LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
twinkle69
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2012 11:45

Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door twinkle69 »

Waarom laat Vodafone een trouwe en vaste klant zo in de steek en laten ze zich ringeloren door dat F#@&*$ Dynafix?

Samsung Galaxy S Plus tot 4x toe kapot met dezelfde klachten, krijg maar 3 reparatiebonnen, eentje spoorloos verdwenen en de 4e x opeens vochtschade geconstateerd............ hoe vaag kan dit zijn?
Valt niet onder de garantie volgens Vodafone en krijg 4 toestellen waar ik uit kan kiezen.

LET OP:

104006308 Samsung Wave
SonyEricsson Xperia X10 Mini BLK VF 40 104005677
Blackberry 9700 Bold II WHI 3G VF 12 104011426
Nokia Lumia 610 Black 20

Het gaat hier om een zakelijke mobiel:

*Samsung Wave kun je geen what's up op instaleren wat ik zeer veel gebruik in mijn werk.

*Sony Ericsson Xperia Mini kun je niet eens internet op krijgen, zelf de WiFi pakt ie niet.

*Blackberry Speciaal internet voor nodig, tevens geen Android en moet er extra voor betalen.

*Nokia Lumia Windows systeem / ander besturingssysteem en zeer traag, bepaalde belangrijke apps niet op te krijgen, zoals internet bankieren en facebook wat 30 seconde duurt eer die werkt.
Dit zijn apps waar ik veel mee werk.

Heel veel ellende gehad met Dynafix en nu beweren ze opeens dat er vochtschade is?????

Ik word gewoon genaaid door dit bedrijf en zo komen zij er gemakkelijk mee weg!!!!!!!!!!!

Dart Vodafone hier nu nog steeds in trapt na alle negatieve publiciteit via Radar.

Ik wil gewoon een echt vergelijkbaar toestel en niet de keuze krijgen uit 4 toestellen die ABSOLUUT NIET VERGELIJKBAAR zijn!

Meer dan 10 jaar een trouwe klant zegt tegenwoordig dus helemaal niks meer?

Waar ben je Vodafone, waarom laten jullie dit toe, waarom een vaste klant wegjagen die zelfs 2 abonnementen bij jullie heeft?

Doe hier iets mee en geef me niet een sloeber toestel waar ik niks mee kan......
Het gaat hier om een toestel wat ik zakelijk gebruik.......

Rechtsbijstandverzekering erop gezet, maar die kunnen niks doen behalve het toestel terug halen bij Dynafix en de onderzoekskosten betalen ( waar ik niet eens toestemming voor heb gegeven ) en er een eigen expert op zetten.
Ik vertrouw die lui van Dynafix voor geen meter, want wie zegt dat zij niet zelf een druppel water erin hebben gegooid???

Vodafone zegt gewoon dat ze coulance regel hanteren en mij deze 4 bovenstaande toestellen aanbieden.
Deze zijn absoluut niet vergelijkbaar met de Samsung Galaxy S Plus.

Ik word gewoon een oor aangenaaid door Dynafix en weet niet meer wat ik moet doen.
Heb 30x klantenservice gesproken a 0.45 cent per gesprek, heb nu alles op social media gegooid, Facebook, Twitter en nu hier.

twinkle69
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2012 11:45

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door twinkle69 »

De 1e keer dat het toestel niet naar behoren werkte was op 11-08-2012 en ben ermee naar de Vodafone winkel geweest, toestel is opgestuurd naar Dynafix en na behandeling kreeg ik de zelfde klachten na 1 dag alweer terug.
Wederom terug naar de Vodafone winkel en zij adviseerde me om telefonisch contact op te nemen met Vodafone en om een vervangende mobiel te vragen.

Dit is gebeurd en heb dit ook gekregen, de 2e reparatie was een feit, hier heb ik geen reparatiebon meer van en het vreemde is dat Dynafix mij deze ook niet kan geven????

Net voordat ik op vakantie zou gaan wederom dezelfde klachten en Vodafone gebeld en wederom een leentoestel ontvangen via Dynafix en de 3e reparatie was in aantocht op 31-08-2012.

