LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZON aanbieding 5 euro goedkoper - niet voor trouwe klanten
ZON aanbieding 5 euro goedkoper - niet voor trouwe klanten
Ik heb al een tijdje ZON family breedband , koste eerst 39 en nu 34 euro.
Nu lees ik op de ZON side dat Zon family 29 euro kost.
Heb ik zon gemaild dat ik dat ook wel, voor dat geld, wil hebben , krijg ik een mail terug dat het alleen voor nieuw klanten is en niet voor "oude" trouwe klanten .
Deze zullen zich eerst moeten afmelden (opzeggen) en vervolgens weer moeten aanmelden .
Lekker gemakkelijk allemaal zeg, zo zadelen we iedereen met een hoop werk op .
Ik heb gevraagd of dat dat de bedoeling is, het antwoord is in het kort JA .
Het is maar dat iedereen het weet .
Dus wat doen we, met z'n alle opzeggen???????
Nu lees ik op de ZON side dat Zon family 29 euro kost.
Heb ik zon gemaild dat ik dat ook wel, voor dat geld, wil hebben , krijg ik een mail terug dat het alleen voor nieuw klanten is en niet voor "oude" trouwe klanten .
Deze zullen zich eerst moeten afmelden (opzeggen) en vervolgens weer moeten aanmelden .
Lekker gemakkelijk allemaal zeg, zo zadelen we iedereen met een hoop werk op .
Ik heb gevraagd of dat dat de bedoeling is, het antwoord is in het kort JA .
Het is maar dat iedereen het weet .
Dus wat doen we, met z'n alle opzeggen???????
Re: ZON aanbieding 5 euro goedkoper - niet voor trouwe klanten
Hey peet ......allemaal lokkertjes van zon en alle andere providers.......het zal wel weer zo zijn dat het eerste jaar goedkoop lijkt te zijn, maar met beperkte download limiet, en vervolgens ga je na dat jaar dik meer betalen. Ergens zit vast een addertje onder het gras .......
Wij hebben nu al een jaar adsl van Planet en ik moet eerlijk zeggen dat het uitstekend bevalt en okee misschien zijn er iets goedkopere inmiddels maar tevredenheid is ook wat voor te zeggen toch? Het is mega snel en ik zou niet anders meer willen.
Hey groetjes van mij.............
Wij hebben nu al een jaar adsl van Planet en ik moet eerlijk zeggen dat het uitstekend bevalt en okee misschien zijn er iets goedkopere inmiddels maar tevredenheid is ook wat voor te zeggen toch? Het is mega snel en ik zou niet anders meer willen.
Hey groetjes van mij.............
He Veronique ik kom jou ook overal tegen, maar je hebt eigenlijk nog gelijk ook, waar maken we we ons eigenlijk druk over.
ik ben nu tevreden en die 5 euro verschil ach het zij zo.
Het was het proberen waard maar bij zon zijn ze keihard en gaan niet overstag, ze zijn daar liever een klant kwijt dan die klant mee laten genieten van een aanbieding.
Dus we betalen maar gewoon weer de hoofdprijs. Het is tenslotte bijna Kerst.
Misschien is het wel een tip voor een ander die niet teveel wilt betalen
Trouwens ik kreeg weer eens bericht van de ziektekosten verzekering, die gaan ook weer 12 euro omhoog, we raken er onderhand imuum voor van al die verhogingen, maar dat even ter zijde.
Voorlopig ga ik eerst even genieten van een paar dagen vakantie.
Groetjes, en hele fijne en vooral gezellige dagen toegewenst
ik ben nu tevreden en die 5 euro verschil ach het zij zo.
Het was het proberen waard maar bij zon zijn ze keihard en gaan niet overstag, ze zijn daar liever een klant kwijt dan die klant mee laten genieten van een aanbieding.
Dus we betalen maar gewoon weer de hoofdprijs. Het is tenslotte bijna Kerst.
