LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB Wat een pech!!!
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 nov 2012 10:34
ANWB Wat een pech!!!
Hallo Forum gebruikers
ik hoor graag jullie mening over wat mij recent is overkomen met de pechhulp van de ANWB
op donderdag 20-10-2012 wilde mijn auto niet meer starten.
Ik heb de anwb gebeld waarop ik een uur heb gewacht.
De medewerker van de anwb heeft wat dingen gecontroleert en kwam tot de conclussie dat er geen brandstof was.
De wijzer gaf een kwart tankinhoud aan maar volgens de anwb kloppen de wijzers niet altijd.
Hij besloot (op mijn kosten) om 5 l benzine in de tank te doen.
Ook met de extra benzine wilde mijn auto niet starten en dus ging hij luisteren of de brandstofpomp nog liep en dat deed de pomp.
Toch was hij van mening dat de brandstofpomp defect was omdat er geen benzine bij de motor kwam.
Overigens heeft hij nog met een hamer op de pomp geslagen omdat de pomp misschien zou vasthangen.
Ik heb toen een nieuwe pomp besteld die ik zaterdag pas kreeg, kosten €150,-
Bij het vervangen van de pomp kwam ik tot de ontdekking dat de branstofslang aan de pomp los lag, ik heb deze vast gedrukt en de auto liep weer.
Pomp terug gebracht waarbij 17,50 retourkosten in rekening werden gebracht, slang goed vast gezet met een nieuwe slangklem en 2 dagen mijn auto niet kunnen gebruiken met alle gevolgen van dien.
op 15-11-2012 starte mijn auto slecht en was er niet mee te rijden.
Ik heb de anwb gebeld, waarop ik weer een uur moest wachten.
Deze medewerker kwam tot de conclussie dat er een probleem zat in de brandstoftoevoer aangezien de auto op lpg wel goed liep.
Ik vertelde hem van mij vorige pech geval en hij vond het vreemd dat ik de werkende pomp niet vervangen had.
Hij was van mening dat de pomp niet voldoende druk opbouwde en dus vervangen moest worden.
Ik heb nogmaals een nieuwe brandstofpomp besteld, weer 2 dagen wachten en bij het inbouwen bleek het slangetje wat de vorige keer los was gegaan nu gescheurd was.
Bij nadere inspectie bleek dit slangetje poreus en dus aan vervanging toe.
Ik heb het slangetje vervangen en de auto deed het weer.
Pomp weer terug gebracht met nogmaals 17,50 retourkosten.
Ik heb de anwb gebeld met het verzoek mij de retourkosten te vergoeden, aangezien de medewerker mij 2 maal op weg had kunnen helpen als hij iets beter gekeken had.
Over de overige kosten die ik gehad doordat ik mijn auto niet kon gebruiken heb ik niet gesproken.
De medewerker aan de telefoon was het niet met mij eens en dus worden de retourkosten NIET vergoed.
Ik heb hem hierop medegedeeld dat ik hierdoor mijn abbonement wil beeindigen en dat kan met ingang van 1-1-2014!!!
Ja, ik had het voor 15-11-2012 moeten opzeggen en het is nu 20-11-2012 dus TE LAAT.
Ik heb de medewerker erop geatendeerd dat ik het niet coullant vind dat men hier op de strepen gaat staan en dat dit dus geen positieve reclame teweeg zal brengen.
Graag hoor ik de meningen van mensen op het forum hierover.
groeten
All Round Angelo
ik hoor graag jullie mening over wat mij recent is overkomen met de pechhulp van de ANWB
op donderdag 20-10-2012 wilde mijn auto niet meer starten.
Ik heb de anwb gebeld waarop ik een uur heb gewacht.
De medewerker van de anwb heeft wat dingen gecontroleert en kwam tot de conclussie dat er geen brandstof was.
De wijzer gaf een kwart tankinhoud aan maar volgens de anwb kloppen de wijzers niet altijd.
Hij besloot (op mijn kosten) om 5 l benzine in de tank te doen.
Ook met de extra benzine wilde mijn auto niet starten en dus ging hij luisteren of de brandstofpomp nog liep en dat deed de pomp.
Toch was hij van mening dat de brandstofpomp defect was omdat er geen benzine bij de motor kwam.
