Pagina 1 van 1

Hollandsnieuwe ik schaam me voor jullie!

Geplaatst: 16 dec 2012 18:58
door misterbenz
Lang heb ik iedereen Hollandsnieuwe aangeprezen,maar ik schaam me diep. :oops:
Heeft lang goed gegaan tot paar maanden terug ik bij hollandsnieuwe door gaf dat ik een nieuwe sim nodig had om dat mijn telefoon zoek was geraakt. binnen een kleine week kreeg ik een sim kaart in de bus,dus blij dat mensen mij weer konden bereiken,oeps verkeerde kaart,heel ander nummer,met spoed een mail gestuurd ,alles uit gelegd en af wachten op een reactie, er kwam een tweede sim kaart,en wederom een verkeert nummer,na kan ik mailen tot ik een ons weeg,er is tot nu toe geen reactie meer gekomen,dus mensen kunnen mij al maanden niet bereiken.ik vrees voor mijn andere mobiele nummer als straks mijn contract is afgelopen,of ik daar nog mee naar vodafone kan,want daar ga je naar toe,en loop je bellend de winkel weer uit :lol: als je mobiel zoek geraakt is.
Hoop dat Tros radar er ook iets aan gaat doen,want internet staat er al vol van,beloven altijd na 2 dagen te reageren,nou vergeet het :( ik ga me weer verder schamen :( :( ,dat ik ooit mijn vrienden dit aangeprezen heb.

Misterbenz

Re: Hollandsnieuwe ik schaam me voor jullie!

Geplaatst: 16 dec 2012 19:27
door berndv
misterbenz schreef:ik vrees voor mijn andere mobiele nummer als straks mijn contract is afgelopen,of ik daar nog mee naar vodafone kan,want daar ga je naar toe,en loop je bellend de winkel weer uit :lol: als je mobiel zoek geraakt is.
Tja, voor service betaal je, daarom zijn de grote providers met fysieke winkels vaak ook duurder, de service moet ergens van betaald worden.
misterbenz schreef: Hoop dat Tros radar er ook iets aan gaat doen,want internet staat er al vol van,beloven altijd na 2 dagen te reageren
Tros radar kan dingen aan de kaak stellen, maar kan niet ergens iets aan veranderen, behalve het openbaar maken.

Daarnaast is die 2 dagen vaak een streven. Een heeeeeeeel nobel streven, wat helaas nooit gehaald wordt.

Re: Hollandsnieuwe ik schaam me voor jullie!

Geplaatst: 18 dec 2012 12:06
door hollandsnieuwe
Beste klant,

Wij betreuren het dat je op je huidige simkaartje nog steeds niet te bereiken bent. Graag zouden wij zo spoedig mogelijk van je per bericht je gegevens willen ontvangen om vast te kunnen stellen wat er mis is gegaan. Daarnaast is het erg vervelend dat je zo gefrustreerd bent over de gang van zaken, maar we willen graag voor je uitzoeken waar dit probleem precies ligt.

Onze welgemeende excuses hiervoor.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe