Pagina 1 van 1

Kaarten via Ticketservice besteld maar niets ontvangen

Geplaatst: 17 nov 2012 17:46
door petra2008
5 E-tickets besteld via Ticketservice (ticketmaster), betaald € 412,50 maar niets ontvangen. Geen reservering, geen tickets, niets. Op mijn account staan geen transacties vermeld. Na betaling kreeg ik wel een melding dat de betaling niet verwerkt kon worden maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven. Ik kan alleen per mail reageren en het kan tot 2 weken, of misschien langer als het erg druk is, duren voordat ik antwoord krijg. Zeer slechte service. Graag zou ik het bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening teruggestort krijgen. Het gaat tenslotte wel om € 412,50.

Re: Kaarten via Ticketservice besteld maar niets ontvangen

Geplaatst: 19 nov 2012 12:15
door sjohie
Misschien dat het door de drukte even duurt voordat de tickets of achterliggende transactie in je account-overzicht te vinden zijn?

Re: Kaarten via Ticketservice besteld maar niets ontvangen

Geplaatst: 19 nov 2012 12:32
door rozemarijntje
ik heb het ook een keer gehad,uiteindelijk wel kunnen bellen en er was iets fout gegaan met overboeking,toen ik belde werden direct,de tickets naar me gemaild!!
http://www.ticketmaster.nl/help/contact ... uage=nl-nl

hier kan je tickets bestellen dus dan moeten ze je ook kunnen helpen met het vinden van je tickets lijkt me?

bel even?

Re: Kaarten via Ticketservice besteld maar niets ontvangen

Geplaatst: 19 nov 2012 14:15
door kokka
slechte service?? je hebt nog niet eens contact opgenomen.
er kan bij een digitale betaling altijd wel wat fout gaan, maar het is pas slechte service als ze er dan vervolgens niets aan doen en je je geld kwijt ben.