LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
lpvdsteen
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 nov 2012 14:37

4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door lpvdsteen »

Wij stappen over naar MENZIS!
Mijn vrouw heeft komend jaar ws meer fysio nodig. Zij staat al op 3 sterren polis bij zilveren kruis, maar omdat de 4 sterren wat meer fysio vergoed wilde zij per 1 jan 2012 dus verhogen naar 4 sterren. In een vlaag van eerlijke verstandsverbijsternis (doen we dus ook NOOIT meer want klaarblijkelijk wordt eerlijkheid bestraft) heeft zij aangegeven meer fysio te verwachten. De enige vraag overigens in de acceptatie; "hoeveel fysio behandelingen verwacht u nodig te hebben".
De 4 sterren polis is gewijgerd omdat "verzekerde verwacht meer dan maximaal toegestane behandelingen fysio te hebben". Het aantal behandelingen bij 4 sterren is onbeperkt, mijn vraag naar zilveren kruis: wat is uw definitie van onbeperkt?.
Het letterlijke antwoord is (gekopieerd uit de mail):
"Wij accepteren u niet voor de aanvullende verzekering met 4 sterren. Dit komt omdat u dit jaar meer dan 20 behandelingen fysiotherapie verwacht." (is onbeperkt nu 20?)
Uiteraard telefonisch opheldering gevraagd; bij 3* worden al 27 behandelingen vergoed, bij 4* onbeperkt. zilveren kruis houd voet bij stuk, gewijgerd. Op de vraag wie dan naar een hogere premie gaat was het antwoord; mensen die dit niet verwachten nodig te hebben. zilveren kruis Is dus van mening dat mensen hun polis verhogen en dus meer gaan betalen, vooral niet omdat ze denken deze hogere en duurdere polis nodig te hebben, maar om zo zilveren kruis te sponsoren.
Onbeperkt fysio is dus een lokkertje dat ze vooral niet na willen komen.
Wij stappen over naar MENZIS, die hebben vrijwel dezelfde voorwaarden tegen vrijwel dezelfde premie, maar accepteren wel gewoon mensen die af en toe wat mankeerd. Goed voor MENZIS en goed voor zilveren kruis, hoeven ze per slot ook minder te vergoeden en een poppetje minder rouwen ze niet om. Ik adviseer dan ook vooral iedereen hetzelfde te doen.
Oh ja, zilveren kuis mensen, je mag ook vooral naar mij toe reageren.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door puma73 »

U mag gewoon geweigerd worden door een zorgverzekering. U verzekert u voor dingen waarvan u denkt deze nooit nodig te hebben.

U kunt uw huis ook niet in een brandverzekering brengen als het in brand staat of u verzekeren tegen inbraak op het moment dat er ingebroken wordt.

Uw verontwaardiging is onterecht.

lpvdsteen
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 nov 2012 14:37

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door lpvdsteen »

Ah, maar mijn brandverzekering vraagt mij niet hoe vaak ik denk mijn huis in brand te laten vliegen en weigert mij ook niet omdat ik graag een creme brulee maak.
Tuurlijk verzeker ik mij en betaal ik voor dingen waarvan ik denk nooit gebruik te maken: verloskundige hulp, abortus, kraamzorg, enfin, ik denk niet die ooit nodig te hebben, maar betaal er al heel wat jaren voor, just in case....en uiteraard voor al die anderen die het wel nodig hebben, of die al die jaren al wel wekelijks hun noodzakelijke fysio vergoed hebben kunnen krijgen.

gerry otten
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2012 20:54

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door gerry otten »

let op ! Menzis wil iedereen minstens zorgverzekering 2 aanpraten, (tenminste de medewerkers/sters die op de regio kantoren zitten) Als je DONOR bent krijg je ook nog 5 % korting, de basis verzekering kost dan € 100.70 per maand en dat scheelt toch ook nog € 63.60 per jaar.
De medewerkers/sters van de regio kantoren worden erg grof als je alleen de basis verzekering wilt hebben en dus geen aanvullende. Ze zeggen ijskoud U bent echt niet goed bezig als je niet minstens zorgverzekering 2 afsluit en nog beter 3. Als je voet bij stuk houdt zijn ze zeer onvriendelijk.
Schijnbaar krijgen ze van hogerhand dus opdracht iedereen een aanvullende verzekering aan te praten, terwijl dit echt niet nodig is. :evil:

