Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Geplaatst: 27 dec 2012 15:27
23 Dec heb ik een altijd voordeel abonnement aangeschaft (jaar) bij ov-chipkaart.nl
Helaas bleek deze niet te werken op mijn traject ik heb hierna aangegeven dat ik het abonnement wil schrappen omdat het niet werkt.
De mensen bij ov-chipkaart.nl geven aan dat ik hiervoor bij mij vervoerder moet zijn .
(wat mij erg onlogisch lijkt in mijn geval is dit de arriva waarom zou je bij de arriva moeten zijn met het algemene kortingsproduct wat ov-chipkaart.nl aan bied?)
* via deze link heb ik het product besteld hier word niet gerept over een bepaalde vervoerder - http://www.ov-chipkaart.nl/nieuws/laats ... informatie
Vervolgens heb ik de Arriva gebeld maar zij zeggen weer dat ik bij ov-chipkaart.nl moet zijn ondertussen ben ik al een keer of 6 met een kluitje het riet ingestuurd.
In ieder geval ben ik wel zo ver gekomen dat ov-chipkaart.nl toe gaf dat het abonnement juist geactiveerd is en dat de korting niet is berekend. Echter moet ik volgens hen voor het opzeggen alsnog bij mijn vervoerder zijn.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ? Ik word echt helemaal gek van dat heen en weer gebel.
Helaas bleek deze niet te werken op mijn traject ik heb hierna aangegeven dat ik het abonnement wil schrappen omdat het niet werkt.
De mensen bij ov-chipkaart.nl geven aan dat ik hiervoor bij mij vervoerder moet zijn .
(wat mij erg onlogisch lijkt in mijn geval is dit de arriva waarom zou je bij de arriva moeten zijn met het algemene kortingsproduct wat ov-chipkaart.nl aan bied?)
* via deze link heb ik het product besteld hier word niet gerept over een bepaalde vervoerder - http://www.ov-chipkaart.nl/nieuws/laats ... informatie
Vervolgens heb ik de Arriva gebeld maar zij zeggen weer dat ik bij ov-chipkaart.nl moet zijn ondertussen ben ik al een keer of 6 met een kluitje het riet ingestuurd.
In ieder geval ben ik wel zo ver gekomen dat ov-chipkaart.nl toe gaf dat het abonnement juist geactiveerd is en dat de korting niet is berekend. Echter moet ik volgens hen voor het opzeggen alsnog bij mijn vervoerder zijn.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ? Ik word echt helemaal gek van dat heen en weer gebel.