Vroegtijdige beëindiging T-Mobile abonnement
Geplaatst: 25 dec 2012 00:22
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende en vroeg me eigenlijk af of iemand hier al eerder mee te maken gehad had en mogelijk advies geven kon.
De situatie is als volgt, ik heb een abonnement bij T-Mobile. Ik ben hier nu net een jaar klant, nu blijkt uit netwerk onderzoek dat T-Mobile hun dienst hier niet volledig kan leveren en ben ik dus gerechtigd om mijn abonnement vroegtijdig op te zeggen.
Dit wil ik heel graag doen opdat ik overstappen kan naar een andere provider. Nu kreeg ik na dit besproken te hebben met de klantenservice van T-Mobile een e-mail waarin mij het volgende vermeld wordt.
T-Mobile gaf mij bij navraag als antwoord dat de telefoon nog niet volledig betaald zou zijn en dat dit het bepaalde overname bedrag is om de telefoon te mogen behouden.
Mijn probleem wordt echter nog leuker, ik heb deze telefoon na een maand of 5 aan problemen welke niet opgelost werden door T-Mobile noch door LG door verkocht aan een persoon die er op een andere manier wel iets mee kon (zelf met software experimenteren). Ergo ik heb de telefoon niet meer omdat deze op geen enkele wijze voldeed aan de toezeggingen van T-Mobile van welke ik nul op mijn rekest kreeg.
Ik heb daarvoor een telefoon terug gekocht welke niet tipt aan de specificaties van de LG welke ik bij het abonnement kreeg, en weet dus nu niet of T-Mobile in hun recht staat om dit bedrag te factureren op het moment dat ik mijn abonnement opzeg.
Heeft iemand raad?
Met vriendelijke groet,
Henk Steenwijk
Ik zit met het volgende en vroeg me eigenlijk af of iemand hier al eerder mee te maken gehad had en mogelijk advies geven kon.
De situatie is als volgt, ik heb een abonnement bij T-Mobile. Ik ben hier nu net een jaar klant, nu blijkt uit netwerk onderzoek dat T-Mobile hun dienst hier niet volledig kan leveren en ben ik dus gerechtigd om mijn abonnement vroegtijdig op te zeggen.
Dit wil ik heel graag doen opdat ik overstappen kan naar een andere provider. Nu kreeg ik na dit besproken te hebben met de klantenservice van T-Mobile een e-mail waarin mij het volgende vermeld wordt.
Tentijde van het afsluiten van mijn abonnement deed ik dit met een LG-Optimus 2x deze werd aldus geadverteerd voor een prijs van €0,-. Ben ik de enige die het vreemd vind dat ik ineens voor een telefoon welke gratis was €147,56 moet terug betalen aan hun?Geachte heer Steenwijk,
Onlangs heeft u contact gehad met T-Mobile Klantenservice, omdat u verminderde dekking ervaart met het netwerk van T-Mobile.
Wij betreuren dit en willen u graag een passende oplossing bieden. Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, bevestigen wij de volgende mogelijkheden:
• U kunt gebruikmaken van de korting op uw abonnement, zoals die telefonisch is aangeboden.
• U kunt ervoor kiezen uw contract per direct te laten ontbinden, eventueel met behoud van uw mobiele nummer. Houdt u bij nummerbehoud wel rekening met een verwerkingstijd.
Als u ervoor kiest uw contract te laten ontbinden, kunt u uw toestel zonder kosten aan T-Mobile retourneren. Ook kunt u ervoor kiezen het toestel van ons over te nemen voor de afkoopsom van € ? 147.56 incl btw (incl. btw). Uiteraard zorgen wij er in dat geval voor, dat de eventuele simlock van het toestel wordt verwijderd.
Heeft u nog vragen? Stel dan uw vraag via Help & Support. U kunt niet rechtstreeks reageren op dit
e-mailbericht.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice
T-Mobile gaf mij bij navraag als antwoord dat de telefoon nog niet volledig betaald zou zijn en dat dit het bepaalde overname bedrag is om de telefoon te mogen behouden.
Mijn probleem wordt echter nog leuker, ik heb deze telefoon na een maand of 5 aan problemen welke niet opgelost werden door T-Mobile noch door LG door verkocht aan een persoon die er op een andere manier wel iets mee kon (zelf met software experimenteren). Ergo ik heb de telefoon niet meer omdat deze op geen enkele wijze voldeed aan de toezeggingen van T-Mobile van welke ik nul op mijn rekest kreeg.
Ik heb daarvoor een telefoon terug gekocht welke niet tipt aan de specificaties van de LG welke ik bij het abonnement kreeg, en weet dus nu niet of T-Mobile in hun recht staat om dit bedrag te factureren op het moment dat ik mijn abonnement opzeg.
Heeft iemand raad?
Met vriendelijke groet,
Henk Steenwijk