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door ruud_a »

lpvdsteen schreef:Ah, maar mijn brandverzekering vraagt mij niet hoe vaak ik denk mijn huis in brand te laten vliegen en weigert mij ook niet omdat ik graag een creme brulee maak.
Tuurlijk verzeker ik mij en betaal ik voor dingen waarvan ik denk nooit gebruik te maken: verloskundige hulp, abortus, kraamzorg, enfin, ik denk niet die ooit nodig te hebben, maar betaal er al heel wat jaren voor, just in case....en uiteraard voor al die anderen die het wel nodig hebben, of die al die jaren al wel wekelijks hun noodzakelijke fysio vergoed hebben kunnen krijgen.
vertel dat van creme brulee eens tegen uw verzekering
misschien kunt u dan nog lachen

toch is het vrij simpel voor wat betreft die verzekering
als u iedere keer uw verzekeringspakket aan zou kunnen passen aan wat u op een bepaald moment nodig hebt [bijvoorbeeld verloskunde als uw vrouw zwanger is en dat weer afschaffen als het kind geboren is], dan zouden de extra pakketten waarschijnlijk worden afgeschaft, omdat de verzekeringsmaatschappij er nooit meer wat aan over zou kunnen houden

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door ruud_a »

gerry otten schreef:let op ! Menzis wil iedereen minstens zorgverzekering 2 aanpraten, (tenminste de medewerkers/sters die op de regio kantoren zitten) Als je DONOR bent krijg je ook nog 5 % korting, de basis verzekering kost dan € 100.70 per maand en dat scheelt toch ook nog € 63.60 per jaar.
De medewerkers/sters van de regio kantoren worden erg grof als je alleen de basis verzekering wilt hebben en dus geen aanvullende. Ze zeggen ijskoud U bent echt niet goed bezig als je niet minstens zorgverzekering 2 afsluit en nog beter 3. Als je voet bij stuk houdt zijn ze zeer onvriendelijk.
Schijnbaar krijgen ze van hogerhand dus opdracht iedereen een aanvullende verzekering aan te praten, terwijl dit echt niet nodig is. :evil:
ik kan me niet goed voorstellen dat menzis op deze manier zo'n slechte reclame voor zichzelf zou maken
bovendien, wat is er mis mee als je 5% korting krijgt wanneer je DONOR bent?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door puma73 »

lpvdsteen schreef:Ah, maar mijn brandverzekering vraagt mij niet hoe vaak ik denk mijn huis in brand te laten vliegen en weigert mij ook niet omdat ik graag een creme brulee maak.
Tuurlijk verzeker ik mij en betaal ik voor dingen waarvan ik denk nooit gebruik te maken: verloskundige hulp, abortus, kraamzorg, enfin, ik denk niet die ooit nodig te hebben, maar betaal er al heel wat jaren voor, just in case....en uiteraard voor al die anderen die het wel nodig hebben, of die al die jaren al wel wekelijks hun noodzakelijke fysio vergoed hebben kunnen krijgen.
Dit is een redenatie die kant noch wal raakt. En meestal zit er bij overstappen naar een andere zorgverzekeraar beperkende voorwaarden voor het eerste jaar na overstappen.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Het principe van een verzekering is dat je een ONVOORZIEN risico verzekerd.....

En hoezo gestraft voor eerlijkheid?? Het is toch gewoon de bedoeling dat je eerlijk bent, als je nu NEE had ingevuld en later blijkt dat je wel wist dat meer fysio te verwachten was, dan heb je een groot probleem want dat heet Fraude

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Achmea doet altijd moeilijk bij 4 sterrenpolis kom je nooit aan.

