Wehkamp blundert!
Geplaatst: 24 dec 2012 16:55
Afgelopen weekend een paar mooie aanbiedingen gekocht. Besteld en betaald. Krijg ik vandaag een bericht dat er foute prijzen in stonden en dus annuleren ze alles.
Afgelopen weekend heb je één of meerdere artikelen besteld uit ons Entertainment-assortiment. De prijs die werd getoond tijdens het bestelproces (en waarvan je een bevestiging hebt ontvangen) blijkt helaas onjuist te zijn geweest. Omdat wij deze artikelen redelijkerwijs niet voor die prijs kunnen leveren, hebben we je bestelling van die artikelen geannuleerd. Als je wilt, kun je de bestelling opnieuw plaatsen, alsnog met 10% korting, die in de prijzen op onze site is verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak. We wensen je een hele fijne Kerst.
Ik ga hier niet mee akkoord. Ik las dit overigens ook nog: Aanbod + aanvaarding = overeenkomst. Men moet leveren tegen overeengekomen prijs. Art. 6:217 lid 1 BW.
Meer mensen met dit probleem bij Wehkamp????
Afgelopen weekend heb je één of meerdere artikelen besteld uit ons Entertainment-assortiment. De prijs die werd getoond tijdens het bestelproces (en waarvan je een bevestiging hebt ontvangen) blijkt helaas onjuist te zijn geweest. Omdat wij deze artikelen redelijkerwijs niet voor die prijs kunnen leveren, hebben we je bestelling van die artikelen geannuleerd. Als je wilt, kun je de bestelling opnieuw plaatsen, alsnog met 10% korting, die in de prijzen op onze site is verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak. We wensen je een hele fijne Kerst.
Ik ga hier niet mee akkoord. Ik las dit overigens ook nog: Aanbod + aanvaarding = overeenkomst. Men moet leveren tegen overeengekomen prijs. Art. 6:217 lid 1 BW.
Meer mensen met dit probleem bij Wehkamp????