Overigens heeft hij nog met een hamer op de pomp geslagen omdat de pomp misschien zou vasthangen.
Ik heb toen een nieuwe pomp besteld die ik zaterdag pas kreeg, kosten €150,-
Bij het vervangen van de pomp kwam ik tot de ontdekking dat de branstofslang aan de pomp los lag, ik heb deze vast gedrukt en de auto liep weer.
Pomp terug gebracht waarbij 17,50 retourkosten in rekening werden gebracht, slang goed vast gezet met een nieuwe slangklem en 2 dagen mijn auto niet kunnen gebruiken met alle gevolgen van dien.
op 15-11-2012 starte mijn auto slecht en was er niet mee te rijden.
Ik heb de anwb gebeld, waarop ik weer een uur moest wachten.
Deze medewerker kwam tot de conclussie dat er een probleem zat in de brandstoftoevoer aangezien de auto op lpg wel goed liep.
Ik vertelde hem van mij vorige pech geval en hij vond het vreemd dat ik de werkende pomp niet vervangen had.
Hij was van mening dat de pomp niet voldoende druk opbouwde en dus vervangen moest worden.
Ik heb nogmaals een nieuwe brandstofpomp besteld, weer 2 dagen wachten en bij het inbouwen bleek het slangetje wat de vorige keer los was gegaan nu gescheurd was.
Bij nadere inspectie bleek dit slangetje poreus en dus aan vervanging toe.
Ik heb het slangetje vervangen en de auto deed het weer.
Pomp weer terug gebracht met nogmaals 17,50 retourkosten.
Ik heb de anwb gebeld met het verzoek mij de retourkosten te vergoeden, aangezien de medewerker mij 2 maal op weg had kunnen helpen als hij iets beter gekeken had.
Over de overige kosten die ik gehad doordat ik mijn auto niet kon gebruiken heb ik niet gesproken.
De medewerker aan de telefoon was het niet met mij eens en dus worden de retourkosten NIET vergoed.
Ik heb hem hierop medegedeeld dat ik hierdoor mijn abbonement wil beeindigen en dat kan met ingang van 1-1-2014!!!
Ja, ik had het voor 15-11-2012 moeten opzeggen en het is nu 20-11-2012 dus TE LAAT.
Ik heb de medewerker erop geatendeerd dat ik het niet coullant vind dat men hier op de strepen gaat staan en dat dit dus geen positieve reclame teweeg zal brengen.
Graag hoor ik de meningen van mensen op het forum hierover.
groeten
All Round Angelo
Re: ANWB Wat een pech!!!
weer zo'n wazig verhaal over de ANWB, krijg de indruk dat ook dit weer een verzonnen verhaaltje is om de ANWB in diskrediet te brengen.
Re: ANWB Wat een pech!!!
goed om te lezen dat de ANWB toch nog twee keer op komt draven voor hetzelfde euvel, ook goed om te lezen dat ze twee keer toch heel dicht bij de oplossing zaten, uiteindelijk was het probleem de brandstof toevoer. jammer dat ze de lekkage niet gevonden hebben en erg jammer dat je gezien het feit dat je handig genoeg ben om zelf je brandstofpomp te vervangen niet meteen gezien hebt dat er iets niet klop in de toevoer en je je de tweede keer weer op dezelfde manier laat beetnemen.. ken je het verhaal van die ezel en die steen?
helaas is de ANWB geen garage bedrijf en zijn ze er ook niet verantwoordelijk voor dat jij je reparaties zelf doet in plaats van naar een garagebedrijf te gaan..een beetje monteur had dat gezien (denk ik)
helaas is de ANWB geen garage bedrijf en zijn ze er ook niet verantwoordelijk voor dat jij je reparaties zelf doet in plaats van naar een garagebedrijf te gaan..een beetje monteur had dat gezien (denk ik)
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: ANWB Wat een pech!!!
algemeen bekent dat je voor 15 november moet opzeggen,
iemand heeft hier zelfs een topic over gestart....
de rest,volgende keer gewoon aan garage overlaten?
anwb probeert je alleen tijdelijk op weg te helpen,...
iemand heeft hier zelfs een topic over gestart....
de rest,volgende keer gewoon aan garage overlaten?
anwb probeert je alleen tijdelijk op weg te helpen,...
