Neckermann Fam. Pakket Korting rekening
Geplaatst: 15 nov 2012 11:33
Beste mensen mijn vader is een tijdje terug, gebeld door een callcenter medewerker van Neckerman. Die bood een GRATIS familiepakket aan mijn vader. En heel naief zonder bij na te denken heeft mijn vader de pakket geakkordeerd. Na een maand hebben we een rekening overzicht gekregen van Neckermann van een bedrag van € 31,05
de volgende staat vermeld:
Administratie kosten € 5,00
Fam. Pakket.1 Levering 19,50
Bijdrage Porto 5,99
Financieringskosten 0,07
Kosten printen rekeningoverzicht 0,49
Totaal 31,05
Ik heb nooit iets ontvangen of getekend en ookal had ik iets ontvangen dan moest dit gratis zijn. Want dat is wat mijn vader had afgesproken.
Via Via heb ik een telefoonnummer gevonden van het bedrijf die deze kortingcouponnen verstuurd.
0900-22 33 000 (0,2 cent). Ik kreeg mevrouw Lisa Rol aan de telefoon die het bedrag heel vreemd vondt, (wat mij helemaal niet interesseerd). Die heeft het familiepakket geannuleerd, naar haar zeggen. Maar ik moest nog Neckerman bellen om de rekening te annuleren.
Ik heb vandaag Neckerman gebeld en verteld dat ik nooit iets heb ontvangen en dat ik de bedrijf heb gebeld die deze couponnen heb verstuurd en heb geannuleerd. Maar mevrouw Neckerman wilde niet geloven dat ik de bedrijf kon bellen, zonder dat ik de couponnen heb ontvangen. En dat ze nu een onderzoek gaan doen en dat dat 14 dagen kan duren.
Nou is mijn vraag:
Er loopt nu een (zogenaamde) onderzoek dat 14 dagen gaat duren. Maar ik moet de rekening over 12 dagen betalen. Wat moet ik doen?
Ik heb nooit ergens voor getekend of iets ontvangen. Kunnen ze dit aan mij verrekenen?
Ik sta in de bel me niet register, maar Neckerman belt ons nog steeds? Hoe kan ik voorkomen dat zulke bedrijven mij niet bellen?
Ik snap niet dat een groot bedrijf als Neckermann aan zulke zielige praktijken meedoen. Door mensen op te lichten via telefoon.
mvg,
Ak
de volgende staat vermeld:
Administratie kosten € 5,00
Fam. Pakket.1 Levering 19,50
Bijdrage Porto 5,99
Financieringskosten 0,07
Kosten printen rekeningoverzicht 0,49
Totaal 31,05
Ik heb nooit iets ontvangen of getekend en ookal had ik iets ontvangen dan moest dit gratis zijn. Want dat is wat mijn vader had afgesproken.
Via Via heb ik een telefoonnummer gevonden van het bedrijf die deze kortingcouponnen verstuurd.
0900-22 33 000 (0,2 cent). Ik kreeg mevrouw Lisa Rol aan de telefoon die het bedrag heel vreemd vondt, (wat mij helemaal niet interesseerd). Die heeft het familiepakket geannuleerd, naar haar zeggen. Maar ik moest nog Neckerman bellen om de rekening te annuleren.
Ik heb vandaag Neckerman gebeld en verteld dat ik nooit iets heb ontvangen en dat ik de bedrijf heb gebeld die deze couponnen heb verstuurd en heb geannuleerd. Maar mevrouw Neckerman wilde niet geloven dat ik de bedrijf kon bellen, zonder dat ik de couponnen heb ontvangen. En dat ze nu een onderzoek gaan doen en dat dat 14 dagen kan duren.
Nou is mijn vraag:
Er loopt nu een (zogenaamde) onderzoek dat 14 dagen gaat duren. Maar ik moet de rekening over 12 dagen betalen. Wat moet ik doen?
Ik heb nooit ergens voor getekend of iets ontvangen. Kunnen ze dit aan mij verrekenen?
Ik sta in de bel me niet register, maar Neckerman belt ons nog steeds? Hoe kan ik voorkomen dat zulke bedrijven mij niet bellen?
Ik snap niet dat een groot bedrijf als Neckermann aan zulke zielige praktijken meedoen. Door mensen op te lichten via telefoon.
mvg,
Ak