bij ben.nl geen nummerbehoud
Geplaatst: 29 nov 2012 20:32
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon met bijbehorend abonnement. Bij ben.nl kwam ik een mooie aanbieding tegen die past bij mijn verbruik en de eisen die ik stel aan een nieuwe telefoon. Op dit moment ben ik al klant bij ben.nl . Toen ik de telefoon probeerde te bestellen liep ik vast in het bestelmenu omdat mijn simkaartnummer niet zou kloppen. Ik heb daarop een berichtje naar de klantenservice gestuurd om te vragen hoe dit kon. Ik kreeg het volgende berichtje terug:
Beste mevrouw Detmar-Drost,
Je vraag was:
Ik heb al een abonnement bij BEN. Ik wil graag gebruik maken van de aanbieding met de samsung telefoon met 300 minuten en 500 mb. Helaas kan ik bij het nummerbehoud niet kiezen voor de optie: ik ben al klant bij BEN. Omdat het onmogelijk is om dit correct in te vullen loopt het bestel proces vast. De website blijft me vertellen dat ik mijn huidige provider in moet vullen, maar BEN staat er niet tussen. Ook keurt hij mijn simkaartnummer af. Ik heb het gecontroleerd en het klopt echt!Wat nu???
Het is technisch gezien niet mogelijk om jouw huidige nummer welke actief is bij mij, over te laten zetten naar een nieuw abonnement. Het is uitsluitend mogelijk om gebruik te maken van de aanbieding met een nieuw nummer of gebruik te maken van een ander nummerbehoud nummer.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Volgens mij hebben telefoonproviders tegenwoording de plicht om nummerbehoud te realiseren. Mogen ze dit zomaar doen??? Ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk. Wat kan ik doen om mijn gelijk te halen/krijgen?
Beste mevrouw Detmar-Drost,
Je vraag was:
Ik heb al een abonnement bij BEN. Ik wil graag gebruik maken van de aanbieding met de samsung telefoon met 300 minuten en 500 mb. Helaas kan ik bij het nummerbehoud niet kiezen voor de optie: ik ben al klant bij BEN. Omdat het onmogelijk is om dit correct in te vullen loopt het bestel proces vast. De website blijft me vertellen dat ik mijn huidige provider in moet vullen, maar BEN staat er niet tussen. Ook keurt hij mijn simkaartnummer af. Ik heb het gecontroleerd en het klopt echt!Wat nu???
Het is technisch gezien niet mogelijk om jouw huidige nummer welke actief is bij mij, over te laten zetten naar een nieuw abonnement. Het is uitsluitend mogelijk om gebruik te maken van de aanbieding met een nieuw nummer of gebruik te maken van een ander nummerbehoud nummer.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Volgens mij hebben telefoonproviders tegenwoording de plicht om nummerbehoud te realiseren. Mogen ze dit zomaar doen??? Ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk. Wat kan ik doen om mijn gelijk te halen/krijgen?