-
- Berichten: 32488
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ANWB Wat een pech!!!
Ik vind het ook vreemd dat iemand die zelf een brandstofpomp kan vervangen als eerste de ANWB roept als hij pech heeft... Je zou toch denken dat je eerst eens zelf ging kijken wat er aan de hand kan zijn.
En inderdaad, je zou toch ook denken dat je eerst de slangen even controleert als je de eerste keer gezegd is dat er iets met de brandstoftoevoer is, voordat je onderdelen gaat bestellen.
Dat de ANWB medewerker niet gezien had dat de slang van die brandstofpomp los hing terwijl hij er op stond te meppen geloof ik gewoon niet.
Opnieuw een beetje vreemd en wazig verhaal inderdaad. Ik hecht er geen waarde aan, in zoverre, het laat mij niet aan de deskundigheid van de ANWB-medewerkers twijfelen.
En inderdaad, je zou toch ook denken dat je eerst de slangen even controleert als je de eerste keer gezegd is dat er iets met de brandstoftoevoer is, voordat je onderdelen gaat bestellen.
Dat de ANWB medewerker niet gezien had dat de slang van die brandstofpomp los hing terwijl hij er op stond te meppen geloof ik gewoon niet.
Opnieuw een beetje vreemd en wazig verhaal inderdaad. Ik hecht er geen waarde aan, in zoverre, het laat mij niet aan de deskundigheid van de ANWB-medewerkers twijfelen.
Re: ANWB Wat een pech!!!
Precies mijn eerste gedachte. Gecombineerd met de opmerking van poema73 denk ik ook dat het om fictie gaat.witte angora schreef:Ik vind het ook vreemd dat iemand die zelf een brandstofpomp kan vervangen als eerste de ANWB roept als hij pech heeft... Je zou toch denken dat je eerst eens zelf ging kijken wat er aan de hand kan zijn.
Re: ANWB Wat een pech!!!
Dom. Gewoon dom.
2x de ANWB voor hetzelfde probleem. 1e keer onnodig een pomp gekocht, terwijl het een slangetje was. 2e keer weer eerst een pomp besteld om er weer achter te komen dat het weer hetzelfde slangetje is. Dat kijk je ook iet eerst even na, na de 1e keer? Alleen daarom al een zeer slecht fictief verhaal. Laat het onderhoud van je auto aan je garage over, heb je ook niet zoveel last van poreuze slangetjes.
2x de ANWB voor hetzelfde probleem. 1e keer onnodig een pomp gekocht, terwijl het een slangetje was. 2e keer weer eerst een pomp besteld om er weer achter te komen dat het weer hetzelfde slangetje is. Dat kijk je ook iet eerst even na, na de 1e keer? Alleen daarom al een zeer slecht fictief verhaal. Laat het onderhoud van je auto aan je garage over, heb je ook niet zoveel last van poreuze slangetjes.
-
- Berichten: 32488
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ANWB Wat een pech!!!
Jawel, maar de ANWB komt niet twee keer voor hetzelfde probleem. Als je voor de tweede keer belt is de vraag: bent u ermee naar de garage geweest? Nee? Dan komen wij niet. En al zouden ze komen, dan helpen ze je evengoed niet.
Grappig dat in één van de andere wazige verhaaltjes de ANWB ook voor de tweede keer voor hetzelfde euvel kwam, terwijl ik toch zeer zeker weet dat ze dan toch echt niet komen, ik weet dit uit eigen ondervinding, het staat in hun voorwaarden, en het wordt er bij de noodreparatie ook nog eens bij gezegd...
Het zou me niks verbazen als dit stemmingmakerij is tegen de ANWB in afwachting van een nieuwe pechhulp-club.
Grappig dat in één van de andere wazige verhaaltjes de ANWB ook voor de tweede keer voor hetzelfde euvel kwam, terwijl ik toch zeer zeker weet dat ze dan toch echt niet komen, ik weet dit uit eigen ondervinding, het staat in hun voorwaarden, en het wordt er bij de noodreparatie ook nog eens bij gezegd...
Het zou me niks verbazen als dit stemmingmakerij is tegen de ANWB in afwachting van een nieuwe pechhulp-club.
Re: ANWB Wat een pech!!!
