Een week of 2 geleden heb ik via vakantieveilingen een bon ‘gewonnen’ voor een overnachting in een Fletcher hotel naar keuze. Maximaal 5 dagen van tevoren te boeken. Geen probleem, ik ben niet op zoek naar een overnachting voor een specifieke datum, dus we wachten gewoon even tot er iets beschikbaar komt.
In de veiling stond tussen het lijstje met deelnemende hotels ook Fletcher hotel Amsterdam. Dit is mijn 1e keus, dus deze probeer ik dan ook al een aantal dagen te boeken. Maar via de reserveringssite is deze helemaal niet beschikbaar! Het is niet eens een keuzemogelijkheid, om daarna (na het doorklikken) te zien dat deze eventueel onbeschikbaar is. Ik heb na het winnen van de veiling dagelijks gekeken maar geen enkele dag kwam dit hotel er bij. Ik begijp dat het obv actiebeschikbaarheid is en vol=vol, maar ik mag er toch als koper van uitgaan dat er überhaupt kamers beschikbaar zijn voor deze actie, ipv de nul tot nu toe?!
Gewenste oplossing
Dagelijks minimaal 1 kamer ter beschikking stellen voor de acties waar zowel vakantieveilingen als Fletcher mee in zee gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie-ONbeschikbaarheid vakantieveilingen fletcher
Re: Actie-ONbeschikbaarheid vakantieveilingen fletcher
Wat jammer dat je niet voor je op die bon ging bieden even hebt rondgekeken. Dan had je kunnen zien dat er overal klachten zijn over deze zogenaamde 'aanbiedingen'. Niet alleen Fletcher, al die hotels maken zich hier schuldig aan. Er zijn gewoon nooit kamers voor de actieprijs.
Ik vind het heel vervelend voor je maar weet zo snel geen oplossing - misschien volgende keer als je een betaalbare overnachtig zoekt, gewoon bij het hotel zelf kijken. Bijna alle hotels hebben leuke last minute aanbiedingen of arrangementen.
Ik vind het heel vervelend voor je maar weet zo snel geen oplossing - misschien volgende keer als je een betaalbare overnachtig zoekt, gewoon bij het hotel zelf kijken. Bijna alle hotels hebben leuke last minute aanbiedingen of arrangementen.
Tsja, het is op basis van beschikbaarheid, maar nergens is gesteld of je beloofd dat hotel X op dag Y tijdens die periode ook daadwerkelijk te boeken valt. Deelnemen betekend dus niet automatisch kamers beschikbaar hebben. Misschien hadden ze maar 1 kamer voor 1 dag gedurende die hele periode, en is die nét voor je gereserveerd, maar dat zal je nooit weten. Er zijn vermoedelijk bij andere deelnemende hotels wél kamers beschikbaar, dus die voucher is prima te gebruiken.Barbalala schreef:Een week of 2 geleden heb ik via vakantieveilingen een bon ‘gewonnen’ voor een overnachting in een Fletcher hotel naar keuze. Maximaal 5 dagen van tevoren te boeken. Geen probleem, ik ben niet op zoek naar een overnachting voor een specifieke datum, dus we wachten gewoon even tot er iets beschikbaar komt.
In de veiling stond tussen het lijstje met deelnemende hotels ook Fletcher hotel Amsterdam. Dit is mijn 1e keus, dus deze probeer ik dan ook al een aantal dagen te boeken. Maar via de reserveringssite is deze helemaal niet beschikbaar! Het is niet eens een keuzemogelijkheid, om daarna (na het doorklikken) te zien dat deze eventueel onbeschikbaar is. Ik heb na het winnen van de veiling dagelijks gekeken maar geen enkele dag kwam dit hotel er bij. Ik begijp dat het obv actiebeschikbaarheid is en vol=vol, maar ik mag er toch als koper van uitgaan dat er überhaupt kamers beschikbaar zijn voor deze actie, ipv de nul tot nu toe?!
Gewenste oplossing
Dagelijks minimaal 1 kamer ter beschikking stellen voor de acties waar zowel vakantieveilingen als Fletcher mee in zee gaan.
Wat verwacht je trouwens van het hier neerzetten van een "gewenste oplossing" als ik vragen mag?
Ja echt ontzettend balen. Ik boek regelmatig iets via vv.nl en heb daar normaalgesproken geen problemen mee, maar dit vind ik wel heel apart! Stom stom stom om inderdaad niet even research te doen.Miepje1 schreef:Wat jammer dat je niet voor je op die bon ging bieden even hebt rondgekeken. Dan had je kunnen zien dat er overal klachten zijn over deze zogenaamde 'aanbiedingen'. Niet alleen Fletcher, al die hotels maken zich hier schuldig aan. Er zijn gewoon nooit kamers voor de actieprijs.
[quote="sjohie] sja, het is op basis van beschikbaarheid, maar nergens is gesteld of je beloofd dat hotel X op dag Y tijdens die periode ook daadwerkelijk te boeken valt. Deelnemen betekend dus niet automatisch kamers beschikbaar hebben. Misschien hadden ze maar 1 kamer voor 1 dag gedurende die hele periode, en is die nét voor je gereserveerd, maar dat zal je nooit weten. Er zijn vermoedelijk bij andere deelnemende hotels wél kamers beschikbaar, dus die voucher is prima te gebruiken.
Wat verwacht je trouwens van het hier neerzetten van een "gewenste oplossing" als ik vragen mag?[/quote]
Oh sorry, had dit stuk even ge-copy/paste van wat ik op een andere site heb geplaatst. Daar werd een gewenste oplossing gevraagd. Vandaar. De voucher is inderdaad prima te gebruiken voor één van de andere hotels, maar ik vind het apart dat ik het niet bij het hotel kan boeken waar ik wil, terwijl ze dat wel suggereren.
Wat verwacht je trouwens van het hier neerzetten van een "gewenste oplossing" als ik vragen mag?[/quote]
Oh sorry, had dit stuk even ge-copy/paste van wat ik op een andere site heb geplaatst. Daar werd een gewenste oplossing gevraagd. Vandaar. De voucher is inderdaad prima te gebruiken voor één van de andere hotels, maar ik vind het apart dat ik het niet bij het hotel kan boeken waar ik wil, terwijl ze dat wel suggereren.
De klacht is afgehandeld, de oplossing is erg fijn! Ik mag mijn waardebon inleveren en krijg gewoon mijn geld weer terug. Heb de klacht op klacht.nl geplaatst en kreeg daar erg snel al reactie van iemand van VV.nl. Fletcher heeft inderdaad Amsterdam teruggetrokken van de actie, dus ik had gelijk. Ik had die ochtend namelijk al naar VV.nl gebeld, maar toen had ik een erg onvriendelijke dame aan de lijn. Zij heeft het blijkbaar niet nagekeken, want zij verzekerde mij dat Amsterdam wél mee deed. Wat dus niet zo is. Overall ben ik heel blij met de oplossing, alleen de afhandeling laat nog iets te wensen over. Nouja. Eind goed, al goed!