Op 20-10-2012 weer dezelfde klachten en wederom Vodafone en Dynafix gebeld en wat er daarna is gebeurd……………

Ik kreeg tot 2 maal toe een Iphone waar ik niks mee kon omdat de simkaart van een Samsung hier niet in past, daarna kreeg ik een SonyEricsson Xperia X10 Mini waar ik niet eens internet op kreeg.
We hebben het hier wel over mijn zakelijke toestel!
Ook was ik al 5 dagen verder en nog steeds geen soortgelijk vervangend toestel ontvangen.

Na tussenkomst van Kirsten Janssen van Vodafone heeft zij het voor elkaar gekregen dat ik een soortgelijk vervangend toestel ontving ( een zeer goede werkneemster, dat mag ook zeker vermeld worden ) en is met mijn klachten aan de gang gegaan.
Ook heeft zij ervoor gezorgd dat er een maand geen abonnementskosten betaald hoefde te worden en is aan de gang gegaan dat er een nieuw toestel zou komen, want ik vertrouwde mijn Samsung Galaxy S Plus niet meer na 4x dezelfde klachten en reparaties.

De 4e x viel buiten de garantie, maar waar is de garantie van reparatie?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Barman »

Gelden er andere regels voor trouwe en vaste klanten waar de rest van Nederland niet van op de hoogte is?

belkostenwijzer
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door belkostenwijzer »

Hallo,

Wat naar dat je toestel na 4x opsturen ineens waterschade heeft.

Na alle media aandacht blijven ze dit doen. Hoe je er zelf het beste achter kan komen is een second opinion. Maar hier moet je wel zelf achteraan gaan. Heeft je toestel dan geen waterschade dan kan hij gewoon gerepareerd worden.

Het is wel een enorme service dat je uit andere toestellen kan uitzoeken. Hoe niet vergelijkbaar ze ook zijn, de meeste klanten van Vodafone krijgen deze service niet.

Alle garantie's komen te vervallen op het moment dat er echt waterschade in zit.

Groet Belkostenwijzer

esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door esme42 »

Hallo,

Gelukkig ben ik 1 van die klanten die wel veel ellende met Vodafone/Dynafix heb gehad, maar ook wel steeds een ander toestel heb gekregen.
1e keer mocht ik een nieuw toestel uitzoeken in de winkel.
2e keer kreeg ik een nieuw toestel (mocht ook uitkiezen maar wel uit nieuwe modellen) en 3e keer kreeg ik een gereviseerd toestel (dat schiet niet op want dan begaf het na 7 maanden).
Blijven vechten, want je hebt recht op een nieuw toestel. Normaal al na 3x maar ik weet dat Samsung 5x aan houdt.
Dat het toestel opeens waterschade heeft, is uitermate vreemd.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Har06 »

esme42 schreef:Hallo,

Gelukkig ben ik 1 van die klanten die wel veel ellende met Vodafone/Dynafix heb gehad, maar ook wel steeds een ander toestel heb gekregen.
1e keer mocht ik een nieuw toestel uitzoeken in de winkel.
2e keer kreeg ik een nieuw toestel (mocht ook uitkiezen maar wel uit nieuwe modellen) en 3e keer kreeg ik een gereviseerd toestel (dat schiet niet op want dan begaf het na 7 maanden).
Blijven vechten, want je hebt recht op een nieuw toestel. Normaal al na 3x maar ik weet dat Samsung 5x aan houdt.
Dat het toestel opeens waterschade heeft, is uitermate vreemd.
waarom is waterschade vreemd? in bad douche in de regen met je toestel spelen ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door berndv »

esme42 schreef: Blijven vechten, want je hebt recht op een nieuw toestel. Normaal al na 3x maar ik weet dat Samsung 5x aan houdt.
Nonsense. U heeft recht op vervanging of reparatie. Dat staat in de wet. Er staat niet bij hoe vaak er gerepareerd moet worden, en er staat niet dat u een nieuw toestel krijgt. Vervanging kan ook betekenen een gerepareerd(refurbished) toestel. Vechten heeft pas zin als je in je recht staat.

