Lijbrandt valt niet op te zeggen
Geplaatst: 17 nov 2012 02:19
Beste mensen,
afgelopen september heb ik telefonisch mijn abbonement opgezegt bij lijbrandt.
Alles zou in orde komen volgens deze aardige mevrouw peliche van de klantenservice.
Naar 2 weken waren verstreken heb ik nog geen bevestegingsbrief gekregen.. daarop weer gebeld..
Alles zou weer in orde komen... naar 2 weken nog steeds geen bevesteging.. toen heb ik een mail verstuurd waarop ik alleen een ontvangst bevesteging heb gekregen.. weer gebeld en weer gebeld en weer gebeld.. en elke zeggen ze, we zetten dit door naar een andere medewerken die handeld dit verder af.. en neemt contact met u op.. Dit gebeurd helaas nooit bij dit waardeloze bedrijf.. vandaag weer een mail gestuurd.. en denk dat ik de rechtsbijstand in ga schakelen... Ik heb nog nooit zon slecht bedrijf meegemaakt als dit! en tot overmaat van ramp hebben ze nou het contract verlengt tot eind 2013 zonder dat ik hier om gevraagt heb... Ze zijn daar niet goed bij hun hoofd
afgelopen september heb ik telefonisch mijn abbonement opgezegt bij lijbrandt.
Alles zou in orde komen volgens deze aardige mevrouw peliche van de klantenservice.
Naar 2 weken waren verstreken heb ik nog geen bevestegingsbrief gekregen.. daarop weer gebeld..
Alles zou weer in orde komen... naar 2 weken nog steeds geen bevesteging.. toen heb ik een mail verstuurd waarop ik alleen een ontvangst bevesteging heb gekregen.. weer gebeld en weer gebeld en weer gebeld.. en elke zeggen ze, we zetten dit door naar een andere medewerken die handeld dit verder af.. en neemt contact met u op.. Dit gebeurd helaas nooit bij dit waardeloze bedrijf.. vandaag weer een mail gestuurd.. en denk dat ik de rechtsbijstand in ga schakelen... Ik heb nog nooit zon slecht bedrijf meegemaakt als dit! en tot overmaat van ramp hebben ze nou het contract verlengt tot eind 2013 zonder dat ik hier om gevraagt heb... Ze zijn daar niet goed bij hun hoofd