Pagina 1 van 1

Möbilia.de - "deutsche Gründlichkeit" bestaat niet meer

Geplaatst: 30 nov 2012 21:04
door Tubantia1983
Voor mensen die overwegen om over de oostelijke grens meubilair te betrekken, bedenk je twee keer voor je met Möbilia.de in zee gaat. In februari hebben we daar een tafel besteld, welke vervaardigd wordt door MCA Furniture GmbH, maar bij bezorging van de tafel bleek een van de tafelpoten kapot. Uiteraard hebben we deze gereclameerd, maar Möbilia en MCA Furniture zijn er nog steeds niet in geslaagd om een deugdelijke tafelpoot toe te sturen. MCA Furniture heeft zelfs de productie van de tafelpoot veranderd, omdat het bedrijf er na zes(!) nieuwe kapotte tafelpoten nog steeds niet in geslaagd is om een tafelpoot onbeschadigd over de Nederlandse grens te krijgen. De communicatie tussen Möbilia en MCA Furniture verloopt stroef (volgens Möbilia ligt het allemaal aan MCA Furniture), de communicatie tussen klantenservice van Möbilia en de klant niet veel beter. Ik begrijp dat dit wellicht minder relevant is voor de Nederlandse consument, maar ik zie dat MCA Furniture ook in Nederland aan de man gebracht wordt (http://www.johnvandenhout.com/). Natuurlijk hebben wij een "contract" met Möbilia, maar het zou beide bedrijven er toch meer aan gelegen moeten zijn om een klacht over het geproduceerde en het geleverde product sneller af te wikkelen dan dat nu het geval is. Voor de Nederlandse markt lijken beide bedrijven dus nog niet zo geschikt.