LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Horizon box
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 nov 2012 17:41
UPC Horizon box
Een maand in het bezit van het UPC pakket Horizon all-in 1. De monteur heeft alles geïnstalleerd en het werkte (wel wat langzaam). Na een week begon de elende: de Horizon box valt regelmatig uit. Dat heeft gevolgen dus geen telefoon, internet en tv. Minstens 3x per week opnieuw starten en dan werkt het weer even. J.l. zondag 18-11-12 UPC gebeld en het probleem uitgelegd. De medewerker gaf het advies om een harde reset te proberen door de schakelaar aan te zetten en tegelijk op de powerknop op de box te drukken. Anders moest ik maar weer bellen. De stappen opgevolgd, dan moet je alles opnieuw instellen. Het werkte even, bijna elke dag gaat het wel 2 of 3x mis.
Vandaag 26-11-12 weer UPC gebeld, ze willen wel een monteur sturen maar dat kan pas op 5 december in de middag. Dat is een ruime week wachten en niets kunnen wat ik echt te gek vind.
Hopelijk kunnen we krachten bundelen met Radar samen en UPC voor het blok zetten. Geen prestaties ook geen betaling en schadeloos stellen van de geleden schade. B.v. als het ziekenhuis mij wil bellen is het maar de gok of het lukt. Gelukkig hebben ze ook mijn mobiele nummer.
Vandaag 26-11-12 weer UPC gebeld, ze willen wel een monteur sturen maar dat kan pas op 5 december in de middag. Dat is een ruime week wachten en niets kunnen wat ik echt te gek vind.
Hopelijk kunnen we krachten bundelen met Radar samen en UPC voor het blok zetten. Geen prestaties ook geen betaling en schadeloos stellen van de geleden schade. B.v. als het ziekenhuis mij wil bellen is het maar de gok of het lukt. Gelukkig hebben ze ook mijn mobiele nummer.
Re: UPC Horizon box
Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie eens, dit is niet het eerste topic dat voorbijkomt over dat nieuwe gedoe.Clem Witsel schreef: Hopelijk kunnen we krachten bundelen met Radar samen en UPC voor het blok zetten.
Re: UPC Horizon box
Ik heb nog geen berichten gezien van iemand die tevreden was met die box. 5 december valt dus nog wel mee.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: UPC Horizon box
Ja hoor ik wel,mijn buuv zo blij....alleen staat er elke week een monteur op de stoep hiihhihi
Maar ze vind het zo geweldig,die paar uur dat het werkt
Maar ze vind het zo geweldig,die paar uur dat het werkt
Re: UPC Horizon box
Een product wat niet goed getest is , moeten ze voorlopig niet meer aanbieden, hier gaan ze totaal de mist mee in.
Re: UPC Horizon box
mensen zijn ook niet gauw geneigd om dit te melden op fora op internet. mensen zijn wel snel geneigd om hun ongenoegen te uiten, dus dat je geen of weinig positieve verhalen vind is nog niet direct een conclusie aan te verbinden.Barman schreef:Ik heb nog geen berichten gezien van iemand die tevreden was met die box.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: UPC Horizon box
Het was gisteren ook op de radio op het nieuws....upc gaf ook commentaar dat het allemaal nog niet zo ging als moest
Maar ja dat weet je als iets zo nieuw is....kan beter even wachten dan
Maar ja dat weet je als iets zo nieuw is....kan beter even wachten dan
Re: UPC Horizon box
berndv schreef:mensen zijn ook niet gauw geneigd om dit te melden op fora op internet. mensen zijn wel snel geneigd om hun ongenoegen te uiten, dus dat je geen of weinig positieve verhalen vind is nog niet direct een conclusie aan te verbinden.Barman schreef:Ik heb nog geen berichten gezien van iemand die tevreden was met die box.
Ik denk een kleine correctie, mensen willen het wel melden maar hebben geen internet, dus hoe dan?
Klagen bij upc levert niks op, sturen je van het (bekende upc) kastje naar de muur en visa versa, op zijn mooist zijn de monteurs net bij jou ter plaatse in de straat en met de boel bezig, vervolgens blijkt het weer een zoethoudertje want die monteurs zijn heus niet bij jou in de straat (tenminste dat was hier niet zo).
Het ligt altijd aan de bekabeling bij jou binnen, dus niet de schuld van upc.
Mensen het is al sinds jaar en dag hommeles met upc, vooral in de dorpen loopt het voor geen meter, de (grotere) steden daar werkt het meestal wel.
