PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing
Geplaatst: 26 nov 2012 15:57
Dames en Heren,
Graag zou ik advies willen bij de volgende zaak. Via internet heb ik een bestelling geplaatst bij een webshop. De bestelling heb is nooit ontvangen maar volgens PostNL is deze wel afgeleverd.
De webshop wil niks voor mij doen aangezien de bestelling volgens PostNL is afgeleverd. PostNL zegt niet aansprakelijk te zijn.
Ik zit hier nu zonder bestelling die ik al wel betaald heb.
De mailgeschiedenis vindt u hieronder (van onder naar boven):
Wat doe ik nu??
----
Beste heer,
Naar aanleiding van onze mailwisseling delen wij u mee dat wij uw bestelling hebben verzonden en naar aanleiding van het contact met Post .nl deze ook is afgeleverd.
Wij kunnen helaas niets meer voor u doen.
Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale
Van: ** me **
Verzonden: vrijdag 23 november 2012 17:05
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen
Beste mevrouw ,
Nog steeds heb ik hoop dat u met een oplossing komt maar ik kan mij inmiddels niet meer onttrekken aan de indruk dat u niet bereid bent om met een oplossing te komen. Graag zie ik zowel een telefonische al schriftelijke reactie van u tegemoet. U kunt mij bereiken op (tel..)
Mocht u voor 28-11-2012 geen contact opnemen dan vind ik dat zeer teleurstellend en voel ik mij genoodzaakt om deze e-mailwisseling door te zetten naar consumentenorganisaties en/of andere instanties.
Met vriendelijke groet,
** me **
From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Tue, 20 Nov 2012 14:31:07 +0100
Beste mevrouw ,
Waarschijnlijk is de eerder door mij verstuurde e-mail aan uw aandacht ontglipt. Daarom wijs ik u graag nogmaals op de onderstaande e-mail.
Met vriendelijke groet,
** me **
From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Fri, 16 Nov 2012 15:02:47 +0100
Beste mevrouw,
U heeft beloofd mij uiterlijk op 15-11-12 een antwoord te geven. Ik mail u omdat het vandaag 16-11-12 is en ik nog niks van u heb vernomen.
Met vriendelijke groet,
From: [email protected]
To: ** me **
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Wed, 14 Nov 2012 09:37:03 +0100
Beste heer,
Naar aanleiding van onze mailwisseling betreffende de door de post afgeleverde sneakers, welke niet door u ontvangen zijn delen wij u mee dat wij uiterlijk morgen met een oplossing komen.
Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale
Van: ** me **
Verzonden: dinsdag 13 november 2012 14:33
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen
Beste mevrouw ,
Over het onderstaande hebben wij vorige week telefonisch contact gehad. In dat telefoongesprek ga u aan verbaasd te zijn dat het niet opgelost was zoals PostNL het u had gemeld. U gaf mij aan dat u zou nakijken hoe u om zou willen gaan met de situatie en mij "de volgende dag" een reactie zou geven. Deze reactie is echter uitgebleven wat ik erg jammer vind.
Volgt er nog een reactie?
Met vriendelijke groet,
From: [email protected]
To: ** me **
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Fri, 2 Nov 2012 10:34:49 +0100
Beste heer,
Wij hebben inmiddels een terugkoppeling van Post.nl gekregen. Zij lieten ons weten dat de verzending/ afhandeling naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale
Van: ** me **
Verzonden: donderdag 4 oktober 2012 15:54
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen
Geachte heer, mevrouw,
Vorige week heb ik u een e-mail gestuurd. Op deze e-mail heb ik echter geen antwoord gehad. Graag wijs ik u nogmaals op de e-mail (zie hieronder). Ik zie uit naar een reactie.
Met vriendelijk groet,
From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Thu, 27 Sep 2012 09:26:58 +0200
Geachte mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw reactie maar met deze reactie is het probleem niet opgelost. Ik omschrijf hieronder de acties die ik heb ondernomen.
De Track & Tracecode heb ik na uw e-mail meteen online nagekeken. Op de pagina van PostNL staat inderdaad dat het pakket onder die Track & Tracecode is afgeleverd. Onduidelijk is waar het pakket is afgeleverd. Het feit blijft echter dat ik het pakket niet ontvangen heb.
