LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dell levert wat anders dan besteld
Dell levert wat anders dan besteld
Na erg goede reviews over de Dell XPS One 27 met aanraakscherm had ik deze besteld in de webshop van Dell. Duidelijk gekozen voor de versie met aanraakscherm (was 300 euro duurder dan de versie zonder aanraakscherm). Bel ik voor de zekerheid met Dell omdat ik nergens het woord aanraakscherm zie in de order bevestiging. Krijg ik het volgende te horen:
Ik
Ik heb net een Dell XPS One 27 besteld met aanraakscherm, maar ik zie dit niet terug in mijn order bevestiging. Kunt u bevestigen dat ik de versie met aanraakscherm krijg?
Dell medewerker
Even kijken, nee dit is de versie zonder aanraakscherm.
Ik
Ik weet toch zeker dat ik de versie met aanraakscherm had besteld.
Dell medewerker
Ja dat klopt, het gaat om een fout op de website, heel vervelend. De fout staat al 3 weken op de website en we krijgen veel klachten hierover. We kunnen de versie met aanraakscherm nog niet leveren, u krijgt er een zonder aanraakscherm.
Ik
Ja maar die ik wil niet, het ging me juist om het aanraakscherm. Ik ben blij dat ik bel want anders had ik dus een computer gekregen die ik niet had besteld.
Dell medewerker
Klopt, u kunt de order wel annuleren dan krijgt u over een week het geld terug.
Dat is de service en klant gerichtheid van Dell. De fout staat er nog steeds.
http://www.dell.com/nl/p/desktops?~ck=mn
Ik
Ik heb net een Dell XPS One 27 besteld met aanraakscherm, maar ik zie dit niet terug in mijn order bevestiging. Kunt u bevestigen dat ik de versie met aanraakscherm krijg?
Dell medewerker
Even kijken, nee dit is de versie zonder aanraakscherm.
Ik
Ik weet toch zeker dat ik de versie met aanraakscherm had besteld.
Dell medewerker
Ja dat klopt, het gaat om een fout op de website, heel vervelend. De fout staat al 3 weken op de website en we krijgen veel klachten hierover. We kunnen de versie met aanraakscherm nog niet leveren, u krijgt er een zonder aanraakscherm.
Ik
Ja maar die ik wil niet, het ging me juist om het aanraakscherm. Ik ben blij dat ik bel want anders had ik dus een computer gekregen die ik niet had besteld.
Dell medewerker
Klopt, u kunt de order wel annuleren dan krijgt u over een week het geld terug.
Dat is de service en klant gerichtheid van Dell. De fout staat er nog steeds.
http://www.dell.com/nl/p/desktops?~ck=mn
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ja en wat is verder uw probleem?
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Aan je aantal berichten te zien type je wel vaker nutteloze berichten.dhc schreef:Ja en wat is verder uw probleem?
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Het nut van jouw bericht ontgaat mij ook een beetje.evdbeek99 schreef:Aan je aantal berichten te zien type je wel vaker nutteloze berichten.dhc schreef:Ja en wat is verder uw probleem?
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Graag mijn topic niet vervuilen met reacties van mensen die het niet erg vinden dat ze willens en wetens product A opgestuurd krijgen terwijl ze product B hadden besteld.
Laatst gewijzigd door evdbeek99 op 13 dec 2012 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Waarna ze probleemloos de bestelling kunnen annuleren en hun geld zal worden teruggestort.evdbeek99 schreef:Maar graag mijn topic niet vervuilen met reacties van mensen die het niet erg vinden dat ze willens en wetens product A opgestuurd krijgen terwijl ze product B hadden besteld.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Omdat ik zelf kien genoeg ben om mijn order bevestiging tot in detail na te kijken.
Anders had ik gewoon willens en wetens de verkeerde computer toegestuurd gekregen. Bovendien moet ik nu nog mijn geld terug krijgen. Wat minimaal 1 week duurd.
Maar gezien jij dat niet erg vind heb ik liever niet dat je mijn topic niet vervuild.
Anders had ik gewoon willens en wetens de verkeerde computer toegestuurd gekregen. Bovendien moet ik nu nog mijn geld terug krijgen. Wat minimaal 1 week duurd.
Maar gezien jij dat niet erg vind heb ik liever niet dat je mijn topic niet vervuild.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ja ik dank je de koekoek, terugsturen en geld terugkrijgen.