Re: UPC Horizon box
er wordt gevraagd waarom er zo weinig positieve reacties zijn, en uw reactie is dat dat komt omdat die mensen geen internet hebben?Renske99 schreef:Ik denk een kleine correctie, mensen willen het wel melden maar hebben geen internet, dus hoe dan?
Hoezo zou iemand tevreden zijn met het niet hebben van internet?
Re: UPC Horizon box
berndv schreef:Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie eens, dit is niet het eerste topic dat voorbijkomt over dat nieuwe gedoe.Clem Witsel schreef: Hopelijk kunnen we krachten bundelen met Radar samen en UPC voor het blok zetten.
Alweer het gedoe rondom die beruchte box met kinderziekten van UPC, wanneer draagt UPC een volwaardige oplossing aan ????
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12
Re: UPC Horizon box
Ik wilde ook overstappen na de kabel kan dus beter nog maar wachten !
Re: UPC Horizon box
Zit al 10 jaar op kabel zonder al teveel problemen.Ik wilde ook overstappen na de kabel kan dus beter nog maar wachten !
Re: UPC Horizon box
plankvoordekop schreef:Ik wilde ook overstappen na de kabel kan dus beter nog maar wachten !
Waarom??? je hoeft toch geen horizon te nemen?
Re: UPC Horizon box
Hier ook op kabel, maar niet van upc, wij wonen in een toch wel redelijk dorp en ook niet al te ver van een grote stad, gelukkig is hier wel keuze in de diverse providers, dat hoor je ook nog weleens anders.bprosman schreef:Zit al 10 jaar op kabel zonder al teveel problemen.Ik wilde ook overstappen na de kabel kan dus beter nog maar wachten !
Ik denk dat upc zich heel hard moet gaan schamen, 7 jaar geleden lukte het ze niet om hier alles in 1 te leveren en tot op heden dus nog niet.
Nadat wij 7 jaar geleden hier zijn komen wonen dachten we upc dat zal wel goed zitten, na een half jaar kommer en kwel was ik het wel helemaal spuugzat, na een boel gedoe het contract kunnen be-eindigen.
3 jaar geleden nieuwe buren gekregen, gingen naar upc (alles in 1) en niks als ellende, vaak geen internet en telefoon, tv ging redelijk.
Het is hun niet gelukt om het contract te be-eindigen.
Vorig jaar onze naaste buren, upc, drama drama drama, na veel gedoe is het hun ook gelukt om het contract voor de aflooptijd te laten be-eindigen.
Mijn conclusie is dus nog steeds, hier geen upc alles in 1, de tv doet het al wel 7 jaar prima bij upc ondanks dat de mediabox vaak hapert en storing geeft, dus dat is wel ietsje minder maar allah.
Maar wat ik echt heel erg vind is dat ze bellen, jij neemt de telefoon op en dan spelen zij een bandje af, niks irritanter dan dat, als ze me iets willen melden of vragen laat dan een medewerker persoonlijk contact met me opnemen en niet via zo'n stom bandje. (heb hem overigens nooit helemaal afgeluisterd, zodra ik door heb dat het een bandje is, kwak ik de telefoon neer)
Re: UPC Horizon box
ik heb nu ook bijna 2 maanden horizon.
totaal misschien 3 dagen dat het gewerkt heeft
wat een ellende en ergernis allemaal
je wordt er echt helemaal niet goed van
het begon al gelijk met installeren dat het niet werkte
na enkele weken een monteur geweest om het op te starten<
het heeft daarna omgeveer 3 dagen gewerkt<
elke keer als ik upc wil bellen krijg ik het advies wegens drukte een andere keer terug te bellen
een paar keer geprobeerd te bellen (nu wacht ik ook al weer 50-55 minuten aan de telefoon)
Ik heb al verschillende keren gebeld en moest steeds zo lang wachten dat mijn draadloze huistelefoon steeds leeg was) Vandaag dus nog een keer geprobeerd (voor het laatst, anders zeg ik de horizon op )
He daar gaat hij over, ik neem de telefoon op. en zeg eerst dat hij mijn telefoonnummer moet opschrijven zodat hij eventueel kan terugbellen bij uitval.
UPC fabrieksinstellingen instellen en maar weer afwachten.
De helpdesk heeft al weer opgehangen, nu maar hopen dat hij het dan doet.
Ik wacht nu nog steeds op de boxinstallatie.