Misschien optie om elders zoeken friesland verzekering had geloof ik ook goede aanvullende verzekeringen zonder toelatingseisen en zeer uitgebreid was fysio betreft.
Laatst gewijzigd door Slobberbone op 27 nov 2012 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door Menzis »

gerry otten schreef:let op ! Menzis wil iedereen minstens zorgverzekering 2 aanpraten, (tenminste de medewerkers/sters die op de regio kantoren zitten) Als je DONOR bent krijg je ook nog 5 % korting, de basis verzekering kost dan € 100.70 per maand en dat scheelt toch ook nog € 63.60 per jaar.
De medewerkers/sters van de regio kantoren worden erg grof als je alleen de basis verzekering wilt hebben en dus geen aanvullende. Ze zeggen ijskoud U bent echt niet goed bezig als je niet minstens zorgverzekering 2 afsluit en nog beter 3. Als je voet bij stuk houdt zijn ze zeer onvriendelijk.
Schijnbaar krijgen ze van hogerhand dus opdracht iedereen een aanvullende verzekering aan te praten, terwijl dit echt niet nodig is. :evil:
Beste gerry otten,
Allereerst mijn excuus dat u zo te woord bent gestaan. Het is nergens voor nodig om u grof te woord te staan. U mag zelf altijd kiezen hoe u zich wilt verzekeren. Als servicemedewerker hebben we daarin alleen een adviserende rol. U bent tot niets verplicht. Graag bied ik aan om samen met u te kijken welke verzekeringsvorm het beste bij u past. Als u dit ook wilt, stuur dan uw vraag met uw naam en telefoonnummer aan [email protected] Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groeten,
Leontine Seuren.
Menzis team Webcare.

Lisare
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:33

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door Lisare »

@lpvdsteen

Heeft uw vrouw wellicht een chronische aandoening en heeft zij daarom meerdere fysio behandelingen nodig? Zo ja, dan worden de eerste 20 behandelingen niet vergoedt en is er vanaf de 21ste behandeling een vergoeding vanuit de basisverzekering.

Wat zijn chronische aandoeningen:

1. De aandoeningen, bedoeld in artikel 2.6, tweede lid, betreffen:
a. een van de volgende aandoeningen van het zenuwstelsel:

1°. cerebrovasculair accident;
2°. ruggemergaandoening;
3°. multipele sclerose;
4°. perifere zenuwaandoening indien sprake is van motorische uitval;
5°. extrapyramidale aandoening;
6°. motorische retardatie of een ontwikkelingsstoornis van het zenuwstelsel en hij jonger is dan 17 jaar;
7°. aangeboren afwijking van het centraal zenuwstelsel;
8°. cerebellaire aandoening;
9°. uitvalsverschijnselen als gevolg van een tumor in de hersenen of het ruggenmerg dan wel als gevolg van hersenletsel;
10°. radiculair syndroom met motorische uitval;
11°. spierziekte;
12°. myasthenia gravis;

b. of een van de volgende aandoeningen van het bewegingsapparaat:
1°. aangeboren afwijking;
2°. progressieve scoliose;
3°. juveniele osteochondrose en hij jonger is dan 22 jaar;
4°. reflexdystrofie;
5°. fractuur als gevolg van morbus Kahler, botmetastase of morbus Paget;
6°. frozen shoulder (capsulitis adhaesiva);
7°. hyperostotische spondylose (morbus Forestier);
8°. collageenziekten;
9°. status na amputatie;
10°. whiplash;
11°. postpartum bekkeninstabiliteit;
12°. fracturen indien deze conservatief worden behandeld;

c. of een van de volgende aandoeningen:
1°. chronic obstructive pulmonary disease indien sprake is van een FEV1/VC kleiner dan 60%;
2°. aangeboren afwijking van de tractus respiratorius;
3°. lymfoedeem;
4°. littekenweefsel van de huid al dan niet na een trauma;
5°. status na opname in een ziekenhuis, een verpleeginrichting of een instelling voor revalidatie dan wel na dagbehandeling in een instelling voor revalidatie en de hulp dient ter bespoediging van het herstel na ontslag naar huis of de beëindiging van de dagbehandeling;
6°. claudicatio intermittens (vasculair) graad 2 of 3 Fontaine;
7°. weke delen tumoren;
8°. diffuse interstitiële longaandoening indien sprake is van ventilatoire beperking of diffusiestoornis.

