Ziggo onderhoud en klantenservice
Geplaatst: 06 dec 2012 15:05
Ziggo stuurt netjes een mailtje dat er onderhoud wordt gepleegd aan de kabel op vrijdag 16-11-2012 van 01:00 - 03:00 uur. Op donderdagavond 15-11-2012 viel om 24:00 uur alle signalen uit van internet, televisie en telefoon. Dit is ook gecheckt bij buren.
Een mail gestuurd naar de klantenservice van Ziggo. Wat sturen ze terug;
"Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Klantenservice van Ziggo die u heeft doorgegeven via ziggo.nl over een storing met uw diensten.
Wij vinden het vervelend te horen dat uw ervaring met Ziggo niet is zoals deze hoort te zijn. Ziggo streeft namelijk naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Wij begrijpen dat wij in uw situatie niet aan dit streven hebben voldaan. Hiervoor bieden wij u dan ook onze excuses aan.
Uit onze gegevens blijkt dat er op dit moment geen storingen of onderhoudswerkzaamheden meer gaande zijn in uw regio. Mocht u nog steeds storing ondervinden met uw diensten, adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice. Zij zullen met u het probleem oplossen.
De Klantenservice is bereikbaar op 0900 - 1884 (of 1200 indien u telefonie van Ziggo afneemt) van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag en zondag van 09:00 tot 22:00 uur. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Medewerker Klantenservice"
Een mail gestuurd naar de klantenservice van Ziggo. Wat sturen ze terug;
"Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Klantenservice van Ziggo die u heeft doorgegeven via ziggo.nl over een storing met uw diensten.
Wij vinden het vervelend te horen dat uw ervaring met Ziggo niet is zoals deze hoort te zijn. Ziggo streeft namelijk naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Wij begrijpen dat wij in uw situatie niet aan dit streven hebben voldaan. Hiervoor bieden wij u dan ook onze excuses aan.
Uit onze gegevens blijkt dat er op dit moment geen storingen of onderhoudswerkzaamheden meer gaande zijn in uw regio. Mocht u nog steeds storing ondervinden met uw diensten, adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice. Zij zullen met u het probleem oplossen.
De Klantenservice is bereikbaar op 0900 - 1884 (of 1200 indien u telefonie van Ziggo afneemt) van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag en zondag van 09:00 tot 22:00 uur. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Medewerker Klantenservice"