Na weer een tijd wachten komt dus wat ik al verwachtte.
hij doet het dus nog steeds niet,wat een ergernis allemaal.
weer upc bellen om horizon op te zeggen, weer in de wachtrij getverdegetver
ik wik gewoon weer zo'n oude eenvoudige box die het gewoon doet.
hopen maar dat ze dit willen omruilen
ik wacht wel weer een tijdje
totaal misschien 3 dagen dat het gewerkt heeft
wat een ellende en ergernis allemaal
je wordt er echt helemaal niet goed van
het begon al gelijk met installeren dat het niet werkte
na enkele weken een monteur geweest om het op te starten<
het heeft daarna omgeveer 3 dagen gewerkt<
elke keer als ik upc wil bellen krijg ik het advies wegens drukte een andere keer terug te bellen
een paar keer geprobeerd te bellen (nu wacht ik ook al weer 50-55 minuten aan de telefoon)
Ik heb al verschillende keren gebeld en moest steeds zo lang wachten dat mijn draadloze huistelefoon steeds leeg was) Vandaag dus nog een keer geprobeerd (voor het laatst, anders zeg ik de horizon op )
He daar gaat hij over, ik neem de telefoon op. en zeg eerst dat hij mijn telefoonnummer moet opschrijven zodat hij eventueel kan terugbellen bij uitval.
UPC fabrieksinstellingen instellen en maar weer afwachten.
De helpdesk heeft al weer opgehangen, nu maar hopen dat hij het dan doet.
Ik wacht nu nog steeds op de boxinstallatie.
Na weer een tijd wachten komt dus wat ik al verwachtte.
hij doet het dus nog steeds niet,wat een ergernis allemaal.
weer upc bellen om horizon op te zeggen, weer in de wachtrij getverdegetver
ik wik gewoon weer zo'n oude eenvoudige box die het gewoon doet.
hopen maar dat ze dit willen omruilen
ik wacht wel weer een tijdje
Re: UPC Horizon box
Toch blijft UPC een nieuw voordeel pakket promoten incl de inmiddels beruchte box H, hoe kan dit nu webcare UPC ?
Re: UPC Horizon box
Ik had digitale tv met hd van UPC en wilde internet en bellen erbij nemen. Was geen probleem volgens UPC. Ik had expliciet vermeld dat ik nu een mediabox heb die ook kan opnemen. Geen probleem. Afijn, om een lang verhaal kort te maken.... wel een probleem dus en stuurt men mij een nieuwe mediabox zonder opname functie(????) en een cisco router. Ik bellen... UPC dit wil ik niet want niet om gevraagd. Ik wil wat ik heb aangevraagd en niet iets anders. Bleek niet te kunnen. Alleen Horizon, dat kon wel. Doe dat dan maar. Lees ik plots in het AD artikel hierover (conclusie:DRAMA) waardoor ik verder ben gaan zoeken. Conclusie die ik overal las: DRAMA in het kwadraat.
UPC opgebeld en bestelling geannuleerd. Wat doen we dan? Juist, we blokkeren je huidige smartcard die in je mediabox zit want je hebt toch een nieuwe box (die ik niet wilde maar terugsturen kon niet want geen adres gekregen). Nog net op tijd XS4ALL kunnen verzoeken het abonnement door te laten lopen.
Heb gewoon weer digitale tv met hd van UPC wat prima werkt en internet van mijn betrouwbare XS4ALL.
UPC opgebeld en bestelling geannuleerd. Wat doen we dan? Juist, we blokkeren je huidige smartcard die in je mediabox zit want je hebt toch een nieuwe box (die ik niet wilde maar terugsturen kon niet want geen adres gekregen). Nog net op tijd XS4ALL kunnen verzoeken het abonnement door te laten lopen.
Heb gewoon weer digitale tv met hd van UPC wat prima werkt en internet van mijn betrouwbare XS4ALL.
Re: UPC Horizon box
Ik wilde weer terug naar mijn oude abonnement en box.
Het leuke verkoopverhaaltje en alles wat er beloofd was van het waanzinnig nieuwe horizon is er gewoon niet.
Zwaar valse verkooppraatjes en voorwendselen.
Ben daarvoor naar winkel gegaan.
Zwaar onvriendelijke bitch die mij daar hielp en snauwde dat het onmogelijk was om naar mijn oude abo terug te gaan. en dat ik voor de rest wat mij wel / niet beloofd was de desbetreffende verkoper moest hebben en niet haar.
Factory reset instructies gekregen en toen begon er nog meer ellende.
Maand geen tv.
