Nogmaals,
Sinds 11 oktober een abonnement bij HN met een samsung galaxy advance. Naar 5 dagen bleek de telefoon kapot dus contact opgenomen met helpdesk. Afgesproken dat ik telefoon aangetekend naar HN zou opsturen en ik een nieuw toestel retour zou krijgen omdat de telefoon binnen 7 dagen kapot was.
IK HEB NOG STEEDS GEEN TELEFOON ONTVANGEN
Ik betaal netjes mijn abonnement. Maar kan er nu geen gebruik meer van maken. Afgelopen heel vaak proberen te bellen met HN en elke meer krijg je te horen dat de technische dienst er naar aan het kijken is. Ook al een aantal keer gevraagd of een hogere manager mij wil terugbellen of dat ze die dag met een oplossing komen hoe dit op te lossen. Maar het gebeurt gewoon niet. Nog nooit zo’n waardeloos bedrijf mee gemaakt.
Kortom HN. KOM OVER DE BRUG EN ZORG DAT IK EEN TELEFOON KRIJG en hou op met dat verschuilen achter elkaar.
Gewenste oplossing
Een telefoon met restitutie van alle kosten van afgelopen maanden. Of een opzegging van het abonnement met teruggave van alle kosten van afgelopen maanden. Een antwoord met oplossing binnen 24 uur
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands nieuwe je wordt gewoon niet geholpen
Re: Hollands nieuwe je wordt gewoon niet geholpen
Ze snappen het echt niet
Je hebt aangegeven dat je nog geen toestel hebt ontvangen en graag compensatie wilt omdat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van de simkaart. Er wordt één maand abonnementsgeld teruggestort op je rekening ter compensatie, dit is een bedrag van €9,25. De toestelkosten worden niet gecompenseerd. Er zal door de bezorgdienst vandaag of waarschijnlijk morgen contact met je worden opgenomen om een leveringsafspraak te maken voor het toestel.
Excuses voor het eerdere ongemak en ik hoop dat je voldoende bent geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Nou nogmaals uitleg. Ik heb al meer dan een maand geen telefoon en heb al ik weet niet hoe vaak naar die helpdesk gebeld.
Dus een compensatie voor alle abbo kosten en lease kosten is minimaal op zijn plaats.
Stelletje bloedzuigers
Je hebt aangegeven dat je nog geen toestel hebt ontvangen en graag compensatie wilt omdat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van de simkaart. Er wordt één maand abonnementsgeld teruggestort op je rekening ter compensatie, dit is een bedrag van €9,25. De toestelkosten worden niet gecompenseerd. Er zal door de bezorgdienst vandaag of waarschijnlijk morgen contact met je worden opgenomen om een leveringsafspraak te maken voor het toestel.
Excuses voor het eerdere ongemak en ik hoop dat je voldoende bent geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Nou nogmaals uitleg. Ik heb al meer dan een maand geen telefoon en heb al ik weet niet hoe vaak naar die helpdesk gebeld.
Dus een compensatie voor alle abbo kosten en lease kosten is minimaal op zijn plaats.
Stelletje bloedzuigers
Re: Hollands nieuwe je wordt gewoon niet geholpen
Welke financiële verplichting heeft u nog meer richting HN? Wist niet dat zij inmiddels ook zijn overgestapt naar die leaseconstructie die KPN biedt.Hhidding schreef: Dus een compensatie voor alle abbo kosten en lease kosten is minimaal op zijn plaats.
Daarnaast een tegemoetkoming in de belkosten voor het bellen naar de klantenservice was inderdaad wel zo netjes geweest.
Re: Hollands nieuwe je wordt gewoon niet geholpen
Goed even hier maar weer op door gaan.
Krijg je naar meer dan een maand eindelijk een telefoon opgestuurd. Dit alleen maar omdat ikzelf meerdere malen naar de helpdesk heb gebeld omdat er op mail helemaal niet gereageerd wordt. Ik heb ongeveer 8x naar HN gebeld en dan te bedenken dat je elke keer minimaal een kwartier in de wacht staat. Elke keer maar weer het hele verhaal uitleggen. Want ze houden niks bij in hun systeem. Elke keer maar weer het antwoord we zetten het met spoed door naar de technische dienst. Enkele keren is er beloofd om terug te bellen maar dat gebeurd gewoon helemaal niet.
Maar goed krijg je eindelijk je telefoon terug. Willen ze helemaal geen restitutie betalen voor de huur/lease van het toestel. Het enige wat ze betalen is de kale abonnementskosten. Want de huur van het toestel. Noem het maar even huur valt niet onder hen. Ze kunnen niet aangeven onder wie wel. Ze zijn gewoon te beroerd om de huur te betalen. En sorry dat u meer dan een maand hebt moeten wachten op een toestel kan er al helemaal niet af.
HN ik wil ten minste een compensatie. Jullie hebben meerdere fouten gemaakt door niet gelijk te reageren op het teruggestuurde toestel. Had nu gelijk een toestel retour gestuurd. Het toestel was amper 5 dagen oud.
Jullie helpdesk reageert totaal niet op mail, belt niet terug volgens afspraak en werkt langs elkaar heen met constant hetzelfde antwoord.
Minimaal een kwartier in de wacht staan en zelfs na twintig minuten eruit gegooid worden zonder uberhaubt iemand te spreken
Kortom HN kom over de brug.
Krijg je naar meer dan een maand eindelijk een telefoon opgestuurd. Dit alleen maar omdat ikzelf meerdere malen naar de helpdesk heb gebeld omdat er op mail helemaal niet gereageerd wordt. Ik heb ongeveer 8x naar HN gebeld en dan te bedenken dat je elke keer minimaal een kwartier in de wacht staat. Elke keer maar weer het hele verhaal uitleggen. Want ze houden niks bij in hun systeem. Elke keer maar weer het antwoord we zetten het met spoed door naar de technische dienst. Enkele keren is er beloofd om terug te bellen maar dat gebeurd gewoon helemaal niet.
Maar goed krijg je eindelijk je telefoon terug. Willen ze helemaal geen restitutie betalen voor de huur/lease van het toestel. Het enige wat ze betalen is de kale abonnementskosten. Want de huur van het toestel. Noem het maar even huur valt niet onder hen. Ze kunnen niet aangeven onder wie wel. Ze zijn gewoon te beroerd om de huur te betalen. En sorry dat u meer dan een maand hebt moeten wachten op een toestel kan er al helemaal niet af.
HN ik wil ten minste een compensatie. Jullie hebben meerdere fouten gemaakt door niet gelijk te reageren op het teruggestuurde toestel. Had nu gelijk een toestel retour gestuurd. Het toestel was amper 5 dagen oud.
Jullie helpdesk reageert totaal niet op mail, belt niet terug volgens afspraak en werkt langs elkaar heen met constant hetzelfde antwoord.
Minimaal een kwartier in de wacht staan en zelfs na twintig minuten eruit gegooid worden zonder uberhaubt iemand te spreken
Kortom HN kom over de brug.