Jawel, maar de ANWB komt niet twee keer voor hetzelfde probleem. Als je voor de tweede keer belt is de vraag: bent u ermee naar de garage geweest? Nee? Dan komen wij niet. En al zouden ze komen, dan helpen ze je evengoed niet.
Je was mij voor!
Dat heeft TS over het hoofd gezien , toen hij/zij het bericht geschreven heeft.
Dus FAKE, zoals andere al het vermoeden hadden.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 18 okt 2012 22:45
Re: ANWB Wat een pech!!!
Ga ergens anders stemming lopen maken. ANWB wegenwacht is een uitstekende service!
Slecht onderhoud en slecht nadenken van u kan nooit de schuld zijn van de ANWB.
Slecht onderhoud en slecht nadenken van u kan nooit de schuld zijn van de ANWB.
Re: ANWB Wat een pech!!!
er zijn nog meer wazige vehalen op het forumpuma73 schreef:weer zo'n wazig verhaal over de ANWB, krijg de indruk dat ook dit weer een verzonnen verhaaltje is om de ANWB in diskrediet te brengen.
ik ben bang dat pijl nog steeds in de lucht is
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 nov 2012 10:34
Re: ANWB Wat een pech!!!
@puma
mij hebben ze geleerd dat de waarheid gezegt mag worden en dit is de waarheid!!!
@ koka
werk jij bij de anwb?
zij vertelde me namelijk precies hetzelfde als dat jij hier schrijft
@witte angora
Ik ben geen automonteur maar remblokjes, filterjes ed vervangen is niet zo moeilijk
meer goed kijken en logische denken.
bij de eerste keer wist ik nog niet eens waar de branstofpomp zat, nu inmiddels wel dankzij de anwb medewerker.
op internet kun je heel veel informatie vinden over hoe je iets moet vervangen en als je een nieuwe pomp hebt is het makkelijk te zien hoe dat bevestigd moet worden.
voor de duidelijkheid, de anwb medewerker heeft op het pomphuis geslagen waar de pomp (en het slangetje) inzitten
@bernd
was niet hetzelfde probleem
de 1e keer starte de auto gewoon niet en de 2e keer starte de auto wel maar stotterde en had geen vermogen op benzine (op gas reed de auto gewoon maar kan niet op gas starten)
de medewerker had het wel bij het juiste eind dat er niet voldoende druk werd opgebouwd maar dit kwam dus door de scheur in het slangetje wat ter plaatse verholpen had kunnen worden net als de 1e keer
mijn slotconclussie is dat ik door zelf wat beter te kijken mezelf een hoop tijd en geld had kunnen besparen.
ik blijf overigens gewoon lid van de anwb want dan kom ik er veel makkelijker achter welk onderdeel vervangen moet worden want ik ben immers geen automonteur
tot slot
Ik vroeg naar jullie mening en vervolgens zijn er hier een aantal mensen die gelijk hun oordeel klaar hebben zonder verder de details te kennen.
kennen jullie het gezegde de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, die is dus op jullie van toepassing
mij hebben ze geleerd dat de waarheid gezegt mag worden en dit is de waarheid!!!
@ koka
werk jij bij de anwb?
zij vertelde me namelijk precies hetzelfde als dat jij hier schrijft
@witte angora
Ik ben geen automonteur maar remblokjes, filterjes ed vervangen is niet zo moeilijk
meer goed kijken en logische denken.
bij de eerste keer wist ik nog niet eens waar de branstofpomp zat, nu inmiddels wel dankzij de anwb medewerker.
op internet kun je heel veel informatie vinden over hoe je iets moet vervangen en als je een nieuwe pomp hebt is het makkelijk te zien hoe dat bevestigd moet worden.
voor de duidelijkheid, de anwb medewerker heeft op het pomphuis geslagen waar de pomp (en het slangetje) inzitten
@bernd
was niet hetzelfde probleem
de 1e keer starte de auto gewoon niet en de 2e keer starte de auto wel maar stotterde en had geen vermogen op benzine (op gas reed de auto gewoon maar kan niet op gas starten)
de medewerker had het wel bij het juiste eind dat er niet voldoende druk werd opgebouwd maar dit kwam dus door de scheur in het slangetje wat ter plaatse verholpen had kunnen worden net als de 1e keer
mijn slotconclussie is dat ik door zelf wat beter te kijken mezelf een hoop tijd en geld had kunnen besparen.
ik blijf overigens gewoon lid van de anwb want dan kom ik er veel makkelijker achter welk onderdeel vervangen moet worden want ik ben immers geen automonteur
tot slot
Ik vroeg naar jullie mening en vervolgens zijn er hier een aantal mensen die gelijk hun oordeel klaar hebben zonder verder de details te kennen.
kennen jullie het gezegde de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, die is dus op jullie van toepassing
Re: ANWB Wat een pech!!!
