Wehkamp
Geplaatst: 10 dec 2012 13:01
Op 30 november jl. bestelde ik bij Wehkamp een Archos tablet en betaalde het verschuldigde vooruit, via IDEAL. Daarna ging bij hen alles mis. Het bedrag was niet aangekomen door een storing bij IDEAL,
na een paar dure , 20 eurocent per minuut!, telefoontjes met de klantenservice zou het nu toch in orde zijn en zou ik zelfs de gepleegde telefoontjes vergoed krijgen. Daarna gebeurde het volgende : een email van Wehkamp Finance om toch maar eerst te betalen! En een dag later weer een email met "sorry,
maar het artikel is uitverkocht".
Op mijn email naar het bedrijf met het verzoek het bedrag dat ik betaalde te crediteren géén reactie tot nu toe.
na een paar dure , 20 eurocent per minuut!, telefoontjes met de klantenservice zou het nu toch in orde zijn en zou ik zelfs de gepleegde telefoontjes vergoed krijgen. Daarna gebeurde het volgende : een email van Wehkamp Finance om toch maar eerst te betalen! En een dag later weer een email met "sorry,
maar het artikel is uitverkocht".
Op mijn email naar het bedrijf met het verzoek het bedrag dat ik betaalde te crediteren géén reactie tot nu toe.