Pagina 1 van 2

Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 00:58
door plankvoordekop
Ik heb Ziggo opgezegd prima toch de eind afrekening ontvangen u heeft van ons nog € 52,24 te goed
dat wordt binnen 3 maanden verrekend. Modem keurig retour gestuurd en toch maar de laatste rekening
gerestorneerd ad € 74,68 nu dreigen ze met een deurwaarder...wie heeft er hier een plank voor de kop :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 07:49
door bprosman
De gestorneerde rekening was voor of na de eindafrekening ?

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 09:26
door ciske
Niet echt verstandig te storneren, al kan ik het wel begrijpen.

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 09:41
door sjohie
Les voor de volgende keer, nóóit (betaling)procedures gaan zitten kortsluiten door bedragen te laten storneren omdat de creditering je niet snel genoeg gaat. Je bent niet hun enigste favoriete lievelingsklant, maar een nummertje tussen miljoenen andere in een stel databases en bovenliggende administratieve systemen.

Storneren geeft een vinkje achter je klantnummer, waardoor volautomatisch een incasso wordt gestart, door een compleet andere afdeling dan de afdeling die je opzegging aan het behandelen is.

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 12:28
door plankvoordekop
Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 12:47
door ciske
Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
Het kan, alleen hoop ik dat je naam niet echt uit gaat komen :mrgreen:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 13:00
door Pareltje31
waarom nou zo ongeduldig ze zeggen toch al dat je dat geld terug krijgt?

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 13:20
door mje
Goed gedaan die multinationals denken dat ze alles kunnen maken. Bovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit 3 maanden op je geld wachten, vind ik waardeloos !

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 13:23
door bprosman
Bovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit
Da's wel knap als je ook telefonie hebt :wink:
Maar eh... wil niet zeuren maar daar ben je toch mee accoord gegaan destijds ? Leveringsvoorwaarden en zo ?

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 14:59
door ciske
Maar eh... wil niet zeuren maar daar ben je toch mee accoord gegaan destijds ? Leveringsvoorwaarden en zo ?
Dit is bij elke provider zo hoor, dus TS je doet vrij moeilijk over iets dat je ook gewoon terug krijgt.

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 15:30
door sandra56
plankvoordekop schreef:Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !


Goed gedaan!
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen, want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt.....ik moest eerst de geschillencommissie erbij halen op ze te dingen mijn geld terug te storten!

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 15:36
door bprosman
want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen
Ja kon ook zijn dat na 12/12/12 de wereld al is vergaan :-(.
Dus u beweert dat Ziggo (of andere providers) bewust mensen geld afhandig maakt ?
Ik hoop echt dat er eens één bedrijf opstaat en een gevalletje "laster" voor de rechter brengt.

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 15:44
door bprosman
Niet zo overdrijven Vogels, alleen maar met : KPN, MTV Mobile, Tele2, T-Mobile, Telfort ,UPC , 2Call, Direct wonen en WBV Eigen Haard

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 15:45
door ciske
bprosman schreef:Niet zo overdrijven Vogels, alleen maar met : KPN, MTV Mobile, Tele2, T-Mobile, Telfort ,UPC , 2Call, Direct wonen en WBV Eigen Haard

Je vergeet het Nuon. :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 16:38
door sandra56
ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg???? :mrgreen:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 16:48
door sandra56
vogels schreef:
sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent!
Tja, zo kun je het ook noemen. :mrgreen: (overigens is het 'ik ken', alleen de stam, weet je wel?) Zelf zou ik het zo willen omschrijven: omdat je DENKT je rechten als consument te kennen en je niet in staat bent zaken goed op te pakken/af te handelen :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 16:52
door tenormin
sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg???? :mrgreen:
Ja, natuurlijk is dat erg. Net als ieder nadeel heb zijn voordeel. Geintje :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 17:06
door sandra56
vogels schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?

Lacht het best, weet je wel? :lol: :lol: :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 17:07
door sandra56
tenormin schreef:
sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg???? :mrgreen:
Ja, natuurlijk is dat erg. Net als ieder nadeel heb zijn voordeel. Geintje :lol:

:lol: :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 17:22
door bprosman
ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Mijn inschatting is meer omdat je de gave hebt om iedere helpdeskmedewerker binnen 3 minuten tegen de haren in te strijken.