Wat een mooi slot pleidooi!
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 18 okt 2012 22:45
Re: ANWB Wat een pech!!!
je vroeg een mening, je krijgt een mening en als die je niet bevalt is het een oordeel??
Re: ANWB Wat een pech!!!
op donderdag 20-10-2012 wilde mijn auto niet meer starten.All Round Angelo schreef:@puma
mij hebben ze geleerd dat de waarheid gezegt mag worden en dit is de waarheid!!!
ze zijn alleen vergeten te vertellen dat je gezegd met een D schrijft
@ koka
werk jij bij de anwb?
zij vertelde me namelijk precies hetzelfde als dat jij hier schrijft
waarschijnlijk ook weer zo iemand met banen bij 10 bedrijven
@witte angora
Ik ben geen automonteur maar remblokjes, filterjes ed vervangen is niet zo moeilijk
meer goed kijken en logische denken.
bij de eerste keer wist ik nog niet eens waar de branstofpomp zat, nu inmiddels wel dankzij de anwb medewerker.
kijk eens aan, nog een cursus brandstofpomp vervangen gekregen ook van de ANWB
op internet kun je heel veel informatie vinden over hoe je iets moet vervangen en als je een nieuwe pomp hebt is het makkelijk te zien hoe dat bevestigd moet worden.
voor de duidelijkheid, de anwb medewerker heeft op het pomphuis geslagen waar de pomp (en het slangetje) inzitten
wat was daar mis mee?
@bernd
was niet hetzelfde probleem
de 1e keer starte de auto gewoon niet en de 2e keer starte de auto wel maar stotterde en had geen vermogen op benzine (op gas reed de auto gewoon maar kan niet op gas starten)
de medewerker had het wel bij het juiste eind dat er niet voldoende druk werd opgebouwd maar dit kwam dus door de scheur in het slangetje wat ter plaatse verholpen had kunnen worden net als de 1e keer
en lag er geen plas benzine onder de auto?
dat zou je wel verwachten bij een losse en gescheurde benzine slang
mijn slotconclussie is dat ik door zelf wat beter te kijken mezelf een hoop tijd en geld had kunnen besparen.
ja inderdaad, eindelijk wat zelfkritiek
ik blijf overigens gewoon lid van de anwb want dan kom ik er veel makkelijker achter welk onderdeel vervangen moet worden want ik ben immers geen automonteur
toevallig trouwens, dat uw auto er weer mee stopt op de laatste dag dat u uw lidmaatschap op had kunnen zeggen
tot slot
Ik vroeg naar jullie mening en vervolgens zijn er hier een aantal mensen die gelijk hun oordeel klaar hebben zonder verder de details te kennen.
is dat niet net zoiets als een mening hebben?
kennen jullie het gezegde de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, die is dus op jullie van toepassing
dan bent u waarschijnlijk vergeten om de helft van de benodigde informatie te verstrekken?
Ik heb de anwb gebeld waarop ik een uur heb gewacht.
denkt u dat de ANWB bij u op de hoek van de straat staat geparkeerd?
De medewerker van de anwb heeft wat dingen gecontroleert en kwam tot de conclussie dat er geen brandstof was.
De wijzer gaf een kwart tankinhoud aan maar volgens de anwb kloppen de wijzers niet altijd.
Hij besloot (op mijn kosten) om 5 l benzine in de tank te doen.
had de ANWB medewerker dan uw benzine moeten betalen?
u bent uiteindelijk toch degene die de benzine heeft opgereden?
om eerlijk te zijn geloof ik maar weinig van het verhaal zoals het hier staat
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 nov 2012 10:34
Re: ANWB Wat een pech!!!
dat ik stemming loop te maken en mijn auto slecht onderhouden is noem ik een oordeel aangezien het niet mijn intentie is om stemming te maken en mijn auto netjes word onderhouden !!!YellowUser schreef:je vroeg een mening, je krijgt een mening en als die je niet bevalt is het een oordeel??
ik was benieuwd hoe anderen over mijn voorval dachten en dat weet ik nu
Re: ANWB Wat een pech!!!
