Pagina 1 van 1
Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk
Geplaatst: 28 dec 2003 18:44
door meelmark
Ik ben van mening dat Casema grondig misbruikt maakt van haar positie als aanbieder van kabelinternet.
Ik vind het belachelijk dat een internet service provider alleen een helpdesk op basis van telefoon heeft, en niet op basis van e-mail. In het geval van enkel een telefonische helpdesk zou ik niet klagen, maar bij Casema is dit nummer 10 eurocent per minuut en duurt het geruime tijd voordat iemand aan de lijn komt (als je zowiezo al door de menuutjes van het telefoonsysteem van casema komt).
Ik betaal als klant al 50 euro per maand voor een Internet connectie, en vind het dus bespottelijk dat mijn aanbieder van internet enkel en alleen op een betaald nummer bereikbaar is.
Zijn meer mensen het met mij eens?
Re: Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk
Geplaatst: 04 feb 2004 21:17
door D Frijters
Een lekkere, extra bron van inkomsten voor Casema. Dit doen ze volgens mij gewoon expres! Slim hoor! Het gebeurt heel vaak dat mensen met een internetprobleem ongeveer 45 minuten in de wacht staan en dan vervolgens krijgen te horen dat de storing bij Casema-zelf ligt. Het lijkt wel of ze daar tegen elkaar zeggen: "We gaan een extraatje verdienen, trek er maar een paar pluggen uit, dan laten we de klanten een paar dagen bellen, kunnen we met z'n allen drie keer dit jaar op vakantie. Of het geval waar ik mee zit: Ze halen gewoon een onterecht bedrag van je bankrekening af. Ja! dan moet de gedupeerde wel opbellen hè. Ik kan nou potverdorie(sorry) gaan betalen om mijn eigen geld terug te krijgen! En dat weten ze daar dondersgoed! Allemaal met voorbedachte rade daar!
Een één of andere instantie moet daar maar eens een infiltrant gaan wegzetten, die het reilen en zeilen daar dan naar buiten kan brengen. Want hier klopt helemaal niets van!
Re: Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk
Geplaatst: 05 feb 2004 13:37
door boncoeur
Ik ben het helemaal eens met meelmark.
Iedere provider; dus óók Casema/Wanadoo dient een helpdesk op e-mailbasis te hebben. Lovenswaardige actie van meelmark.
Zie overigens:
www.coax.nl
Re: Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk
Geplaatst: 05 feb 2004 16:07
door mik8
er zijn 2 e-mail adressen van wanadoo waar je kunt klagen:
[email protected]
[email protected]
het helpt net zo min als bij de helpdesk maar het is gratis en je kunt je gal spuwen.
Re: Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk
Geplaatst: 05 feb 2004 19:55
door Sarkaar
Casema klantenservice is wel per email te bereiken:
[email protected]
Ik heb ze helemaal gekgemaild, toen kwamen over de brug..
let op! 1x mailen helpt niet!! je een mail HONDERDEN maal verzenden in een bericht.Gewoon copy>paste.
De ervaringsdeskundige!
Sarkaar
Re: Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk
Geplaatst: 05 feb 2004 19:57
door Sarkaar
Geplaatst op 05 Feb 2004 19:55 door Sarkaar
--------------------------------------------------------------------------------
Casema klantenservice is wel per email te bereiken:
[email protected]
Ik heb ze helemaal gekgemaild, toen kwamen ze over de brug..
let op! 1x mailen helpt niet!! Je moet een email HONDERDEN maal verzenden in een bericht. Gewoon copy>paste vh adres.
De ervaringsdeskundige!
Sarkaar