Met de Track & Tracecode bij de hand heb ik toen contact opgenomen met PostNL. Het enige dat ik daar kon doen is een klacht indienen. Dat heb ik dan ook gedaan.
Nu, anderhalve week nadat u mij e-mailde dat mijn bestelling was verzonden heb ik het product dat ik heb besteld, en reeds betaald, nog steeds niet ontvangen.
Aangezien ik alles heb gedaan wat in mijn mogelijkheden ligt, verwacht ik nu actie van u. Graag ontvang ik van u een voorstel met een passende oplossing. In mijn ogen is een passende oplossing dat ik of mijn bestelling alsnog in mijn bezit krijg of dat ik mijn geld terug krijg.
Met vriendelijke groet,
ps. Als u vindt dat PostNL schuld heeft aan het bovenstaande en dat zij het moeten oplossen neem ik geen genoegen met dat antwoord. Ik verwacht dat u dan zelf contact opneemt met PostNL en dan met PostNL tot een oplossing komt. De bestelling heb ik namelijk bij u, en niet bij PostNL, geplaatst.
-------
> From: [email protected]
> To: ** me **
> Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
> Date: Fri, 21 Sep 2012 09:58:51 +0200
>
> Beste heer,
>
> Dank voor uw bestelling 201204880.
> In antwoord op uw mail delen wij u mee dat volgens onze gegevens uw
> bestelling op 19 september is afgeleverd,. Track & Tracecode ** nummer **.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Sneakers4sale
>
>
>
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: ** me **
> Verzonden: vrijdag 21 september 2012 8:19
> Aan: [email protected]
> Onderwerp: Bestelling niet ontvangen
>
> Beste heer, mevrouw,
>
> Afgelopen maandag kreeg ik een bericht dat mijn bestelling: ** nummer ** is
> verzonden. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Tevens is er in mijn
> brievenbus geen briefje achtergelaten dat ik niet thuis was of iets
> dergelijks.
>
> Het lijkt dat er iets fout is gegaan, kunt u dit nakijken en dit terugkoppelen. De sneakers zou ik graag zo snel mogelijk alsnog ontvangen.
>
>
> Met vriendelijke groet,
Graag zou ik advies willen bij de volgende zaak. Via internet heb ik een bestelling geplaatst bij een webshop. De bestelling heb is nooit ontvangen maar volgens PostNL is deze wel afgeleverd.
De webshop wil niks voor mij doen aangezien de bestelling volgens PostNL is afgeleverd. PostNL zegt niet aansprakelijk te zijn.
Ik zit hier nu zonder bestelling die ik al wel betaald heb.
De mailgeschiedenis vindt u hieronder (van onder naar boven):
Wat doe ik nu??
----
Beste heer,
Naar aanleiding van onze mailwisseling delen wij u mee dat wij uw bestelling hebben verzonden en naar aanleiding van het contact met Post .nl deze ook is afgeleverd.
Wij kunnen helaas niets meer voor u doen.
Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale
Van: ** me **
Verzonden: vrijdag 23 november 2012 17:05
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen
Beste mevrouw ,
Nog steeds heb ik hoop dat u met een oplossing komt maar ik kan mij inmiddels niet meer onttrekken aan de indruk dat u niet bereid bent om met een oplossing te komen. Graag zie ik zowel een telefonische al schriftelijke reactie van u tegemoet. U kunt mij bereiken op (tel..)
Mocht u voor 28-11-2012 geen contact opnemen dan vind ik dat zeer teleurstellend en voel ik mij genoodzaakt om deze e-mailwisseling door te zetten naar consumentenorganisaties en/of andere instanties.
Met vriendelijke groet,
** me **
From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Tue, 20 Nov 2012 14:31:07 +0100
Beste mevrouw ,
Waarschijnlijk is de eerder door mij verstuurde e-mail aan uw aandacht ontglipt. Daarom wijs ik u graag nogmaals op de onderstaande e-mail.
Met vriendelijke groet,
** me **
From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Fri, 16 Nov 2012 15:02:47 +0100
Beste mevrouw,
U heeft beloofd mij uiterlijk op 15-11-12 een antwoord te geven. Ik mail u omdat het vandaag 16-11-12 is en ik nog niks van u heb vernomen.