All Round Angelo schreef:dat ik stemming loop te maken en mijn auto slecht onderhouden is noem ik een oordeel aangezien het niet mijn intentie is om stemming te maken en mijn auto netjes word onderhouden !!!YellowUser schreef:je vroeg een mening, je krijgt een mening en als die je niet bevalt is het een oordeel??
ik was benieuwd hoe anderen over mijn voorval dachten en dat weet ik nu
dan kunt u nu dus gerust gaan slapen met de wetenschap dat anderen er blijkbaar heel anders over denken
maar ongetwijfeld hebben zij allemaal ongelijk
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 nov 2012 10:34
Re: ANWB Wat een pech!!!
tja Ruud, ik kan hierop wel reageren maar ik ga daar geen tijd en energie aan verspillen.ruud_a schreef:op donderdag 20-10-2012 wilde mijn auto niet meer starten.All Round Angelo schreef:@puma
mij hebben ze geleerd dat de waarheid gezegt mag worden en dit is de waarheid!!!
ze zijn alleen vergeten te vertellen dat je gezegd met een D schrijft
@ koka
werk jij bij de anwb?
zij vertelde me namelijk precies hetzelfde als dat jij hier schrijft
waarschijnlijk ook weer zo iemand met banen bij 10 bedrijven
@witte angora
Ik ben geen automonteur maar remblokjes, filterjes ed vervangen is niet zo moeilijk
meer goed kijken en logische denken.
bij de eerste keer wist ik nog niet eens waar de branstofpomp zat, nu inmiddels wel dankzij de anwb medewerker.
kijk eens aan, nog een cursus brandstofpomp vervangen gekregen ook van de ANWB
op internet kun je heel veel informatie vinden over hoe je iets moet vervangen en als je een nieuwe pomp hebt is het makkelijk te zien hoe dat bevestigd moet worden.
voor de duidelijkheid, de anwb medewerker heeft op het pomphuis geslagen waar de pomp (en het slangetje) inzitten
wat was daar mis mee?
@bernd
was niet hetzelfde probleem
de 1e keer starte de auto gewoon niet en de 2e keer starte de auto wel maar stotterde en had geen vermogen op benzine (op gas reed de auto gewoon maar kan niet op gas starten)
de medewerker had het wel bij het juiste eind dat er niet voldoende druk werd opgebouwd maar dit kwam dus door de scheur in het slangetje wat ter plaatse verholpen had kunnen worden net als de 1e keer
en lag er geen plas benzine onder de auto?
dat zou je wel verwachten bij een losse en gescheurde benzine slang
mijn slotconclussie is dat ik door zelf wat beter te kijken mezelf een hoop tijd en geld had kunnen besparen.
ja inderdaad, eindelijk wat zelfkritiek
ik blijf overigens gewoon lid van de anwb want dan kom ik er veel makkelijker achter welk onderdeel vervangen moet worden want ik ben immers geen automonteur
toevallig trouwens, dat uw auto er weer mee stopt op de laatste dag dat u uw lidmaatschap op had kunnen zeggen
tot slot
Ik vroeg naar jullie mening en vervolgens zijn er hier een aantal mensen die gelijk hun oordeel klaar hebben zonder verder de details te kennen.
is dat niet net zoiets als een mening hebben?
kennen jullie het gezegde de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, die is dus op jullie van toepassing
dan bent u waarschijnlijk vergeten om de helft van de benodigde informatie te verstrekken?
Ik heb de anwb gebeld waarop ik een uur heb gewacht.
denkt u dat de ANWB bij u op de hoek van de straat staat geparkeerd?
De medewerker van de anwb heeft wat dingen gecontroleert en kwam tot de conclussie dat er geen brandstof was.
De wijzer gaf een kwart tankinhoud aan maar volgens de anwb kloppen de wijzers niet altijd.
