Al 2 jaar problemen met Tele2
Geplaatst: 12 dec 2012 19:28
In december 2010 heb ik een 3in1 pakket genomen van Tele2 in de nieuwe woning. Het heeft enkele maanden geduurd voordat ik tv en internet had, waarvoor ik ben gecompenseerd na veel moeite. Na vele telefoontjes en gigantische rekeningen, monteurs die niet op kwamen dagen op hun afspraak terwijl ik een vrije middag had opgenomen, internetverbinding die continu weg viel en geen snelheid had een telefoon die het niet deed, kwam in mei 2012 eindelijk iemand van Tele2 langs en later nog een KPN monteur. Beide hebben alles gecontroleerd en instellingen aangepast. Aan de snelheid konden ze niets doen, omdat ik 2300 meter van de centrale zit en er veel mensen op zitten. Ik zou gecompenseerd worden voor 1 maand abonnement, de telefoonkosten en voor de monteur die niet op kwam dagen. Ik ben gecompenseerd voor 1 maand 39,95 abonnement en 10 euro belkosten. Ze hebben toegezegd 40 euro te betalen aan mij, omdat ik in de omgekeerde situatie (zelf niet thuis zijn) ook 40 euro zou moeten betalen. Dit bedrag is tot op heden nog nooit uitbetaald of verrekend. In september opnieuw problemen gemeld met internet (veel uitval en geen toegang tot internet) en haperend tv-beeld. Iedere dag staat bij elk programma op tv het beeld stil om de paar minuten. Ik wilde niet opnieuw een torenhoge rekening door de Klantenservice en heb het via de chat geprobeerd. Je krijgt een melding dat ze de mail en de vraag doorsturen en dat er contact met je opgenomen wordt. Vervolgens bestaat dat contact uit een mail waarin staat dat je de Klantenservice moet bellen. Ik heb mijn telefoon toen toch maar eens geprobeerd en midden in het gesprek met de klantenservice (na ruim 10 min wachten) viel de verbinding weg! Met mijn mobiel gebeld naar de afdeling storingen en zij bevestigden de storingen die de hele maand oktober en november in ieder geval dagelijks zichtbaar waren. Er is een KPN monteur gestuurd die afgelopen zaterdag langs is geweest. Hij kon niets meten vanaf het ISRA punt naar de centrale. De verbinding was volgens hem goed en de storing zou dan in de apparatuur zitten. Hij gaf aan dat Tele2 contact op zou nemen n.a.v. zijn bericht, maar ik heb tot nu toe niets gehoord over vervolgstappen.
Ik heb chats uitgeprint n.a.v. melding, rapporten van de monteurs, printscreens van internetstoringen en mensen kunnen bevestigen dat de telefoon niet werkt. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen voordat ik overstap op een andere provider? Ik ben de wanhoop nabij en ik voel me allesbehalve serieus genomen. Ik dacht dat Tele2 na de koude douche van Youp van 't Hek haar leven had gebeterd, maar dat is misschien heel even geweest.
Wat kan ik doen en hoe kan ik dat aanpakken? Alle hulp is welkom!
Ik heb chats uitgeprint n.a.v. melding, rapporten van de monteurs, printscreens van internetstoringen en mensen kunnen bevestigen dat de telefoon niet werkt. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen voordat ik overstap op een andere provider? Ik ben de wanhoop nabij en ik voel me allesbehalve serieus genomen. Ik dacht dat Tele2 na de koude douche van Youp van 't Hek haar leven had gebeterd, maar dat is misschien heel even geweest.
Wat kan ik doen en hoe kan ik dat aanpakken? Alle hulp is welkom!