2. Indien het een aandoening betreft als bedoeld in het eerste lid, onderdeel a, subonderdeel 10, of onderdeel b, subonderdeel 17, is de duur van behandeling maximaal drie maanden.

3. Indien het een aandoening betreft als bedoeld in het eerste lid, onderdeel b, subonderdeel 18, is de duur van behandeling maximaal zes maanden na conservatieve behandeling.

4. Indien het een aandoening betreft als bedoeld in het eerste lid, onderdeel b, subonderdeel 7, of onderdeel d, subonderdeel 6, is de duur van behandeling maximaal twaalf maanden.

5. Indien het een aandoening betreft als bedoeld in het eerste lid, onderdeel d, subonderdeel 5, is de duur van de behandeling maximaal twaalf maanden in aansluiting op ontslag naar huis of beëindiging van de behandeling in de instelling, bedoeld in het eerste lid, onderdeel d, subonderdeel 5.

6. Indien het een aandoening betreft als bedoeld in het eerste lid, onderdeel b, subonderdeel 16, is de duur van de behandeling maximaal drie maanden. Indien hierna nog sprake is van de trias bewegingsverlies, conditieverlies en cognitieve stoornissen, kan deze periode verlengd worden met maximaal zes maanden.

7. Indien het een aandoening betreft als bedoeld in het eerste lid, onderdeel d, subonderdeel 7, is de duur van behandeling maximaal twee jaren na bestraling.

lpvdsteen
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 nov 2012 14:37

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door lpvdsteen »

Ik ben erg blij dat mijn vrouw dit allemaal niet heeft, hoop ik, klink erg vervelend allemaal. Dat maakt een polis dan ook zo onoverzichtelijk uiteraard voor de gewone mens, Uiteraard als je last hebt van één van die chronische aandoeningen weet je het en herken je het, een snelle rekensom leert mij dan dat zilveren kruis zichzelf er nog steeds raar vanaf maakt; 3 sterren vergoed 27 behandelingen, met een chronische ziekte de eerste 20 behandelingen niet, met één behandeling per week en 4 weken vakantie houd ik 28 weken over voor een behandeling, uitgaande van een keer een griepje worden dat er al snel 1 of twee minder, en dan zit ik weer of 27 of 26 behandelingen, tenzij je meer behandelingen dan 1 per week verwacht nodig te hebben zit je dus in het zelfde dilemna de eerste 20 niet of 27 behandelingen wel. Bomen en bos en zien (ik zal dan maar niet over de vergoeding van mijn bril +5,25 met een 4,75 cilinder in beide ogen beginnen, :shock:)
In ieder geval is mijn vrouw door Menzis vanmorgen zeer vriendelijk te woord gestaan en hoeft zilveren kruis na dit jaar mij niets meer te vergoeden.

lpvdsteen
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 nov 2012 14:37

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door lpvdsteen »

ruud_a schreef:
lpvdsteen schreef:Ah, maar mijn brandverzekering vraagt mij niet hoe vaak ik denk mijn huis in brand te laten vliegen en weigert mij ook niet omdat ik graag een creme brulee maak.
Tuurlijk verzeker ik mij en betaal ik voor dingen waarvan ik denk nooit gebruik te maken: verloskundige hulp, abortus, kraamzorg, enfin, ik denk niet die ooit nodig te hebben, maar betaal er al heel wat jaren voor, just in case....en uiteraard voor al die anderen die het wel nodig hebben, of die al die jaren al wel wekelijks hun noodzakelijke fysio vergoed hebben kunnen krijgen.
vertel dat van creme brulee eens tegen uw verzekering
misschien kunt u dan nog lachen

