Ik heb Ziggo opgezegd prima toch de eind afrekening ontvangen u heeft van ons nog € 52,24 te goed
dat wordt binnen 3 maanden verrekend. Modem keurig retour gestuurd en toch maar de laatste rekening
gerestorneerd ad € 74,68 nu dreigen ze met een deurwaarder...wie heeft er hier een plank voor de kop
Les voor de volgende keer, nóóit (betaling)procedures gaan zitten kortsluiten door bedragen te laten storneren omdat de creditering je niet snel genoeg gaat. Je bent niet hun enigste favoriete lievelingsklant, maar een nummertje tussen miljoenen andere in een stel databases en bovenliggende administratieve systemen.
Storneren geeft een vinkje achter je klantnummer, waardoor volautomatisch een incasso wordt gestart, door een compleet andere afdeling dan de afdeling die je opzegging aan het behandelen is.
Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
Goed gedaan die multinationals denken dat ze alles kunnen maken. Bovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit 3 maanden op je geld wachten, vind ik waardeloos !
plankvoordekop schreef:Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
Goed gedaan!
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen, want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt.....ik moest eerst de geschillencommissie erbij halen op ze te dingen mijn geld terug te storten!
want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen
Ja kon ook zijn dat na 12/12/12 de wereld al is vergaan .
Dus u beweert dat Ziggo (of andere providers) bewust mensen geld afhandig maakt ?
Ik hoop echt dat er eens één bedrijf opstaat en een gevalletje "laster" voor de rechter brengt.
sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent!
Tja, zo kun je het ook noemen. (overigens is het 'ik ken', alleen de stam, weet je wel?) Zelf zou ik het zo willen omschrijven: omdat je DENKT je rechten als consument te kennen en je niet in staat bent zaken goed op te pakken/af te handelen