XS4all oftewel XS4nothing
Geplaatst: 21 nov 2012 22:09
Ik heb het zo gehad met XS4All, oftewel XS4Nothing.
Eind augustus ben ik overgestapt, ellende alom.
Een monteur installeert het, mijn helpster zit uren aan de telefoon met de helpdesk. Ze begint met 23 , ja drie en twintig, minuten wachten voordat het gesprek begint, een uur verder doet het het weer even. Een tweede monteur komt langs, en nogmaals worden dezelfde stekkertjes in dezelfde gaatjes gestoken. De ellende blijft voortduren, nogmaals word er gebeld, zelfde stekkertjes etc, ik wil het gewoon niets eens meer weten.
Ik heb het zo gehad met XS4All, ik noem ze echt niksvoornothing.
Ik stel een vraag per email, en wauw, de slimmerikken verwijzen me naar de helpdesk.
Het is echt niks voor nothing
Bah, ik zit nog voor 21 maanden aan ze vast.
En niks 4 nothing klopt natuurlijk ook niet.
ik betaal ze, en wat zetten zij op mijn antwoordlijn als er geen verbinding is met de telefoon: de persoon heeft de voicemail niet aanstaan, het antwoordapperaat is vol.
Bah, zij leveren mij flakkerende verbindingen.
En ik betaal voor constante verbindingen.
Ik heb het zo gehad met XS4all, XS4Nothing.
Ik heb zo 'n behoefte aan iemand die met een verse blik kijkt naar de problemen.
Wat is er met de Fritz box, het modem, hoe staat dat in relatie tot mijn postcode?
Wat kan er verder nog mis zijn, naast al die stekkertjes, die al tig keer in dezelfde gaatjes gestoken zijn?
Herkent iemand deze ervaringen???????
Kan iemand mij zinnig advies geven??????
Met vriendelijke groet Annelies
Eind augustus ben ik overgestapt, ellende alom.
Een monteur installeert het, mijn helpster zit uren aan de telefoon met de helpdesk. Ze begint met 23 , ja drie en twintig, minuten wachten voordat het gesprek begint, een uur verder doet het het weer even. Een tweede monteur komt langs, en nogmaals worden dezelfde stekkertjes in dezelfde gaatjes gestoken. De ellende blijft voortduren, nogmaals word er gebeld, zelfde stekkertjes etc, ik wil het gewoon niets eens meer weten.
Ik heb het zo gehad met XS4All, ik noem ze echt niksvoornothing.
Ik stel een vraag per email, en wauw, de slimmerikken verwijzen me naar de helpdesk.
Het is echt niks voor nothing
Bah, ik zit nog voor 21 maanden aan ze vast.
En niks 4 nothing klopt natuurlijk ook niet.
ik betaal ze, en wat zetten zij op mijn antwoordlijn als er geen verbinding is met de telefoon: de persoon heeft de voicemail niet aanstaan, het antwoordapperaat is vol.
Bah, zij leveren mij flakkerende verbindingen.
En ik betaal voor constante verbindingen.
Ik heb het zo gehad met XS4all, XS4Nothing.
Ik heb zo 'n behoefte aan iemand die met een verse blik kijkt naar de problemen.
Wat is er met de Fritz box, het modem, hoe staat dat in relatie tot mijn postcode?
Wat kan er verder nog mis zijn, naast al die stekkertjes, die al tig keer in dezelfde gaatjes gestoken zijn?
Herkent iemand deze ervaringen???????
Kan iemand mij zinnig advies geven??????
Met vriendelijke groet Annelies