LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STUPENDO, Slechte service en laten niets van hun horen!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
glenn1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2012 21:30

STUPENDO, Slechte service en laten niets van hun horen!

Ongelezen bericht door glenn1977 »

Op 22 juli hebben wij 6 eetkamer stoelen besteld bij Stupendo in het Alexandrium in Rotterdam. Deze Stoelen kosten samen dik 1800 euro. De levertijd zou 12 weken zijn. Wij zouden 1 september gaan verhuizen en de stoelen zouden dan begin oktober binnen komen. We vonden de stoelen erg mooi dus vonden we het niet erg om eerst een maandje zonder eetkamer stoelen te zitten in ons nieuwe huis.
Op de bon stond vermeld dat ik na 8 weken mocht bellen voor de status van onze bestelling. Ik heb dus gebeld en de dame (Britt) van de winkel zou dit voor mij uitzoeken en mij terug bellen. Na 3 dagen nog steeds niet terug gebeld dus ik besloot om wederom te bellen naar de winkel. Nog steeds geen antwoord en wederom werd mij gezegd dat ik terug gebeld zou worden. Helaas weer niet gebeurt en na 4x zelf terug gebeld te hebben kreeg ik eindelijk een antwoord, uw bestelling is vertraagd en word pas half november geleverd. Ok, kan gebeuren dus wij wachten tot half november.

Begin november bel ik eens om te kijken of alles nog op schema ligt en wederom het zelfde liedje. Er wordt me verteld dat ik terug gebeld wordt, het gebeurt weer niet en dit weer 4 a 5x tot ik op 12 november eindelijk opgebeld word door Paul van het hoofdkantoor. Het eerste wat mij gezegd werd is dat de dames van de winkel een beetje gek werden van mijn gebel en mijn vragen over de bestelling. (lijkt mij niet geheel onterecht toch als ik op stoelen wacht die op 22 juli zijn besteld?)
Ik heb Paul uitgelegd dat ik het gevoel heb dat ik aan het lijntje gehouden wordt want het is nu half november en heb nog steeds niets van hun gehoord en heb ok vermeld dat ik het vervelend vind dat als mij word verteld dat ik teruggebeld wordt dat dat dan niet gebeurt en dat begreep hij volledig.
Hij zou direct achter mijn bestelling aan gaan en mij binnen 2 dagen terug bellen (binnen 2 dagen is dus uiterlijk 14 november). Op 16 november heb ik nog niets van Paul gehoord dus besluit zelf maar weer eens te bellen. Hij vond het jammer dat ik al zo snel terug zou bellen en hem niet de tijd gaf om dit goed uit te zoeken (volgens mij zijn die 2 dagen je eigen woorden geweest Paul) maar hij wist mij te vertellen dat ze volgende week binnen zouden komen en voor de vervelende situatie zou hij ook 200 euro korting geven. Ik zei dat ik dat erg tof vind maar laten we maar eerst volgende week afwachten of ze daadwerkelijk binnen komen.

5 december (3 weken later) nog steeds niet gehoord van Paul. Dus ik besluit m te bellen. Geen gehoor dus ik bel de winkel maar weer eens op. Britt zei dat hij paul wel even op zn mobiel zou bellen en ja hoor begin van de avond een telefoontje van Paul. Hij verontschuldigde zich voor de slechte service en snapt dat ik niet blij ben maar hij had goed nieuws, de stoelen zouden week 51 (vlak voor kerst) binnen komen en hij kon mij nog eens een korting geven van totaal 400 euro. Ik heb Pau vriendelijk bedankt maar de stoelen hoef ik niet meer omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Hij zei geloof me ze komen echt binnen. (net als de voorgaande keren zeker) Uiteindelijk begreep hij mij en zou er voor zorgen om mijn aanbetaling van een kleine 500 euro direct terug te storten.

Tot op heden nog geen terug betaling van de aanbetaling en ook geen gehoor op mijn mail of telefoontjes

ALS JE ER VAN HOUD OM AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN TE WORDEN MOET JE ZEKER IETS KOPEN BIJ STUPENDO!!!! DIE KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NA....

Gesloten