Pagina 1 van 1

Wehkamp

Geplaatst: 10 dec 2012 13:01
door Olga Martijn
Op 30 november jl. bestelde ik bij Wehkamp een Archos tablet en betaalde het verschuldigde vooruit, via IDEAL. Daarna ging bij hen alles mis. Het bedrag was niet aangekomen door een storing bij IDEAL,
na een paar dure , 20 eurocent per minuut!, telefoontjes met de klantenservice zou het nu toch in orde zijn en zou ik zelfs de gepleegde telefoontjes vergoed krijgen. Daarna gebeurde het volgende : een email van Wehkamp Finance om toch maar eerst te betalen! En een dag later weer een email met "sorry,
maar het artikel is uitverkocht".
Op mijn email naar het bedrijf met het verzoek het bedrag dat ik betaalde te crediteren géén reactie tot nu toe.

Re: Wehkamp

Geplaatst: 10 dec 2012 13:08
door tenormin
Misschien dat het [email protected] hier op reageert. Je weet maar nooit.

Re: Wehkamp

Geplaatst: 10 dec 2012 13:37
door Barman
tenormin schreef:Misschien dat het http://[email protected] hier op reageert. Je weet maar nooit.
You are about to log in to the site "wehkamp.nl" with the username "www%2Ewebcareteam", but the website does not require authentication. This may be an attempt to trick you.

Is "wehkamp.nl" the site you want to visit?

Ja, dat zal helpen.

Re: Wehkamp

Geplaatst: 10 dec 2012 15:04
door Webcarewehkamp.nl
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Het is vervelend om te lezen dat u verschillende problemen heeft gehad met deze bestelling. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

Re: Wehkamp

Geplaatst: 10 dec 2012 15:53
door tenormin
barman, toen ik het plaatste en voorbeeld eerst indrukte werkte het wel, vreemd. Maar goed, het team heeft al geantwoord, zoals ik hoopte. Sorry TS, voor de www. ervoor, was niet de bedoeling dat het fout zou gaan, uiteraard.

Re: Wehkamp

Geplaatst: 10 dec 2012 16:55
door bivo
Is alles nu goed opgelost? Van zo'n groot bedrijf verwacht je een goede oplossing..