Afsluiting netbeheerder Stedin.
Geplaatst: 10 dec 2012 22:50
Kan absoluut niets positiefs melden over het bedrijf Stedin!!
Begin november overgestapt van energieleverancier naar Eneco. Bij Eneco is het contract blijven hangen in een of ander koppelingssysteem volgens hun. Terwijl wij het contract via de mail al binnen hadden..?? Na 3 weken brief ontvangen van Stedin met het feit dat ze gaan afsluiten omdat ze nog geen bericht hadden van de nieuwe energieleverancier. Terwijl ik het contract van Eneco had. Heel gedoe met Eneco waar ik me buik al van vol had! Spoedaanvraag gedaan bij Oxxio, helemaal toppie gelukt en gingen hun uiterste best voor ons doen. Stedin opgebeld en alles uitgelegd van Eneco en dat dit niet goed gegaan was en een spoedaanvraag had gedaan bij Oxxio.
Nu is het zo dat de overeenkomst met de oude energieleverancier is beeindigd per 07-12-2012 en ze nu elk moment kunnen afsluiten.
Maar ik heb me contract al binnen van Oxxio en er is al een check gedaan via mijn rekeningnummer en is allemaal correct en vanaf donderdag gaan ze electriciteit en gas leveren.
Stedin hiervan op de hoogte gebracht en ondanks dat ik me contract voor me neus heb liggen kunnen ze vanaf morgen op de stoep staan voor afsluiting.
En alleen omdat het bij hun nog niet in het systeem is verwerkt!!
De betreffende mevrouw vd afdeling afsluitingen zei "Ik zal voor u duimen"!!
Wat heb ik aan duimen als ik morgen wordt afgesloten terwijl het contract al rondt is met Oxxio.
En het afsluitbeleid van Stedin is nu ook opeens voor mensen zonder leveringsovereenkomst...??
Er staat;
Deze regeling bepaalt onder andere dat het afsluiten van kleinverbruikaansluitingen in de winterperiode (tussen 1 oktober en 1 april) naar aanleiding van wanbetaling slechts onder bepaalde voorwaarden is toegestaan.
Dit is geen wanbetaling!!
Ik heb hier absoluut geen begrip voor en er wordt ook totaal niet geluisterd bij Stedin!!
Dit is echt te belachelijk voor worden.
Morgenochtend maar weer contact opnemen met Stedin, wat ik de afgelopen twee weken al tien keer heb gedaan, om te kijken of het al verwerkt is in hun computersysteem.
Stedin, ik hoop dat jullie hier wat aan doen want dit kan niet!
Met vriendelijke groet,
Begin november overgestapt van energieleverancier naar Eneco. Bij Eneco is het contract blijven hangen in een of ander koppelingssysteem volgens hun. Terwijl wij het contract via de mail al binnen hadden..?? Na 3 weken brief ontvangen van Stedin met het feit dat ze gaan afsluiten omdat ze nog geen bericht hadden van de nieuwe energieleverancier. Terwijl ik het contract van Eneco had. Heel gedoe met Eneco waar ik me buik al van vol had! Spoedaanvraag gedaan bij Oxxio, helemaal toppie gelukt en gingen hun uiterste best voor ons doen. Stedin opgebeld en alles uitgelegd van Eneco en dat dit niet goed gegaan was en een spoedaanvraag had gedaan bij Oxxio.
Nu is het zo dat de overeenkomst met de oude energieleverancier is beeindigd per 07-12-2012 en ze nu elk moment kunnen afsluiten.
Maar ik heb me contract al binnen van Oxxio en er is al een check gedaan via mijn rekeningnummer en is allemaal correct en vanaf donderdag gaan ze electriciteit en gas leveren.
Stedin hiervan op de hoogte gebracht en ondanks dat ik me contract voor me neus heb liggen kunnen ze vanaf morgen op de stoep staan voor afsluiting.
En alleen omdat het bij hun nog niet in het systeem is verwerkt!!
De betreffende mevrouw vd afdeling afsluitingen zei "Ik zal voor u duimen"!!
Wat heb ik aan duimen als ik morgen wordt afgesloten terwijl het contract al rondt is met Oxxio.
En het afsluitbeleid van Stedin is nu ook opeens voor mensen zonder leveringsovereenkomst...??
Er staat;
Deze regeling bepaalt onder andere dat het afsluiten van kleinverbruikaansluitingen in de winterperiode (tussen 1 oktober en 1 april) naar aanleiding van wanbetaling slechts onder bepaalde voorwaarden is toegestaan.
Dit is geen wanbetaling!!
Ik heb hier absoluut geen begrip voor en er wordt ook totaal niet geluisterd bij Stedin!!
Dit is echt te belachelijk voor worden.
Morgenochtend maar weer contact opnemen met Stedin, wat ik de afgelopen twee weken al tien keer heb gedaan, om te kijken of het al verwerkt is in hun computersysteem.
Stedin, ik hoop dat jullie hier wat aan doen want dit kan niet!
Met vriendelijke groet,