toch is het vrij simpel voor wat betreft die verzekering
als u iedere keer uw verzekeringspakket aan zou kunnen passen aan wat u op een bepaald moment nodig hebt [bijvoorbeeld verloskunde als uw vrouw zwanger is en dat weer afschaffen als het kind geboren is], dan zouden de extra pakketten waarschijnlijk worden afgeschaft, omdat de verzekeringsmaatschappij er nooit meer wat aan over zou kunnen houden
Daar zit wel wat in, zo ook in het verhaal van Loesje, maar na 30 jaar verkeringspremie te hebben betaald, en ook altijd in een geruime aanvullende versie en daar zeer weinig tot geen gebruik van te hebben gemaakt (wat die die teruggaaf van het eigen risico toch een leuk fenomeen, een soort kerstpakket). Heb je toch het gevoel ook eens ergens recht op te hebben. Je verzekert je per slot niet alleen voor de dingen die je niet verwacht, maar voor die dingen waar je verwacht een mogelijk risico in te lopen. Dat is ook het principe van de slogan; verzeker je niet voor de dingen die je niet wilt.

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

gerry otten schreef:let op ! Menzis wil iedereen minstens zorgverzekering 2 aanpraten, (tenminste de medewerkers/sters die op de regio kantoren zitten) De medewerkers/sters van de regio kantoren worden erg grof als je alleen de basis verzekering wilt hebben en dus geen aanvullende. Ze zeggen ijskoud U bent echt niet goed bezig als je niet minstens zorgverzekering 2 afsluit en nog beter 3. Als je voet bij stuk houdt zijn ze zeer onvriendelijk.
Schijnbaar krijgen ze van hogerhand dus opdracht iedereen een aanvullende verzekering aan te praten, terwijl dit echt niet nodig is. :evil:
Zo ken ik Menzis. Men wenst de gewone man dom te houden, dan verdienen ze het meest! Probeer als test maar eens om de echte, complete, polisvoorwaarden aan te vragen. Dat lukt je niet! Terwijl de polisvoorwaarden de basis voor het verzekeringscontract vormen, waarop Menzis zich zal beroepen!

Verzekerden van Menzis, vooral diegenen zonder een collectief contract, moeten nog eens goed nadenken of Menzis wel de beste verzekeraar voor ze is in 2013. Want bij Menzis is het heel scheef: ( trouwens ook bij achmea): de collectieven hebben EN korting op de aanvullende verzekeringen EN hele andere , betere , voorwaarden. Dus als je niet in een collectief zit, betaal je in feite de verzekering van de anderen.
Ook de Menzis verzekerden met een Natura polis ( die heet " Zorgverzorgd") moeten nadenken of deze keus verstandig is. Omzetting naar de restitutiepolis ( " ZorgZo") is met een telefoontje zo geregeld.( tenminste als de klantenservice je dat niet uit het hoofd praat).

jenssmit
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2012 22:28

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door jenssmit »

