UPC mediaboxen werken niet maar wel betalen?
Geplaatst: 14 nov 2012 06:04
Goedendag Allemaal,
Ik ben eindelijk overgestapt op digitale tv van upc, nou dat heb ik geweten!
Vanaf dag 1 werkt de mediabox niet of niet naar behoren, ondertussen heb ik box 3 in huis..
En natuurlijk werkt deze ook niet goed.. valt vaak zomaar uit, on demand werkt niet of juist als je helemaal niet op on demand hebt gedrukt, enfin de problemen waar forums mee gevuld staan.
Nu is de 1e rekening iets te laat betaald, wel te verstaan een week.
Dit kwam omdat ik vragen had over de rekening en het feit dat we dus geen werkend kastje hadden gekregen.
Om Upc te bereiken moet je volhardend zijn en liefst ook een vaste telefoonlijn hebben, die hebben we niet, dus naast tijd kost het ook nog eens je belbundel en extra kosten per minuut..
Dus hebben we een contact formulier ingevuld ivm vragen over de rekening en een forum item aangemaakt over het niet werken van de UPCbox.
Toen we op beiden antwoord kregen en een nieuwe box onderweg was, heb ik meteen de rekening voldaan.
Nu scherts mijn verbazing, 2 maanden later en 2 niet werkende mediaboxen later, staat er ineens 25 euro extra kosten op mijn rekening.
Er staat niet bij waar deze kosten voor zijn, dus ik bellen.. niet te bereiken want Horizon is gelanceerd en ja dat werkt ook niet, dus na nog meer belkosten word je gewoon geadviseerd na minuten in een kiesmenu en wachtrij te hebben gestaan, om later nog maar eens te proberen.
Ik weer een contact formulier ingevuld, en ja hoor na een week antwoord, het waren incasso/ boete kosten voor een rekening van 2 maanden geleden..
Natuurlijk meteen reactie terug met bovenstaand verhaal en de vraag waarom ik ipv compensatie voor een niet werkend product een boete moet gaan betalen?
Geen reactie, ik heb nu al meedere formulieren en emails gestuurd aan UPC, maar geen inhoudelijke reactie terug over die 25 euro.
Ook is het niet gecrediteerd, ze willen wel graag een mediabox 4 opsturen..
Nou die hoef ik niet, ik denk dat ik ga proberen om contract te beindigen ivm niet leveren van werkend product, is dat haalbaar??
Ik ben eindelijk overgestapt op digitale tv van upc, nou dat heb ik geweten!
Vanaf dag 1 werkt de mediabox niet of niet naar behoren, ondertussen heb ik box 3 in huis..
En natuurlijk werkt deze ook niet goed.. valt vaak zomaar uit, on demand werkt niet of juist als je helemaal niet op on demand hebt gedrukt, enfin de problemen waar forums mee gevuld staan.
Nu is de 1e rekening iets te laat betaald, wel te verstaan een week.
Dit kwam omdat ik vragen had over de rekening en het feit dat we dus geen werkend kastje hadden gekregen.
Om Upc te bereiken moet je volhardend zijn en liefst ook een vaste telefoonlijn hebben, die hebben we niet, dus naast tijd kost het ook nog eens je belbundel en extra kosten per minuut..
Dus hebben we een contact formulier ingevuld ivm vragen over de rekening en een forum item aangemaakt over het niet werken van de UPCbox.
Toen we op beiden antwoord kregen en een nieuwe box onderweg was, heb ik meteen de rekening voldaan.
Nu scherts mijn verbazing, 2 maanden later en 2 niet werkende mediaboxen later, staat er ineens 25 euro extra kosten op mijn rekening.
Er staat niet bij waar deze kosten voor zijn, dus ik bellen.. niet te bereiken want Horizon is gelanceerd en ja dat werkt ook niet, dus na nog meer belkosten word je gewoon geadviseerd na minuten in een kiesmenu en wachtrij te hebben gestaan, om later nog maar eens te proberen.
Ik weer een contact formulier ingevuld, en ja hoor na een week antwoord, het waren incasso/ boete kosten voor een rekening van 2 maanden geleden..
Natuurlijk meteen reactie terug met bovenstaand verhaal en de vraag waarom ik ipv compensatie voor een niet werkend product een boete moet gaan betalen?
Geen reactie, ik heb nu al meedere formulieren en emails gestuurd aan UPC, maar geen inhoudelijke reactie terug over die 25 euro.
Ook is het niet gecrediteerd, ze willen wel graag een mediabox 4 opsturen..
Nou die hoef ik niet, ik denk dat ik ga proberen om contract te beindigen ivm niet leveren van werkend product, is dat haalbaar??