Pagina 1 van 1

interpolis

Geplaatst: 05 dec 2012 23:03
door kuthola
Ik had een issue met Interpolis, wat me heel veel tijd, geld en dus ook veel irritatie heeft gekost. Jammer dat men niet altijd begrijpt dat een issue niet alleen rationeel maar vooral ook emotioneel belast is, wat eenvoudig op te lossen valt door snel en empatisch te handelen. Nu heb ik vanuit mijn oneerlijk behandeld voelen de polis opgezegd en via het web mijn ongenoegen laten blijken. Terwijl na een interventie van een geweldige Rabobank medewerkster, het nu 10 dagen later uiteindelijk geheel naar tevredenheid is opgelost!

Re: interpolis

Geplaatst: 05 dec 2012 23:15
door hoiti103
Je hebt niet betaald...
Het verkeerd overgemaakt bedrag was meteen weer teruggeboekt....

En nu krijgt Interpolis de schuld????

Tja....

Re: interpolis

Geplaatst: 06 dec 2012 04:24
door crazyme
Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.

Re: interpolis

Geplaatst: 06 dec 2012 12:01
door Frantic2
het is wel de maand september en nu is het al december en de aanmaning heeft TS genegeerd....

Ik snap trouwens niet hoe hij kan oversluiten als het een royement wegens wanbetaling betreft..... dan sta je gesignaleerd.... of zou er niet geheel volgens waarheid een aanvraagformulier zijn ingevuld?

Re: interpolis

Geplaatst: 08 dec 2012 10:01
door Mallet
crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
De Rabobank heeft helemaal niets te maken met betalingsachterstanden en/of opschortingen. Ze zijn tussenpersoon voor Interpolis, maar de incasso en schadeverwerking ligt compleet in handen van de verzekeraar zelf. Wel zo handig dat je de juiste partij bekritiseerd. In dit geval heeft een van de medewerkers van de bank juist zijn/haar best gedaan om te bemiddelen.

Re: interpolis

Geplaatst: 08 dec 2012 10:17
door crazyme
Mallet schreef:
crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
De Rabobank heeft helemaal niets te maken met betalingsachterstanden en/of opschortingen. Ze zijn tussenpersoon voor Interpolis, maar de incasso en schadeverwerking ligt compleet in handen van de verzekeraar zelf. Wel zo handig dat je de juiste partij bekritiseerd. In dit geval heeft een van de medewerkers van de bank juist zijn/haar best gedaan om te bemiddelen.
Interpolis is een dochter van de Rabobank.

Re: interpolis

Geplaatst: 08 dec 2012 20:44
door GJvdZ
crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
Wat vind je dan normaal? 2 maanden achterstand, een jaar achterstand?

Re: interpolis

Geplaatst: 08 dec 2012 22:28
door crazyme
GJvdZ schreef:
crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
Wat vind je dan normaal? 2 maanden achterstand, een jaar achterstand?
Het komt op mij over als de doodstraf voor een winkeldiefstal. Dat mag ook niet maar de maatregel is niet proportioneel.