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Heb mijn witte iPhone 4S 32g 31-7 bij Vodafone Winkel afgeleverd. Omdat deze sinds een paar weken GEEN SERVICE aangaf...het ging op en neer met de verbinding. In de winkel aangekomen zeiden ze dat het waarschijnlijk de Interne Ontvanger was een relatief makkelijk op te lossen probleem. Min 5 werkdagen maar binnen 10 werkdagen moest ie wel ongeveer terug zijn. OK vanaf 5-8 stond ie in behandeling. Dus bel ik afgelopen dinsdag naar Vodafone, kreeg toen te horen Dynafix te bellen op nr. 045-5656145 ze starten daar om 9uur. Enkele minuten over 9 bel ik met een onbeschofte medewerkster van Dynafix die mij nauwelijks te woord wil staan. Ze hadden vanmorgen (dus binnen enkele minuten) toevallig mijn iPhone opengemaakt maar ze wisten nog niet wat er aan de hand was. Vreemd verhaal dus zeg ik dan bel ik weer naar Vodafone. O zegt Dynafix dat moet u doen als u wilt. Paar minuten later krijg ik weer een andere medewerker van Vodafone die zegt mij dat iPhone alleen door Apple wordt opengemaakt dat Dynafix de iPhone helemaal niet repareert of open mag maken dan vervalt alle garantie. Ik vind het allemaal vreemd en verwarrend omdat de garantie van het toestel bij Apple sowieso is vervallen het toestel is namelijk van mei 2012. Apple geeft op alle hardware 1 jaar garantie! Vodafone 2 jaar? Dus dan wordt het toch extra duur voor Vodafone indien ze alle toestellen naar Apple sturen waarop bij Apple sowieso geen garantie meer zit? Verwarrend!! Enfin omstreeks 11 uur dinsdag krijg ik een foto van Dynafix waarop een iPhone die open is gemaakt te zien is zonder enige verdure informative. Woensdag stuurt Dynafix een prijsopgave die ik niet open kan maken. Tot vandaag de prijsopgave komt die ik wel open kan maken. Daar staat in VOCHTSCHADE???!!!! Ik kon voor Euro 240,00 een nieuwe iPhone kopen of de oude terug laten sturen voor Euro 38,00 of daar laten voor Euro 0,00!!! OMDAT IK WEET DAT DE iPHONE ABSOLUUT NIET IN HET WATER IS GEVALLEN NEEM IK DEZE UITERAARD TERUG VOOR EURO 38 DAT IS ZOJUIST OOK DOORGEGEVEN AAN Vodafone KLANTEN SERVICE!!! ER WORD NU GEZEGD DAT HET WAARSCHIJNLIJK IS DAT IK IN DE REGEN HEB GELOPEN OF OPGENOMEN IN DE REGEN OF OP DE BADKAMER IN CONDENS GELEGEN (neem nooit een tel mee onder de douche net zo min als mijn laptop ivm bang voor kortsluiting), waterdamp van hete dranken en of bellen wanneer je zweet kon ook nog een corrosive verhaal of zo...DAT DE iPHONE ER NIET TEGEN KAN...!!! Het is uiteraard hun woord tegenover het mijne ik weet echter heel zeker dat het toestel niet in het water heeft gelegen. En ben dus geenzins van plan deze bedrijven het toestel te laten houden. Toen ik het toestel bij afleverde deed ALLES het ALLEEN HET BEREIK VIEL WEG DE REST DEED ALLES HET!!! Dit is zo raar dat wij na jaren hebben besloten VODAFONE op te zeggen. We zullen intensief reclame gaan maken. Als klein poppetje in het geheel kun je bijna niet vechten tegen zo'n grote JONGEN als VODAFONE. Toch zullen wij moeite hiervoor doen en op alle websites en forums ons verhaal ventileren!!! Radar/Kassa heeft er een topic over gehad er zijn heel wat dupeerden die afgescheept zijn met vochtschade... Twee Vodafone klantenservice medewerksters gaven mij gelijk en gaven aan met de handen te zijn gebonden, kreeg zelfs een TIP Dynafix te Googlen. Hij wenste mij veel success en hoopte dat hij mij had kunnen helpen!!! Tegen zulke grote bedrijven vechten was bijna niet te doen :?:

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door sjohie »