Er zijn binnen deze topic duidelijk twee stromen te herkennen: de verontwaardigden vanwege de weigering en de verzekeraarsadepten die zo'n weigering toch wel heel normaal vinden.
Ik maak deel uit van de eerste groep, dat is dan meteen maar duidelijk. Vooral ook omdat mijn echtgenote ook al geweigerd wordt voor een aanvullende 3-sters tandartsverzekering. De reden: ze heeft kronen! Dat gegeven is voldoende om niet meer in aanmerking te komen voor een hogere aanvullende verzekering dan de huidige.
De onzin opmerking over het brandende huis van ene puma wordt mooi gepareerd door de steller van dit item: dat je je wilt verzekeren tegen risico's die je mogelijk loopt is heel begrijpelijk. Het hogere risico voor de verzekeraar wordt afgedekt door de hogere premie die daarvoor berekend wordt. De hoogte van de premie is zodanig, dat de totale vergoedingen voldoende afgedekt worden. Zodra dit niet meer het geval is gaat de verzekeraar ofwel failliet of hij past zijn premies aan. U mag raden welke van de twee het wordt.
Natuurlijk zijn er grenzen (het brandende huis), maar de grenzen die Zilveren Kruis (en anderen waarschijnlijk net zo goed) hanteert, lijken uitsluitend gericht op eigenbelang. Een bejaarde man verzekeren tegen baarmoederhalskanker is een extreem voorbeeld van geen risico voor de verzekeraar, maar het heeft er wel alle schijn van, dat dit soort grenzen steeds meer worden gezocht door de zorgverzekeraars. De zorg die naar verwachting nodig zal zijn, wordt ver weg gehouden en zoals we in deze topic kunnen lezen, zelfs in sommige gevallen onbereikbaar gemaakt.
Hierin schuilt ook het risico, dat in de komende tijd, waarin iedereen extra zal moeten letten op zijn uitgaven, klanten van zorgverzekeraars een zo minimaal mogelijke aanvullende verzekering zullen kiezen, om er in een later stadium achter te moeten komen dat een opwaardering onmogelijk danwel onbetaalbaar is geworden.
Mijns inziens is het acceptabel, dat zorgverzekeraars onderzoek doen naar de medische situatie van een potentiële klant, om de brandende huizen te vermijden. Het is daarentegen niet acceptabel, dat dit zelfgegeven recht zich uitstrekt tot een uitsluiting van elke risicodragende aanvrager.

Nog een andere bron van ergernis is de niet aflatende stroom van reclame-uitingen via alle media door zorgverzekeraars, waarin ieder dringend geadviseerd wordt toch eens goed te vergelijken en een overstap te maken. Als je dat vergelijkingsadvies opvolgt, vind je maar heel weinig informatie over uitsluitingsgronden. Ik heb nergens bij de omschrijving van de aanvullende tandartsverzekering van Zilveren Kruis gelezen, dat het enkele feit van het hebben van een kroon al een uitsluitingsgrond is om het dekkingsniveau te kunnen verhogen.

Mijn conclusie: blijkbaar is de zorg zo onbetaalbaar aan het worden, dat verzekeraars er alles aan doen om maximale premies tegenover minimale vergoedingen te zetten.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door puma73 »

U kunt tot welke stroming dan ook behoren, feit is dat u een lange bijdrage heeft geschreven vol met onzin.

Als u ergens op reageert zorg dan dat u de actuele kennis heeft en ga niet een sociaal en tranentrekkend stukje schrijven dat gebaseerd is op emotie i.p.v feiten.

een zorgverzekering of een brandverzekering hebben dezelfde basis, u kunt u niet verzekeren op het moment dat er al brand is uitgebroken.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door Shine »

@jenssmit

Mooi en erg goed gespoken. U slaat de spijker op haar kop.

@puma, lees het verhaal van jenssmit nou nog eens goed. Ik vrees namelijk dat u er totaal niets van begrijpt.

jenssmit
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2012 22:28

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door jenssmit »

ook puma's kunnen lange tenen hebben....

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door sjohie »

jenssmit schreef: Mijn conclusie: blijkbaar is de zorg zo onbetaalbaar aan het worden, dat verzekeraars er alles aan doen om maximale premies tegenover minimale vergoedingen te zetten.
Da's een open deur waar een jumbojet doorheen past. De zorgkosten zijn de grootste kostenpost van de overheid, én de snelst stijgende ook nog. Gelukkig is door de invoering van het nieuwe zorgstelsel die stijging gehalveerd, maar dan nog, dit zal in de toekomst alleen nog maar erger worden vrees ik.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: 4 sterren polis gewijgerd door Zilveren kruis

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Mathilde D. schreef:Zo ken ik Menzis. Men wenst de gewone man dom te houden, dan verdienen ze het meest!
Achgottetog, die zielige gewone man toch... Dit gewone man kan toch ook nadenken?
Mathilde D. schreef: Probeer als test maar eens om de echte, complete, polisvoorwaarden aan te vragen. Dat lukt je niet! Terwijl de polisvoorwaarden de basis voor het verzekeringscontract vormen, waarop Menzis zich zal beroepen!
De voorwaarden voor alle polissen staan gewoon op de Menzis website.

Gesloten