kapotte maxicosi axiss geen/slechte service
Geplaatst: 05 dec 2012 16:57
In feb 2011 heb ik een MaxiCosi Axiss gekocht bij Baby en Tiener Megastore. In september (2012) is deze kapot gegaan (het vastklik meganisme heeft speling gekregen, dus de stoel kon verder dan 90 graden draaien en klikte niet goed meer vast) . Omdat er nog garantie op zat ben ik op 20/9 gaan mailen met de Baby en Tiener Megastore. Op 1/10 had ik eindelijk een mail terug met de bevestiging dat het onder garantie viel, maar geen informatie over hoe dat in zn werk ging. Na herhaaldelijk mailen kreeg ik op 25/10 uiteindelijk het adres waar het stoeltje naar opgestuurd moest worden. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan.
Ruim een week later mailden ze dat ze het ontvangen hadden, maar dat ze niets konden zeggen over de reparatieduur.
Inmiddels heb ik al weer meerdere malen gemaild, maar krijg geen respons.
Wij zitten ondertussen al 6 weken zonder autostoeltje (hebben er inmiddels maar een tweedehands aangeschaft via marktplaats) en hebben geen idee of de stoel ooit nog terug zal komen.
Bij Maxicosi zelf willen ze hier niet op reageren omdat ze de service uitbesteed hebben aan de winkels zelf.
Maar wij zijn ten einde raad wat te doen.
Daarom mijn berichtje hier. Hopelijk kan iemand ons advies geven!
mvg Jenneke Vos
Ruim een week later mailden ze dat ze het ontvangen hadden, maar dat ze niets konden zeggen over de reparatieduur.
Inmiddels heb ik al weer meerdere malen gemaild, maar krijg geen respons.
Wij zitten ondertussen al 6 weken zonder autostoeltje (hebben er inmiddels maar een tweedehands aangeschaft via marktplaats) en hebben geen idee of de stoel ooit nog terug zal komen.
Bij Maxicosi zelf willen ze hier niet op reageren omdat ze de service uitbesteed hebben aan de winkels zelf.
Maar wij zijn ten einde raad wat te doen.
Daarom mijn berichtje hier. Hopelijk kan iemand ons advies geven!
mvg Jenneke Vos