Misschien is het wel een tip voor een ander die niet teveel wilt betalen
Trouwens ik kreeg weer eens bericht van de ziektekosten verzekering, die gaan ook weer 12 euro omhoog, we raken er onderhand imuum voor van al die verhogingen, maar dat even ter zijde.
Voorlopig ga ik eerst even genieten van een paar dagen vakantie.
Groetjes, en hele fijne en vooral gezellige dagen toegewenst
Goed lezen .€ 29 is met Zontel .€34 is zonder zontel.
Iedereen betaalt nu hetzelfde .
Vroeger was er wel verschil met oude contracten die per half jaar betalen en per maand.
Maar dat is nu niet meer.
En Planet is veel te duur .Er zijn wel goedkopere dan Zonnet maar dat is ander verhaal .Maar zonnet doet met Family niet moeilijk met datalimiten en dat is ook een voordeel.
Iedereen betaalt nu hetzelfde .
Vroeger was er wel verschil met oude contracten die per half jaar betalen en per maand.
Maar dat is nu niet meer.
En Planet is veel te duur .Er zijn wel goedkopere dan Zonnet maar dat is ander verhaal .Maar zonnet doet met Family niet moeilijk met datalimiten en dat is ook een voordeel.
Je hebt toch gelijk.
Wat nu zo raar is dat het verschillend staat .
Maar ik denk dat je dit bedoelt.En dit zal wel juist zijn.
http://www.zonnet.nl/breedband/br_actie ... combi.html
Wat nu zo raar is dat het verschillend staat .
Maar ik denk dat je dit bedoelt.En dit zal wel juist zijn.
http://www.zonnet.nl/breedband/br_actie ... combi.html
En dan hier staat het op de oude manier.
http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_breedb.html
Maar het is wel een tijdelijke actie als ze hem niet verlengen wat vaak gebeurt.
http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_breedb.html
Maar het is wel een tijdelijke actie als ze hem niet verlengen wat vaak gebeurt.
Beste zonnetje
Ik heb de volgende side gevonden en als je in de kolom kijkt van family staat er gewoon 29 euro per maand zonder zontel.
http://www.zonnet.nl/breedband/br_prijs_breedb.html
ik kan er echt niet meer van maken.
ik weet zeker dat het gewoon een vaste prijs wordt.
En dat het alleen voor nieuwe klanten is vind ik super kinderachtig .
Als je het per jaar gaat bekijken ben je gewoon een dief van je eigen portomonnee, teweten 60 euro en daar kan je toch een lekker pilsje voor kopen , oke iets anders mag natuurlijk ook.
Maar voorlopig neemt Zon dit voor zijn rekening.
Ik heb de volgende side gevonden en als je in de kolom kijkt van family staat er gewoon 29 euro per maand zonder zontel.
http://www.zonnet.nl/breedband/br_prijs_breedb.html
ik kan er echt niet meer van maken.
ik weet zeker dat het gewoon een vaste prijs wordt.
En dat het alleen voor nieuwe klanten is vind ik super kinderachtig .
Als je het per jaar gaat bekijken ben je gewoon een dief van je eigen portomonnee, teweten 60 euro en daar kan je toch een lekker pilsje voor kopen , oke iets anders mag natuurlijk ook.
Maar voorlopig neemt Zon dit voor zijn rekening.
Je hebt volkomen gelijk dat geen stijl is .
Maar wat moet je anders als je jaar contract nog bijna niet voorbij is.
Je zit daar gewoon aan vast wat bij de meeste andere niet is want daar kan je gewoon maandelijks opzeggen.
Dat was de vorige keer ook al moest voor me half jaar betalingen meer betalen als de nieuwe abonees die maandelijks betalen.
En nu doen ze weer zoiets.
Het staat wel overal anders of het tijdelijk is.
Zie me vorige links.
Wat ook ze gek is bij Family als je Zontel hebt maandelijks zonder dat 2 maandelijks.
Het enigste wat positief is dat ze niet moeilijk met datalimiten maat verder is het wel de boel bedonderen.
Maar wat moet je anders als je jaar contract nog bijna niet voorbij is.
Je zit daar gewoon aan vast wat bij de meeste andere niet is want daar kan je gewoon maandelijks opzeggen.
Dat was de vorige keer ook al moest voor me half jaar betalingen meer betalen als de nieuwe abonees die maandelijks betalen.
En nu doen ze weer zoiets.
Het staat wel overal anders of het tijdelijk is.
Zie me vorige links.
Wat ook ze gek is bij Family als je Zontel hebt maandelijks zonder dat 2 maandelijks.
Het enigste wat positief is dat ze niet moeilijk met datalimiten maat verder is het wel de boel bedonderen.
Ik heb over ZON verder ook geen klachten op de servicelijn na want de kosten zijn :
Zon klantenservice, 0900-0440440 . De kosten zijn € 0,70 per minuut plus de eventuele kosten van het gebruik van je mobiele telefoon.
Nou reken maar uit als je ze een keerte nodig hebt.
Een gesprek duurt al gauw zo'n 20 minuten = 14 euro = ruim 30 gulden sjonge jonge wat een service zeg
Zon klantenservice, 0900-0440440 . De kosten zijn € 0,70 per minuut plus de eventuele kosten van het gebruik van je mobiele telefoon.
Nou reken maar uit als je ze een keerte nodig hebt.
Een gesprek duurt al gauw zo'n 20 minuten = 14 euro = ruim 30 gulden sjonge jonge wat een service zeg
Je hebt een tijdje teug een contract gesloten voor een dienst met daarbij horende kosten.
Nu word deze dienst goedkoper en je wilt hier van kunnen profiteren, we zijn toch nederlanders of niet.
maar aangezien je aan het contract vast zit kun je niet opzeggen en gebruik maken van de actie.
pech voor jou dus...
maar draai het nu eens om, stel dat het morgen 10 % duurder word dan hoef jij dat niet te betalen want je hebt daar niet voor getekent en je hoeft pas na afloop van het jaar contract meer te gaan betalen.
in wezen precies het zelfde als je een tv koopt en die is een maand later in de aanbieding.
mijn provider had in het verleden ook zulk soort acties
het ging dan om geen aansluit kosten, maar je moest wel gelijk voor 2 jaar een contract afsluiten ipv 1 jaar.
dus niet zo mopperen over dat ze dat niet voor bestaande/trouwe klanten doen, dan kunnen ze wel aan de gang blijven.
Nu word deze dienst goedkoper en je wilt hier van kunnen profiteren, we zijn toch nederlanders of niet.
maar aangezien je aan het contract vast zit kun je niet opzeggen en gebruik maken van de actie.
pech voor jou dus...
maar draai het nu eens om, stel dat het morgen 10 % duurder word dan hoef jij dat niet te betalen want je hebt daar niet voor getekent en je hoeft pas na afloop van het jaar contract meer te gaan betalen.
in wezen precies het zelfde als je een tv koopt en die is een maand later in de aanbieding.
mijn provider had in het verleden ook zulk soort acties
het ging dan om geen aansluit kosten, maar je moest wel gelijk voor 2 jaar een contract afsluiten ipv 1 jaar.
dus niet zo mopperen over dat ze dat niet voor bestaande/trouwe klanten doen, dan kunnen ze wel aan de gang blijven.
miraltje ik wil even reageren.
Mijn contract loopt deze maand af en dan heb ik er een jaar opzitten.
Het contract was ook maar voor een jaar, dus ik ga automatisch weer een nieuw contract aan
en dat is dan 68 euro per twee maanden.
Hoef ik niets voor te doen dus geheel automatisch
Ik kan ook de boel opzeggen, (want het contract is beeindigd) en mij vervolgens opnieuw aanmelden, ik ga dan 29 euro per maand betalen.
