consumentNB schreef:Beste rozemarijntje werk jij soms bij bruynzeel ?
Jij heb de zelfde vriendelijk, warme service instelling als de mensen van bruynzeel.
Sorry jij vind mijn waarschijnlijk maar een lastige klant, een sukkel die voor 15000,- euro een werkende keuken verwacht.
Bruynzeel, heeft Pelgrim gebeld, en daar kan je het mee doen.
Wacht gewoon nog maar een weekje, en als de vaarwasser na de zoveelste reparatie weer de geest geeft, vette pech !
Nog maar wat water lekkage in je nieuwe keuken, wat is het probleem ?
Ja ik werk er.....en voor upc en ziggo,nespresso ppff denk even na.
Het antwoord was bedoeld als,pelgrim moet nu toch dan reparatie overnemen.
Dat he niet leuk is snap,ik,...is een understatement,maar niet iedereen bedoelt het rot voor je...
De gene die je nu heb merk is prima,heb ik al jaren,!!,afkloppen geen problemen,, succes
Maar zie het zo het is de vaatwasser maar,beter als de koelkast oven of??? Me de hand afwassen dan maar,beter als niet kunnen koken...bekijk het zo..