Pagina 1 van 1

Service Bosch

Geplaatst: 24 dec 2003 17:07
door WallStreet
Ook eens een positief bericht....De service van Bosch werkt prima!

Onlangs ging onze koel/vries combi van Bosch kapot (...dat wel, een minpuntje...) na 1 telefoontje stond er een dag later op de afgesproken tijd een monteur op de stoep.
Na enig onderzoek bleek dat er een printplaat niet meer functioneerde, de monteur had echter een reserve printplaat bij zich en kon deze direct vervangen.

Officieel was de garantie van onze ruim 2 jaar oude koelkast al bijna een jaar verlopen, Bosch repareerde de koelkast echter voor niets. Geen voorrijkosten, geen materiaalkosten en geen arbeidskosten.
Nu is het uiteraard zo dat een koelkast niet na 2 jaar kapot mag gaan, maar Bosch zou volgens de letter van haar bepalingen kosten mogen berekenen voor de reparatie. Dat ze dit niet deden getuigt van professionaliteit en van service.

Abu

Re: Service Bosch

Geplaatst: 26 dec 2003 01:59
door Jizzy
Ik ben niet tevreden over de service m.b.t. afspraak maken van Bosch. Het duurt 2 weken voordat ze kunnen komen. Leuk alle spullen met Kerst in de kloelkast waarvan de temperatuur niet goed is. Deze heb ik trouwens in augustus jl gekocht (4 maanden geleden dus).
En ik moet weer een halve dag vrij nemen van het werk :x

Re: Service Bosch

Geplaatst: 18 jul 2004 23:25
door vanrooij
Bosch heeft mij ook super goed geholpen. Mijn twee jaar oude wasmasjien maakte sluiting. Ze kwamen langs, maar er bleek veel kapot te zijn. Nog dezelfde middag werd hij omgeruild voor een nieuwe.

Re: Service Bosch

Geplaatst: 20 jul 2004 21:07
door Gast
Zeg Jizzy,

Woon je soms op terschelling ?