Dell weet van deze foute website vermelding maar doet er niets aan. Scheept klanten vervolgens met een fout niet besteld product op. Klant moet Dell bellen, die dan zegt hetgeen TS te hiren heeft gekregen.
Klant moet dan pc terugsturen waarna hij het geld terugkrijgt. Dit is natuurlijk de omgedraaaide wereld.
U bestelt koffie maar krijgt thee omdat ze de koffie niet kunnen leveren. Het koffie aanbid blijft echter wel op de website staan. Sterker nog,.... Er staat levering voor kerstmis bij !!!!!!! Niet dus. Leuk not kerstcadeau.
Dell gaat hier toch echt goed de mist mee in.
Daar ligt het probleem van TS en terecht!
Dell weet van deze foute website vermelding maar doet er niets aan. Scheept klanten vervolgens met een fout niet besteld product op. Klant moet Dell bellen, die dan zegt hetgeen TS te hiren heeft gekregen.
Klant moet dan pc terugsturen waarna hij het geld terugkrijgt. Dit is natuurlijk de omgedraaaide wereld.
U bestelt koffie maar krijgt thee omdat ze de koffie niet kunnen leveren. Het koffie aanbid blijft echter wel op de website staan. Sterker nog,.... Er staat levering voor kerstmis bij !!!!!!! Niet dus. Leuk not kerstcadeau.
Dell gaat hier toch echt goed de mist mee in.
Daar ligt het probleem van TS en terecht!
Re: Dell levert wat anders dan besteld
TS heeft natuurlijk wel een punt dat het vreemd is dat het bij Dell al een tijdje bekend is dat deze computer verkeerd op hun website staat.
aan de andere kant is het juist een normale service van de klantenservice van Dell dat ze meteen het boetekleed aantrekken en voorstellen om de koop te ontbinden
aan de andere kant is het juist een normale service van de klantenservice van Dell dat ze meteen het boetekleed aantrekken en voorstellen om de koop te ontbinden
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Op de oplossing heb ik ook geen commentaar, ik krijg als het goed is mijn geld terug. Ik was voornamelijk verbaasd over het feit dat dit al 3 weken bekend is en dat Dell schijnbaar willens en wetens mensen een verkeerde configuratie toegestuurd.kokka schreef:TS heeft natuurlijk wel een punt dat het vreemd is dat het bij Dell al een tijdje bekend is dat deze computer verkeerd op hun website staat.
aan de andere kant is het juist een normale service van de klantenservice van Dell dat ze meteen het boetekleed aantrekken en voorstellen om de koop te ontbinden
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ja, dat verbaast me ook wel een beetje van een organisatie als Dell.
het feit dat de medewerker verteld dat het al een tijdje zo is geeft inderdaad aan dat het bekend is binnen de organisatie. als ze dan toch een ander model sturen, grenst dat aan oplichting lijkt me.
het feit dat de medewerker verteld dat het al een tijdje zo is geeft inderdaad aan dat het bekend is binnen de organisatie. als ze dan toch een ander model sturen, grenst dat aan oplichting lijkt me.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Oplichting is ook zo wat, maar ik was in iedergeval verbaasd en had dit niet verwacht van een partij als Dell.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ze sturen geen ander model. Ze sturen het model dat hij besteld.kokka schreef:Ja, dat verbaast me ook wel een beetje van een organisatie als Dell.
het feit dat de medewerker verteld dat het al een tijdje zo is geeft inderdaad aan dat het bekend is binnen de organisatie. als ze dan toch een ander model sturen, grenst dat aan oplichting lijkt me.
Hij vindt zichzelf heel kien dat hij achteraf de orderbevestiging heeft doorgenomen. Hij had gewoon het overzicht van de configuratie moeten bekijken. Dan had hij kunnen zien dat er geen aanraakscherm bij zit.