Zo zou ik het moeten doen volgens de klantenservice van zon.
EN DAAR BAAL IK NOU NET VAN, OM HET OP ZO'N MANIER TE DOEN
snap je
Mijn contract loopt deze maand af en dan heb ik er een jaar opzitten.
Het contract was ook maar voor een jaar, dus ik ga automatisch weer een nieuw contract aan
en dat is dan 68 euro per twee maanden.
Hoef ik niets voor te doen dus geheel automatisch
Ik kan ook de boel opzeggen, (want het contract is beeindigd) en mij vervolgens opnieuw aanmelden, ik ga dan 29 euro per maand betalen.
Zo zou ik het moeten doen volgens de klantenservice van zon.
EN DAAR BAAL IK NOU NET VAN, OM HET OP ZO'N MANIER TE DOEN
snap je
Ben ik nu echt de enige die zich daar een klein beetje druk om maakt
Denk het wel Peet maar ik leef met je mee hoor
Wat je natuurlijk ook kunt doen is je abonnement (gratis) te upgraden van Family naar Lite (1024/320), voor € 34,95 p/m.
In het forum van zonnet staat hier genoeg over.Geplaatst op 04 Jan 2004 13:29 door peet
--------------------------------------------------------------------------------
Ben ik nu echt de enige die zich daar een klein beetje druk om maakt
Naar boven
Maar het helpt niet want ze gaan gewoon door.
Naar lite gaan kan altijd, maar kan dit wel als je contract nog niet is afgelopen?
Dat bij prijsverhogingen je dan ook niet meer betaald is wel waar maar wanneer komt dat nu nou voor.Die prijzen voor adsl zijn veel te hoog geweest al die jaren .
Bovendien als je naar anderen kijkt kan je gewoon per maand opzeggen.De down en upsnelheden zijn ook veel hoger.
Het enigste positieve van Zonnet-Family is dat er geen datalimiet is.
Maar dat had ik al eerder gezegd.
Het is inderdaad mogelijk.Wat je natuurlijk ook kunt doen is je abonnement (gratis) te upgraden van Family naar Lite (1024/320), voor € 34,95 p/m.
Naar boven
Als je Zontel erbij hebt is het geen voordeel .
Kan je wel Zontel nemen met dit abbo trouwens?
Ga je dan ook niet van Versatel naar KPN als ik het over de ADSL gedeelte heb? Ik weet wel dat Zon van Versatel is maar vroeger had je daar een heel makkelijk schema voor maar dat zie ik nu helemaal niet meer.
Daar stond ook over met of zonder Zontel.
Zie alleen maar die over de prijs gaan.
Bedankt Zonnetje voor de tip.
Het volgende kwam ik op dat forum tegen en dat heb ik ook gedaan, dus even afwachten nu.
Als het goed gaat wordt het nu 29 i.p.v. 34 euro
Bericht:
U kunt wel aan het einde van het contractjaar overstappen naar de dan geldende maandelijkse abonnementsprijs. Hiervoor kunt u een ondertekende brief sturen onder vermelding van uw gebruikersnaam en klantnummer naar :
Zon Nederland NV
tav Customer Care
Postbus 12022
1100 AA Amsterdam ZO.
of faxen: 020 750 77 25.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Zon Nederland NV
Het volgende kwam ik op dat forum tegen en dat heb ik ook gedaan, dus even afwachten nu.
Als het goed gaat wordt het nu 29 i.p.v. 34 euro
Bericht:
U kunt wel aan het einde van het contractjaar overstappen naar de dan geldende maandelijkse abonnementsprijs. Hiervoor kunt u een ondertekende brief sturen onder vermelding van uw gebruikersnaam en klantnummer naar :
Zon Nederland NV
tav Customer Care
Postbus 12022
1100 AA Amsterdam ZO.
of faxen: 020 750 77 25.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Zon Nederland NV