Met vriendelijke groet,
From: [email protected]
To: ** me **
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Wed, 14 Nov 2012 09:37:03 +0100
Beste heer,
Naar aanleiding van onze mailwisseling betreffende de door de post afgeleverde sneakers, welke niet door u ontvangen zijn delen wij u mee dat wij uiterlijk morgen met een oplossing komen.
Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale
Van: ** me **
Verzonden: dinsdag 13 november 2012 14:33
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen
Beste mevrouw ,
Over het onderstaande hebben wij vorige week telefonisch contact gehad. In dat telefoongesprek ga u aan verbaasd te zijn dat het niet opgelost was zoals PostNL het u had gemeld. U gaf mij aan dat u zou nakijken hoe u om zou willen gaan met de situatie en mij "de volgende dag" een reactie zou geven. Deze reactie is echter uitgebleven wat ik erg jammer vind.
Volgt er nog een reactie?
Met vriendelijke groet,
From: [email protected]
To: ** me **
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Fri, 2 Nov 2012 10:34:49 +0100
Beste heer,
Wij hebben inmiddels een terugkoppeling van Post.nl gekregen. Zij lieten ons weten dat de verzending/ afhandeling naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Sneakers4sale
Van: ** me **
Verzonden: donderdag 4 oktober 2012 15:54
Aan: Sneakers4Sale.nl
Onderwerp: RE: Bestelling niet ontvangen
Geachte heer, mevrouw,
Vorige week heb ik u een e-mail gestuurd. Op deze e-mail heb ik echter geen antwoord gehad. Graag wijs ik u nogmaals op de e-mail (zie hieronder). Ik zie uit naar een reactie.
Met vriendelijk groet,
From: ** me **
To: [email protected]
Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
Date: Thu, 27 Sep 2012 09:26:58 +0200
Geachte mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw reactie maar met deze reactie is het probleem niet opgelost. Ik omschrijf hieronder de acties die ik heb ondernomen.
De Track & Tracecode heb ik na uw e-mail meteen online nagekeken. Op de pagina van PostNL staat inderdaad dat het pakket onder die Track & Tracecode is afgeleverd. Onduidelijk is waar het pakket is afgeleverd. Het feit blijft echter dat ik het pakket niet ontvangen heb.
Met de Track & Tracecode bij de hand heb ik toen contact opgenomen met PostNL. Het enige dat ik daar kon doen is een klacht indienen. Dat heb ik dan ook gedaan.
Nu, anderhalve week nadat u mij e-mailde dat mijn bestelling was verzonden heb ik het product dat ik heb besteld, en reeds betaald, nog steeds niet ontvangen.
Aangezien ik alles heb gedaan wat in mijn mogelijkheden ligt, verwacht ik nu actie van u. Graag ontvang ik van u een voorstel met een passende oplossing. In mijn ogen is een passende oplossing dat ik of mijn bestelling alsnog in mijn bezit krijg of dat ik mijn geld terug krijg.
Met vriendelijke groet,
ps. Als u vindt dat PostNL schuld heeft aan het bovenstaande en dat zij het moeten oplossen neem ik geen genoegen met dat antwoord. Ik verwacht dat u dan zelf contact opneemt met PostNL en dan met PostNL tot een oplossing komt. De bestelling heb ik namelijk bij u, en niet bij PostNL, geplaatst.
-------
> From: [email protected]
> To: ** me **
> Subject: RE: Bestelling niet ontvangen
> Date: Fri, 21 Sep 2012 09:58:51 +0200
>
> Beste heer,
>
> Dank voor uw bestelling 201204880.
> In antwoord op uw mail delen wij u mee dat volgens onze gegevens uw
> bestelling op 19 september is afgeleverd,. Track & Tracecode ** nummer **.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Sneakers4sale
>
>
>
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: ** me **
> Verzonden: vrijdag 21 september 2012 8:19
> Aan: [email protected]
> Onderwerp: Bestelling niet ontvangen
>
> Beste heer, mevrouw,
>
> Afgelopen maandag kreeg ik een bericht dat mijn bestelling: ** nummer ** is
> verzonden. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Tevens is er in mijn
> brievenbus geen briefje achtergelaten dat ik niet thuis was of iets
> dergelijks.
>
> Het lijkt dat er iets fout is gegaan, kunt u dit nakijken en dit terugkoppelen. De sneakers zou ik graag zo snel mogelijk alsnog ontvangen.
>
>
> Met vriendelijke groet,