Na 40 mails - mijn mobiele abo staat niet toe het 0900 nummer te bellen en geen vast toestel in bezit - en 40 twitter berichten ben ik:
geblokt door upc op twitter (SCHANDE!)
kreeg ik eindelijk na een maand geen tv een monteur aan de lijn, heb ik zelf een uur moeten prutsen.
En na een maand (!) geen tv krijg ik tadada... een korting van jawel jawel €25.- euro op mijn volgende factuur.
Te idioot voor woorden.
Nog steeds allerlei kleine foutjes en dagelijks een reset van de box nodig.
Als laptop in slaapstand heeft gestaan moet box gereset worden.
Harde schijf van de box kan niet gelezen worden etc etc.
Heb ik een radiozender opstaan, dan krijg ik met geen mogelijkheid meer een tv zender te pakken.
twonky doet het amper, instructies bij box bevatten verouderden instructies en niet werkende linken.
afstandsbediening werkt niet 100%
etc etc
Dus weer gemailed en voor de zekerheid (ik ben immers GEBLOKT door de klantenservice op twitter) een papieren brief gestuurd. Ik ben zowaar sneller als een maand (zolang duurde het vorige keer) teruggebeld.
Ongeveer een week deze keer.
Vandaag zou monteur langs komen.
(Upc medewerker aan de telefoon: "nou u heeft geluk, u heeft nog net recht op uw gratis monteur.." Pardon? na maand geen tv en uren zelf mijn eigen tijd erin te hebben gestoken heb IK geluk dat ik alsnog gebruik kan maken van de beloofde gratis installatie?)
Heb nu net de monteur gemist, na alle reacties hier geloof ik dat me nog meer ellende bespaard is gebleven.
UPC is zwaar klantonvriendelijk - niet te bereiken - en als klant stuit je op zo'n muur van monopolie positie dat je bar weinig kan ondernemen als je toch gewoon internet en tv enzo wilt hebben.
Het leuke verkoopverhaaltje en alles wat er beloofd was van het waanzinnig nieuwe horizon is er gewoon niet.
Zwaar valse verkooppraatjes en voorwendselen.
Ben daarvoor naar winkel gegaan.
Zwaar onvriendelijke bitch die mij daar hielp en snauwde dat het onmogelijk was om naar mijn oude abo terug te gaan. en dat ik voor de rest wat mij wel / niet beloofd was de desbetreffende verkoper moest hebben en niet haar.
Factory reset instructies gekregen en toen begon er nog meer ellende.
Maand geen tv.
Na 40 mails - mijn mobiele abo staat niet toe het 0900 nummer te bellen en geen vast toestel in bezit - en 40 twitter berichten ben ik:
geblokt door upc op twitter (SCHANDE!)
kreeg ik eindelijk na een maand geen tv een monteur aan de lijn, heb ik zelf een uur moeten prutsen.
En na een maand (!) geen tv krijg ik tadada... een korting van jawel jawel €25.- euro op mijn volgende factuur.
Te idioot voor woorden.
Nog steeds allerlei kleine foutjes en dagelijks een reset van de box nodig.
Als laptop in slaapstand heeft gestaan moet box gereset worden.
Harde schijf van de box kan niet gelezen worden etc etc.
Heb ik een radiozender opstaan, dan krijg ik met geen mogelijkheid meer een tv zender te pakken.
twonky doet het amper, instructies bij box bevatten verouderden instructies en niet werkende linken.
afstandsbediening werkt niet 100%
etc etc
Dus weer gemailed en voor de zekerheid (ik ben immers GEBLOKT door de klantenservice op twitter) een papieren brief gestuurd. Ik ben zowaar sneller als een maand (zolang duurde het vorige keer) teruggebeld.
Ongeveer een week deze keer.
Vandaag zou monteur langs komen.
(Upc medewerker aan de telefoon: "nou u heeft geluk, u heeft nog net recht op uw gratis monteur.." Pardon? na maand geen tv en uren zelf mijn eigen tijd erin te hebben gestoken heb IK geluk dat ik alsnog gebruik kan maken van de beloofde gratis installatie?)
Heb nu net de monteur gemist, na alle reacties hier geloof ik dat me nog meer ellende bespaard is gebleven.
UPC is zwaar klantonvriendelijk - niet te bereiken - en als klant stuit je op zo'n muur van monopolie positie dat je bar weinig kan ondernemen als je toch gewoon internet en tv enzo wilt hebben.
Re: UPC Horizon box
Wat ben ik blij dat ik nog net op tijd tot inkeer ben gekomen. Overigens moet ik vertellen dat ik wel door Monique van de klantenservice goed ben geholpen. Zij was de uitzondering.