Geen aanraakscherm bestellen is ook geen aanraakscherm krijgen.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Barman, dat is niet waar, er staat bij pc die ik bestelde met aanraakscherm. Na het bestellen krijg je een overzicht met daarin alle details. In de details staat dan niet tactiel scherm, ik wist niet wat deze term inhield en na wat googelen kwam ik erachter dat dit te maken heeft met een nieuwe techniek waarin een scherm ook reliëf bevat. Je kan dan hoogte verschillen voelen. Hierna werd ik getriggerd om toch maar even te bellen met Dell met het bekende verhaal.Barman schreef:Ze sturen geen ander model. Ze sturen het model dat hij besteld.kokka schreef:Ja, dat verbaast me ook wel een beetje van een organisatie als Dell.
het feit dat de medewerker verteld dat het al een tijdje zo is geeft inderdaad aan dat het bekend is binnen de organisatie. als ze dan toch een ander model sturen, grenst dat aan oplichting lijkt me.
Hij vindt zichzelf heel kien dat hij achteraf de orderbevestiging heeft doorgenomen. Hij had gewoon het overzicht van de configuratie moeten bekijken. Dan had hij kunnen zien dat er geen aanraakscherm bij zit.
Geen aanraakscherm bestellen is ook geen aanraakscherm krijgen.
Dus ik weet niet waarop je basseerd dat het volkomen duidelijk is dat er geen aanraakscherm op zit? Er staat met aanraakscherm, misschien naïef. Maar toen dacht ik er zit een aanraakscherm op.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ik maak gebruik van de link die jij gegeven hebtevdbeek99 schreef: Dus ik weet niet waarop je basseerd dat het volkomen duidelijk is dat er geen aanraakscherm op zit? Er staat met aanraakscherm, misschien naïef. Maar toen dacht ik er zit een aanraakscherm op.
http://www.dell.com/nl/p/desktops?~ck=mn
Ga naar All-In-OneAanraakscherm en bestel de XPS One 2710 AIO-desktop met randapparatuur
Dell XPS One 27 — All-in-One pc met Intel Core i5 / i7 en QHD.
Doorloop de bestelprocedure en zie dan in het configuratiescherm (het overzicht van de bestelling die ik ga plaatsen) LCD-scherm 27" beeldscherm (geen aanraakscherm, 2.560 x 1.440)
Daarna plaats ik de definitieve bestelling.
Het staat er toch vrij duidelijk.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ik weet niet of jij op de Nederlandse site zit? Maar zoals je kan zien op het onderstaand overzicht staat nog steeds niet-tactiel
http://i48.tinypic.com/o6f9zs.png
En ik had de computer besteld.
http://i49.tinypic.com/23ih64y.png
http://i48.tinypic.com/o6f9zs.png
En ik had de computer besteld.
http://i49.tinypic.com/23ih64y.png
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Ik zie al hoe dat komt. Jij bestelt onder XPSMultimedia en prestaties en dan de PC rechts boven in de hoek.
Bovenaan de pagina dus.
Ik scroll iets naar beneden naar All-In-OneAanraakscherm en bestel daar de XPS-One 27.
Dell heeft die twee systemen ook nog eens door elkaar gehaald.
Bovenaan de pagina dus.
Ik scroll iets naar beneden naar All-In-OneAanraakscherm en bestel daar de XPS-One 27.
Dell heeft die twee systemen ook nog eens door elkaar gehaald.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Uit de stukken blijkt niet dat u een scherm met aanraakscherm heeft besteld. Ik zou nog een keer bellen met Dell maar dit maal het gesprek opnemen mat tapecall.net, zonder dat u dit aangeeft of laat aangeven. U verkrijgt op deze manier bewijs. Vervolgens kunt u een ingebrekestelling sturen waarin Dell sommeert om het juiste scherm te leveren. Na de gestelde termijn kunt u elders een dekkingsverkoop sluiten. U heeft dan dus de keuze om Dell tot levering te dwingen of het vergoeden van uw schade.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Er is geen spraken van schade, hooguit teleurstelling.alfatrion schreef:Uit de stukken blijkt niet dat u een scherm met aanraakscherm heeft besteld. Ik zou nog een keer bellen met Dell maar dit maal het gesprek opnemen mat tapecall.net, zonder dat u dit aangeeft of laat aangeven. U verkrijgt op deze manier bewijs. Vervolgens kunt u een ingebrekestelling sturen waarin Dell sommeert om het juiste scherm te leveren. Na de gestelde termijn kunt u elders een dekkingsverkoop sluiten. U heeft dan dus de keuze om Dell tot levering te dwingen of het vergoeden van uw schade.
Re: Dell levert wat anders dan besteld
Op het moment dat u een dekkingsverkoop elders sluit heeft u schade, namelijk het aankoopbedrag van dit product.