Service Bosch
Geplaatst: 24 dec 2003 17:07
Ook eens een positief bericht....De service van Bosch werkt prima!
Onlangs ging onze koel/vries combi van Bosch kapot (...dat wel, een minpuntje...) na 1 telefoontje stond er een dag later op de afgesproken tijd een monteur op de stoep.
Na enig onderzoek bleek dat er een printplaat niet meer functioneerde, de monteur had echter een reserve printplaat bij zich en kon deze direct vervangen.
Officieel was de garantie van onze ruim 2 jaar oude koelkast al bijna een jaar verlopen, Bosch repareerde de koelkast echter voor niets. Geen voorrijkosten, geen materiaalkosten en geen arbeidskosten.
Nu is het uiteraard zo dat een koelkast niet na 2 jaar kapot mag gaan, maar Bosch zou volgens de letter van haar bepalingen kosten mogen berekenen voor de reparatie. Dat ze dit niet deden getuigt van professionaliteit en van service.
Abu
Onlangs ging onze koel/vries combi van Bosch kapot (...dat wel, een minpuntje...) na 1 telefoontje stond er een dag later op de afgesproken tijd een monteur op de stoep.
Na enig onderzoek bleek dat er een printplaat niet meer functioneerde, de monteur had echter een reserve printplaat bij zich en kon deze direct vervangen.
Officieel was de garantie van onze ruim 2 jaar oude koelkast al bijna een jaar verlopen, Bosch repareerde de koelkast echter voor niets. Geen voorrijkosten, geen materiaalkosten en geen arbeidskosten.
Nu is het uiteraard zo dat een koelkast niet na 2 jaar kapot mag gaan, maar Bosch zou volgens de letter van haar bepalingen kosten mogen berekenen voor de reparatie. Dat ze dit niet deden getuigt van professionaliteit en van service.
Abu