Prijs bij BankGiroloterij, vergeet het maar.
Geplaatst: 10 dec 2012 17:58
Al een paar decennia speel ik mee met verschillende loterijen. Waaronder de Bank/Giroloterij. Eindelijk heb ik in februari 2012 prijs. Ik mag een prijs uitzoeken via een door verschillende loterijen ingeschakelde organisatie "Kies uw Prijs." Mijn keuze valt op een Douglas cadeaubon van € 50,00. Van de organisatie ontvang ik een bevestigingsmail op 15 maart 2012. De cadeaubon zal binnen drie weken worden opgestuurd.
9 Mei 2012 toch maar eens telefonisch geïnformeerd. De toezegging dat de bon alsnog binnen drie weken wordt opgestuurd. 12 Juni 2012 maar weer telefonisch contact opgenomen. Commentaar: Moeten nog binnenkomen. Binnen vier weken hebt u ze in huis.
Oktober 2012 weer gebeld: Excuses maar ik mag met een nieuwe code nogmaals een prijs kiezen. De Douglasbon staat er echter niet meer bij, dus neem ik contact op en geef aan dat ik deze bon toch graag wil ontvangen. De organisatie verteld mij dat ik de door hen gestuurde bevestiging dien te kopiëren en naar hen op te sturen. 12 Oktober stuur ik de kopie samen met een begeleidend schrijven waarin ik mijn beklag doe over het feit dat het opsturen van de bon zolang duurt. Overigens valt mij op dat ze allemaal hetzelfde adres hebben. Het is dus een pot nat.
Het is nu 10 December, helaas is een reactie uitgebleven. Met ingang van januari zeg ik mijn lidmaatschap van al deze Nederlandse loterijen op. Ik denk dat het voor hen goedkoper was geweest de cadeaubon gewoon op te sturen.
9 Mei 2012 toch maar eens telefonisch geïnformeerd. De toezegging dat de bon alsnog binnen drie weken wordt opgestuurd. 12 Juni 2012 maar weer telefonisch contact opgenomen. Commentaar: Moeten nog binnenkomen. Binnen vier weken hebt u ze in huis.
Oktober 2012 weer gebeld: Excuses maar ik mag met een nieuwe code nogmaals een prijs kiezen. De Douglasbon staat er echter niet meer bij, dus neem ik contact op en geef aan dat ik deze bon toch graag wil ontvangen. De organisatie verteld mij dat ik de door hen gestuurde bevestiging dien te kopiëren en naar hen op te sturen. 12 Oktober stuur ik de kopie samen met een begeleidend schrijven waarin ik mijn beklag doe over het feit dat het opsturen van de bon zolang duurt. Overigens valt mij op dat ze allemaal hetzelfde adres hebben. Het is dus een pot nat.
Het is nu 10 December, helaas is een reactie uitgebleven. Met ingang van januari zeg ik mijn lidmaatschap van al deze Nederlandse loterijen op. Ik denk dat het voor hen goedkoper was geweest de cadeaubon gewoon op te sturen.