de zending nog had. Deze maar opgestuurd en natuurlijk weer geen reactie hierop.
Nu dik 4 weken verder en ik hoor niks meer. Heb nu maar mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
Bijkomend is ook nog dat in de telefoongesprekken die ik met HN wel gehad heb mij zelfs een keer is gezegd dat ik toch wel gebruik kan maken van de sim kaart die ik gehouden heb. Dus waar zeur ik over.
Ik koop toch ook geen auto bij een dealer en breng hem naar een aantal dagen terug omdat de accu het niet doet en houdt de brandstof om er in een andere auto mee te rijden. Nee dan wil ik een auto van de dealer ter vervanging.
Kortom HN doe er wat aan. Zrg dat ik een nieuwe telefoon krijg en kom niet elke keer aan met mailing waarin staat dat er aan gewerkt wordt en dat het probleem bij de technische dienst is neergelegd. Ik wil gewoon weer kunnen bellen en internetten mobiel.
En doe ook wat aan de wachttijden bij de helpdesk minimaal een kwartier in de wacht staan betaald a 15 cent per minuut is veel te lang en dan óok nog na 20 minuten wachten eruit gegooid worden is helemaal schandalig. Ook verwacht ik dat als mij beloofd wordt dat een manager mij terug zal bellen dit ook gebeurt. Dit is mij tot twee keer toe beloofd en nog steeds niet gebeurt.
HN ik wil een nieuw toestel en alle kosten van de afgelopen periode retour. Dit houdt in minimaal 20 euro voor al het wachten voor de helpdesk. En alle abonnementskosten van de afgelopen weken dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.
De telefoon vervolgens op 17 november aangetekend verstuurd naar HN. Na een week nog niks vernomen van HN dus maar weer gebeld met de helpdesk. Zij konden mij niet helpen en zeiden dat ik nog maar een week moest wachten als ik dan niks gehoord had dan moest ik maar weer bellen. Zo gezegd zo gedaan. Na een week maar weer gebeld. Terwijl mij in eerste instantie was beloofd dat per omgaande een nieuwe telefoon gestuurd zou worden. Dus ik was twee weken verder en in het telefoongesprek werd mij gezegd dat zij mij niet konden helpen. Er werd mij zelfs gevraagd niet meer contact op te nemen met de helpdesk, dit zou toch niet helpen.
Ik heb toen maar een klacht via internet opgestuurd. Geen reactie natuurlijk. Dus maar weer gebeld. Er werd mij toen gevraagd of ik het track en trace nummer van de zending nog had. Deze maar opgestuurd en natuurlijk weer geen reactie hierop.
Nu dik 4 weken verder en ik hoor niks meer. Heb nu maar mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
Bijkomend is ook nog dat in de telefoongesprekken die ik met HN wel gehad heb mij zelfs een keer is gezegd dat ik toch wel gebruik kan maken van de sim kaart die ik gehouden heb. Dus waar zeur ik over.
Ik koop toch ook geen auto bij een dealer en breng hem naar een aantal dagen terug omdat de accu het niet doet en houdt de brandstof om er in een andere auto mee te rijden. Nee dan wil ik een auto van de dealer ter vervanging.
Kortom HN doe er wat aan. Zrg dat ik een nieuwe telefoon krijg en kom niet elke keer aan met mailing waarin staat dat er aan gewerkt wordt en dat het probleem bij de technische dienst is neergelegd. Ik wil gewoon weer kunnen bellen en internetten mobiel.
En doe ook wat aan de wachttijden bij de helpdesk minimaal een kwartier in de wacht staan betaald a 15 cent per minuut is veel te lang en dan óok nog na 20 minuten wachten eruit gegooid worden is helemaal schandalig. Ook verwacht ik dat als mij beloofd wordt dat een manager mij terug zal bellen dit ook gebeurt. Dit is mij tot twee keer toe beloofd en nog steeds niet gebeurt.
HN ik wil een nieuw toestel en alle kosten van de afgelopen periode retour. Dit houdt in minimaal 20 euro voor al het wachten voor de helpdesk. En alle abonnementskosten van de afgelopen weken dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.