Miss Dani schreef:Heb mijn witte iPhone 4S 32g 31-7 bij Vodafone Winkel afgeleverd. Omdat deze sinds een paar weken GEEN SERVICE aangaf...het ging op en neer met de verbinding. In de winkel aangekomen zeiden ze dat het waarschijnlijk de Interne Ontvanger was een relatief makkelijk op te lossen probleem. Min 5 werkdagen maar binnen 10 werkdagen moest ie wel ongeveer terug zijn. OK vanaf 5-8 stond ie in behandeling. Dus bel ik afgelopen dinsdag naar Vodafone, kreeg toen te horen Dynafix te bellen op nr. 045-5656145 ze starten daar om 9uur. Enkele minuten over 9 bel ik met een onbeschofte medewerkster van Dynafix die mij nauwelijks te woord wil staan. Ze hadden vanmorgen (dus binnen enkele minuten) toevallig mijn iPhone opengemaakt maar ze wisten nog niet wat er aan de hand was. Vreemd verhaal dus zeg ik dan bel ik weer naar Vodafone. O zegt Dynafix dat moet u doen als u wilt. Paar minuten later krijg ik weer een andere medewerker van Vodafone die zegt mij dat iPhone alleen door Apple wordt opengemaakt dat Dynafix de iPhone helemaal niet repareert of open mag maken dan vervalt alle garantie. Ik vind het allemaal vreemd en verwarrend omdat de garantie van het toestel bij Apple sowieso is vervallen het toestel is namelijk van mei 2012. Apple geeft op alle hardware 1 jaar garantie! Vodafone 2 jaar? Dus dan wordt het toch extra duur voor Vodafone indien ze alle toestellen naar Apple sturen waarop bij Apple sowieso geen garantie meer zit? Verwarrend!! Enfin omstreeks 11 uur dinsdag krijg ik een foto van Dynafix waarop een iPhone die open is gemaakt te zien is zonder enige verdure informative. Woensdag stuurt Dynafix een prijsopgave die ik niet open kan maken. Tot vandaag de prijsopgave komt die ik wel open kan maken. Daar staat in VOCHTSCHADE???!!!! Ik kon voor Euro 240,00 een nieuwe iPhone kopen of de oude terug laten sturen voor Euro 38,00 of daar laten voor Euro 0,00!!! OMDAT IK WEET DAT DE iPHONE ABSOLUUT NIET IN HET WATER IS GEVALLEN NEEM IK DEZE UITERAARD TERUG VOOR EURO 38 DAT IS ZOJUIST OOK DOORGEGEVEN AAN Vodafone KLANTEN SERVICE!!! ER WORD NU GEZEGD DAT HET WAARSCHIJNLIJK IS DAT IK IN DE REGEN HEB GELOPEN OF OPGENOMEN IN DE REGEN OF OP DE BADKAMER IN CONDENS GELEGEN (neem nooit een tel mee onder de douche net zo min als mijn laptop ivm bang voor kortsluiting), waterdamp van hete dranken en of bellen wanneer je zweet kon ook nog een corrosive verhaal of zo...DAT DE iPHONE ER NIET TEGEN KAN...!!! Het is uiteraard hun woord tegenover het mijne ik weet echter heel zeker dat het toestel niet in het water heeft gelegen. En ben dus geenzins van plan deze bedrijven het toestel te laten houden. Toen ik het toestel bij afleverde deed ALLES het ALLEEN HET BEREIK VIEL WEG DE REST DEED ALLES HET!!! Dit is zo raar dat wij na jaren hebben besloten VODAFONE op te zeggen. We zullen intensief reclame gaan maken. Als klein poppetje in het geheel kun je bijna niet vechten tegen zo'n grote JONGEN als VODAFONE. Toch zullen wij moeite hiervoor doen en op alle websites en forums ons verhaal ventileren!!! Radar/Kassa heeft er een topic over gehad er zijn heel wat dupeerden die afgescheept zijn met vochtschade... Twee Vodafone klantenservice medewerksters gaven mij gelijk en gaven aan met de handen te zijn gebonden, kreeg zelfs een TIP Dynafix te Googlen. Hij wenste mij veel success en hoopte dat hij mij had kunnen helpen!!! Tegen zulke grote bedrijven vechten was bijna niet te doen :?:
Er zijn meer manieren om vochtschade in een telefoon te krijgen, denk aan zweet van je oor of in je broekzak, bellen tijdens regen, etc etc. En wat denk je, zou vocht in/rond de antenne van een gsm, die meestal onder- of bovenin het toestel zit, nadelig zijn voor de ontvangst.. :wink:

