LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flevoland

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
janw
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2003 19:09

Flevoland

Ongelezen bericht door janw »

Tot op heden nog geen adressen gezien van advocaten in Flevoland, en met name Lelystad, die bekend zijn met Dexia procedures.
Wie kan mij daaraan helpen.

JW

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door LJB »


De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door De rechter »


LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door LJB »

Bij deze gedaan.

Leo

Gast

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door Gast »

En jw al gebeld met deze advocaat ?

Gast

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door Gast »

Wie was de tussenpersoon in Flevoland.

Gast

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door Gast »

ehu. Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?

Er mag wel getrapt worden tegen zittende leden en bestaande forum bezoekers. Maar zodra een opmerking gemaakt wordt over mensen die fout zijn geweest in het verleden dan is het leiden en last.

Kan je het nog volgen of kan hier een conclusie uit getrokken worden?

janw
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2003 19:09

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door janw »

Ik heb gebeld met dit kantoor (Westerhuis en van der Baan), doch zij weten niets van deze Dexia-affaires. Ik houd me dus aanbevolen voor een nieuw adres. Is dit eigenlijk op te zoeken, want dan kan ik het zelf ook wel.

JW

Gast

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door Gast »

Ja in een woordenboek :oops:


Gast

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door Gast »

Telefoonboek, De Goudengids, Via een zoekmachine op het Internet en via dit b.v. http://www.advokaat.lokaalzoeken.nl

Suc8

janw
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2003 19:09

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door janw »

Ik begrijp in deze jouw laatste opmerking niet, Gast. Wat heeft dit met het adres in Flevoland van doen? Sommigen begrijp ik toch niet, want ik kreeg in een andere posting van een zekere Duchateau al de opmerking, dat ik een vervuiler van dit forum zou zijn. Ik dacht, dat een forum bedoeld was om je vragen te stellen, waar je zelf even niet uitkomt. Dat dit wellicht al eerder gepasseerd is, kan best, maar het is vrijwel onmogelijk om alle berichten continue te lezen. Ik heb hier geen tijd voor en dit laat ook mijn gezondheid niet toe. Ik zal over dit laatste niet verder uitwijden.

JW

janw
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2003 19:09

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door janw »

Wat ik met zoeken bedoel, is dus, of er wellicht al een overzicht bestaat van die advocaten, die zich met de Dexia-affaires bezighouden? Ik begrijp hieruit, dat dit niet het geval is. Ik zal dus willekeurig moeten gaan zoeken.

JW

Gast

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door Gast »

janw,

Hou eens op met je oeverloos gezwam. Onderhand heb je genoeg aanwijzingen gehad om zelf de volgende stap te zetten, of moeten we ook nog het nummer voor je draaien ?

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door pallu »

ga naar http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl voor een overzicht

murataa

Re: Flevoland

Ongelezen bericht door murataa »

Wie heeft er een adres en of naam van een advocaat die in en rond Den Haag bezig is met een zaak tegen Legio Lease. Graag zou ik me daarbij willen aansluiten.
Graag reacties..

Gesloten