Hij besloot (op mijn kosten) om 5 l benzine in de tank te doen.
had de ANWB medewerker dan uw benzine moeten betalen?
u bent uiteindelijk toch degene die de benzine heeft opgereden?
om eerlijk te zijn geloof ik maar weinig van het verhaal zoals het hier staat
Re: ANWB Wat een pech!!!
zou ik ook niet doenAll Round Angelo schreef:tja Ruud, ik kan hierop wel reageren maar ik ga daar geen tijd en energie aan verspillen.ruud_a schreef:op donderdag 20-10-2012 wilde mijn auto niet meer starten.All Round Angelo schreef:@puma
mij hebben ze geleerd dat de waarheid gezegt mag worden en dit is de waarheid!!!
ze zijn alleen vergeten te vertellen dat je gezegd met een D schrijft
@ koka
werk jij bij de anwb?
zij vertelde me namelijk precies hetzelfde als dat jij hier schrijft
waarschijnlijk ook weer zo iemand met banen bij 10 bedrijven
@witte angora
Ik ben geen automonteur maar remblokjes, filterjes ed vervangen is niet zo moeilijk
meer goed kijken en logische denken.
bij de eerste keer wist ik nog niet eens waar de branstofpomp zat, nu inmiddels wel dankzij de anwb medewerker.
kijk eens aan, nog een cursus brandstofpomp vervangen gekregen ook van de ANWB
op internet kun je heel veel informatie vinden over hoe je iets moet vervangen en als je een nieuwe pomp hebt is het makkelijk te zien hoe dat bevestigd moet worden.
voor de duidelijkheid, de anwb medewerker heeft op het pomphuis geslagen waar de pomp (en het slangetje) inzitten
wat was daar mis mee?
@bernd
was niet hetzelfde probleem
de 1e keer starte de auto gewoon niet en de 2e keer starte de auto wel maar stotterde en had geen vermogen op benzine (op gas reed de auto gewoon maar kan niet op gas starten)
de medewerker had het wel bij het juiste eind dat er niet voldoende druk werd opgebouwd maar dit kwam dus door de scheur in het slangetje wat ter plaatse verholpen had kunnen worden net als de 1e keer
en lag er geen plas benzine onder de auto?
dat zou je wel verwachten bij een losse en gescheurde benzine slang
mijn slotconclussie is dat ik door zelf wat beter te kijken mezelf een hoop tijd en geld had kunnen besparen.
ja inderdaad, eindelijk wat zelfkritiek
ik blijf overigens gewoon lid van de anwb want dan kom ik er veel makkelijker achter welk onderdeel vervangen moet worden want ik ben immers geen automonteur
toevallig trouwens, dat uw auto er weer mee stopt op de laatste dag dat u uw lidmaatschap op had kunnen zeggen
tot slot
Ik vroeg naar jullie mening en vervolgens zijn er hier een aantal mensen die gelijk hun oordeel klaar hebben zonder verder de details te kennen.
is dat niet net zoiets als een mening hebben?
kennen jullie het gezegde de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, die is dus op jullie van toepassing
dan bent u waarschijnlijk vergeten om de helft van de benodigde informatie te verstrekken?
Ik heb de anwb gebeld waarop ik een uur heb gewacht.
denkt u dat de ANWB bij u op de hoek van de straat staat geparkeerd?
De medewerker van de anwb heeft wat dingen gecontroleert en kwam tot de conclussie dat er geen brandstof was.
De wijzer gaf een kwart tankinhoud aan maar volgens de anwb kloppen de wijzers niet altijd.
Hij besloot (op mijn kosten) om 5 l benzine in de tank te doen.
had de ANWB medewerker dan uw benzine moeten betalen?
u bent uiteindelijk toch degene die de benzine heeft opgereden?
om eerlijk te zijn geloof ik maar weinig van het verhaal zoals het hier staat
u hebt al genoeg tijd en energie vespild op dit forum
Re: ANWB Wat een pech!!!
je heb me, tja ik dacht als ik me nu een half jaar van te voren inschrijf op het forum en zo ergens rond de 198 berichtjes post, hebben ze vast niet door dat ik eigenlijk bij de wegenwacht zit, ik heb overigens ook nog een aantal bijbaantjes bij diverse makelaars kantoren, samsung en nog veel meer..ja druk hoorAll Round Angelo schreef: @ koka
werk jij bij de anwb?
zij vertelde me namelijk precies hetzelfde als dat jij hier schrijft