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Dat klopt Sjohie...Maar dat is GEBRUIKERSSCHADE en geen VOCHTSCHADE dat zit ook in de Huistelefoon en in Afstandsbedieningen daar is de apparatuur op berekend. Echter bij Vodafone en Dynafix grijpen ze dit aan ook al zit de gebruikersschade niet op de plek van het probleem. Ik heb een foto van de stickers van mijn telefoon en deze zijn niet rood!

Volgens Vodafone is het gevaarlijk voor je Smartphone:
- tijdens koken de waterdamp je telefoon mag niet op je keukentafel liggen of in de buurt hiervan
- tijdens regen mag je je met je telefoon niet buiten bevinden want in je handtas is je telefoon niet veilig voor waterdamp en de vochtigheid dringt door??????????????????????????????????????????? WTF!!!!
Ik heb nl. nooit staan bellen in de stromende regen WIE WEL?????
- tijdens bellen mag je de telefoon niet in je blote handen houden want dan kan het zijn dat er zweet op komt - of tegen je oor want dan kan het zijn dat je zweet terwijl je telefoon tegen je hoofd zit
- tijdens douchen (???) voor waterdamp (welke idioot neemt zijn of haar telefoon mee onder de douche?)

Ik ben schuldig bevonden aan de eerste 3 daardoor is er Gebruikersschade ontstaan de telefoon is inderdaad niet in het Water gevallen...!

Indien bovenstaand allemaal NIET kan is de telefoon niet geschikt voor normaal gebruik.
Mij is bij het verlengen van mijn abonnement ook nooit verteld dat ik bovenstaand (buiten in de douche want dat is belachelijk) niet met de telefoon kan doen.

Enfin dit is het vervolg:
Zie op www RADAR en KASSA over vochtschade VODAFONE en DYNAFIX........Mijn iphone 4s is van 14 mei 2012 dus de garantie van Apple zelf is op 13 mei 2013 afgelopen zie hiervoor Eigen website/forum Vodafoon. Dan heb je bijna zeker volgens RADAR en KASSA een gevalletje waterschade. Kan mijn tel terugkrijgen voor Euro 36 of Euro 240 voor een nieuwe of Euro 0 daarlaten...Yeah right!!!! Mijn telefoon is NIET in het water gevallen op de fotos zijn de stickers ook NIET verkleurd!!! Enfin ik bel op om te vragen of ze mijn telefoon al hebben geretourneerd...................................................................
Op verveelde toen zegt Jessica van Dynafix 045-5656145 zojuist dat er staat dat mijn iPhone wordt omgewisselt voor een nieuwe dat gaat mij dan kosten Euro 240 ongeveer?!!! Ik zeg daar heb ik geen toestemming voor gegeven? Ow zegt ze dan niet he! Dat moet u zelf weten het is slechts een voorstel van VODAFONE!!!!

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

REACTIE VODAFONE









Vodafone Nederland Hoi Dani, ik zie dat mijn collega Rachelle je gister een antwoord heeft gegeven. Door de reparateur is vochtschade geconstateerd. Het hoeft niet te betekenen dat je dan jouw toestel in het water hebt laten vallen. Als je bijvoorbeeld je toestel gebruikt in een vochtige ruimte (denk bv aan een badkamer) kan er vochtschade ontstaan. Ik kan niets veranderen aan het oordeel. Zoals je aangeeft hebt je een voorstel ontvangen. Je bent uiteraard vrij in je keuze. Indien je hierin niet mee wilt gaan kun je ervoor kiezen om afstand te doen van het toestel. Ook kun je het ongerepareerd retour laten komen. Groetjes, Melanie

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Har06 »

Miss Dani schreef:REACTIE VODAFONE









Vodafone Nederland Hoi Dani, ik zie dat mijn collega Rachelle je gister een antwoord heeft gegeven. Door de reparateur is vochtschade geconstateerd. Het hoeft niet te betekenen dat je dan jouw toestel in het water hebt laten vallen. Als je bijvoorbeeld je toestel gebruikt in een vochtige ruimte (denk bv aan een badkamer) kan er vochtschade ontstaan. Ik kan niets veranderen aan het oordeel. Zoals je aangeeft hebt je een voorstel ontvangen. Je bent uiteraard vrij in je keuze. Indien je hierin niet mee wilt gaan kun je ervoor kiezen om afstand te doen van het toestel. Ook kun je het ongerepareerd retour laten komen. Groetjes, Melanie
Toch prima :lol:

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Regggy »

Vochtschade is het standaard 'excuus' van dat tuig van Dynafix. Het is altijd vochtschade. Geloof dat ze bij een test zelfs een hagelnieuw toestel recht uit de verpakking zelfs als vochtschade hadden beoordeeld. Jammer dat e.e.a. daar nog zo werkt en consumenten (vaak) opgelicht worden.

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Regggy schreef:Vochtschade is het standaard 'excuus' van dat tuig van Dynafix. Het is altijd vochtschade. Geloof dat ze bij een test zelfs een hagelnieuw toestel recht uit de verpakking zelfs als vochtschade hadden beoordeeld. Jammer dat e.e.a. daar nog zo werkt en consumenten (vaak) opgelicht worden.
Ik heb ze dit geschreven Peggy:


FORUM KASSA


Iedere maand wordt er meer zo'n Euro 100,00 door Vodafone bij ons afgeschreven voor beide abonnementen.

Dus worden wij weer pijnlijk attent gemaakt deze zaak.

Tot einde contract resp. mei en September 2014 zullen wij met ons verhaal continue terug te vinden zijn op allerlei Forums...Wij zullen toekomstige klanten waarschuwen en reeds bestaande klanten laten weten wat er gebeurd indien hun toestel iets mankeert.

Door onze opzegging loopt het bedrijf al min. 4 jaar zo'n Euro 100 per maand mis want wij zijn zo'n 8jr klant bij jullie en laten bij goede service contracten gewoon doorlopen!

Dus m.a.w. het heeft jullie al meer Euro's gekost dan een nieuwe of gerepareerde telefoon!

Mijn moeder is de eerste die ons volgt: dus min 2 jaar zo'n Euro 50 per maand mis.

Door continue deze praktijken onder de aandacht te brengen bij bestaande en toekomstige klanten kunnen wij omzet binnen het bedrijf in Nederland min of meer beinvloeden.

Dat is ons doel ook!


Het is ook onzin dat bovenstaande mevrouw onze gegevens nodig heeft.
Iedereen bij Vodafone kan contact opnemen met hun winkel in Venlo en de mail incl. alle irmaVODA gegevens opvragen, toch? Na 20 mails van mij zullen ze heus wel weten wie ik ben en waar over het gaat bij Dynafix trouwens ook! Krijgen precies dezelfde email. Of zeg ik nu iets heel doms? LOL


DIT N.A.V. HUN REACTIE:

vodafonewebcare schreef op vrijdag 16 aug 2013, 11:54
Beste miss dani,

Wat vervelend dat er waterschade geconstateerd is terwijl jij aangeeft niets gedaan te hebben dit te veroorzaken. Vodafone vertrouwt op het professionele oordeel van Dynafix ivm de reparatie. Bij waterschade hoeft er niet altijd een sticker verkleurd te zijn, soms is er ook corrosie of aanslag aan bepaalde onderdelen die alleen vanuit waterschade ontstaan kunnen zijn. Ik kan je dus niet beloven dat er een ander oordeel zal komen maar ik wil wel graag de foto's erbij halen en eventueel met Dynafix contact opnemen ivm deze klacht.

Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: [email protected]. Met als onderwerpveld: kassa | miss dani | donderdag 15 aug 2013, 22:01 | Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- geboortedatum
- Adresgegevens
- Dynafix Servicenummer (irmavoda)
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer

Groet, Arina
Vodafone 24/7 Web Crew

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Regggy schreef:Vochtschade is het standaard 'excuus' van dat tuig van Dynafix. Het is altijd vochtschade. Geloof dat ze bij een test zelfs een hagelnieuw toestel recht uit de verpakking zelfs als vochtschade hadden beoordeeld. Jammer dat e.e.a. daar nog zo werkt en consumenten (vaak) opgelicht worden.
Mijn Reactie op KASSA forum n.a.v. email VODAFONE VENLO met advies NIET DOOR DYNAFIX MAAR IEMAND ANDERS TE LATEN KIJKEN SECOND OPINION: :shock:

Indien u kookt (heb een open keuken) mag de telefoon ook niet in het zelfde vertrek liggen ivm waterdamp??? Direct praten in het toestel veroorzaakt ook waterdamp???? Vasthouden waterdamp???? Dat soort irritante opmerkingen heb ik de afgelopen dagen gehoord ik word hier heel boos over...Hetzelfde geldt voor mijn huistelefoon en afstandsbediening, toetsebord of laptop...daar is alles op berekend. Echter mijn iPhone is van 15 mei 2012 garantie Apple dus vervallen zit nu met garantie bij Vodafone (LOL)

De uitkomst van Dynafix is onveranderlijk zie uitzending Kassa maar voor de buhne probeert Vodafone mij na veel stress tegenmoet te komen dat begrijp ik wel! Om later toch weer vast te houden aan waterschade.

Mijn telefoon heft NIET in het water gelegen of op de douche, noch heb ik in de regen staan bellen dus kreeg ik bovenstaande onzin op mijn bordje.

Ik denk dat de SMARTPHONE van Vodafone het beste in een special klimaatkast kunnen worden bewaard en bij bellen dat we handsfree de mensen te woord staan anders kan er Gebruikersschade ontstaan ook door lichaamsvocht...

MAIL VODAFONE WINKEL VENLO:

VFW Venlo, Vodafone Netherlands

12:04
aan mij


Goede middag,



Het lijkt me het beste dat u de prijsopgave ondertekend, ongerepareerd retour, en dan ergens een second opinion gaat aanvragen.
Meer kunnen we momenteel niet voor u doen.

Met vriendelijke groet,



Ruud.

Shopmanager.






Vodafone Retail B.V.
Vleesstraat 52
5911 JG Venlo
Vodafone Libertel BV
Email: [email protected]

Web: www.vodafone.nl
Vodafone

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Regggy schreef:Vochtschade is het standaard 'excuus' van dat tuig van Dynafix. Het is altijd vochtschade. Geloof dat ze bij een test zelfs een hagelnieuw toestel recht uit de verpakking zelfs als vochtschade hadden beoordeeld. Jammer dat e.e.a. daar nog zo werkt en consumenten (vaak) opgelicht worden.
Hier staat het hele verhaal nog duidelijker :wink:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5#p1861315

Miss Dani
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:07

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Dat ze opeens via het FORUM VAN KASSA terwijl mijn gegevens bij VODAFONE WINKEL VENLO liggen mij willen helpen...Is voor de buhne - Publieke opinie - Laat u niet voor de gek houden - Kijk de uitzending van Kassa dan weet u wat mij is overkomen.

Via Facebook de directie van Vodafone een (PM) bericht gestuurd en nu maar afwachten hoe de hoge heren hierop reageren. ... :D

prendervergast
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2013 14:45

Re: Vodafone en Dynafix wat een stelletje laaielichters

Ongelezen bericht door prendervergast »

Dat is exact wat mij ookm overkomen is bij Dynafix. Rechtstreeks uit de verpakking opgeladen, nog geen seconde mee gebeld. Toestelverlichting flikkerde, toestel naar Dynafix.... Die constateerden vochtschade.

Dat zo'n bedrijf jarenlang door kan gaan met de boel belazeren...
Regggy schreef:Vochtschade is het standaard 'excuus' van dat tuig van Dynafix. Het is altijd vochtschade. Geloof dat ze bij een test zelfs een hagelnieuw toestel recht uit de verpakking zelfs als vochtschade hadden beoordeeld. Jammer dat e.e.a. daar nog zo werkt en consumenten (vaak) opgelicht worden.

Gesloten