Depressief door telfort
Geplaatst: 27 dec 2012 19:59
Ik ben overgestapt van een provider (tele2) naar telfort (hier ging ik de fout al in)
Internet is netjes opgeleverd.
Telefoon nummer behoud aangevraagd, op de brief die we hadden ontvangen stond er een ander nummer in dan de telefoon nummer die we hadden aangevraagd.
Bellen, wijzigen -> oke (dacht ik)
Telefoon doet het nog steeds niet, 2.5 maand later.
Ik kan niet bellen of gebeld worden mijn nummer die ik 20 jaar heb werkt gewoon niet meer terwijl ik door mijn werk daarop gebeld wordt,vanuit het buitenland en familie.
Telfort 9x gebeld naar 0900 nummer.
1ste keer: "we gaan dit oplossen"
2 weken gewacht
2de keer: "u heeft nooit gebeld,ik noteer alles en u wordt terug gebeld"
1.5 week gewacht.
--Natuurlijk niet terug gebeld. dan maar weer bellen:
3de keer:" mijn collega heeft niets opgeschreven"
1.5 week gewacht.
4de keer:"het is niet onze schuld tele2 werkt niet mee"
1 week gewacht.
5de keer:" Kwam terecht bij de 2de lijn, Na mijn hele verhaal weer uit te leggen verzekerde hij mij dat hij het zou oplossen en hij zou me terug bellen, hij vertelde mij dat ze de nummer niet goed hadden en daarom lukte het niet, nu wist hij het nummer en zou het goed gaan"
2 week gewacht, niks gebeurd.
inmiddels probeerde ik mailtjes te versturen, zelfde reactie een reactie ging over dat ik problemen had met keuzemenu van telefoon en op de forum reacties te plaatsen, werd letterlijk genegeerd door de administrators. Mijn vraag werd als beantwoord bestempeld omdat ik al in contact was met de klantenservice.
* Ik heb inmiddels het geld gestorneerd en alle betalingen van telfort geweigerd
6de keer gebeld agressief boos en onbeschoft:
"degene belde mij terug en begreep mijn boosheid, liet me in de wacht en ging er achteraan"
Nadat hij terug kwam, vertelde hij mij eerlijk: " er is letterlijk niets met uw probleem gedaan", hij heeft een klacht over de 2de lijn ingediend en ik werd kwartier later al terug gebeld. door iemand van die gaat over het nummer portering. Ze heeft alle gegevens nog eens opgeschreven en zou er werk van maken.
1.5 week voorbij nog niets gebeurd.
7/8/9de keer gebeld proberen het maar op te zeggen maar werd heel brutaal verteld door de eerste medewerker dat ik niet kan opzeggen omdat volgens haar alles technisch in orde is.
2de Medewerker vertelde mij dat ik weer de technische dienst maar moest bellen.
De 3de medewerker kan ik wel schieten hoe arrogant die was.
Alles vanaf mijn mobiel gebeld, de kosten zijn enorm hoog natuurlijk als je alles vanaf je mobiel maar moet doen.
De aangetekende brief die ik heb opgestuurd, stond letterlijk in wat ik hier heb geschreven en dat ik alles wil stop zetten.
Kreeg een brief terug:
"U heeft gevraagd om uw incasso betaling stop te zetten"
Totaal geen hulp na 2 maanden : GEEN TELEFOON, ik vroeg alleen maar nummer behoud aan maar heb geen oude nummer of nieuwe gekregen. NIKS
Ik voel me echt zo laag op dit moment, alsof er met me gespeeld wordt en het kan ze geen moer schelen.
Het voelt echt aan alsof het enige wat ik nog kan doen is langs telfort gaan dat 10 minuten van mij zit en mijn recht maar moet proberen te halen op een andere manier. Ik sta letterlijk op het punt om daar naar toe te gaan.
Ik wil van deze *@*#*@$*** provider af, de klantenservice is een half jaar de cel in waard!!!
Internet is netjes opgeleverd.
Telefoon nummer behoud aangevraagd, op de brief die we hadden ontvangen stond er een ander nummer in dan de telefoon nummer die we hadden aangevraagd.
Bellen, wijzigen -> oke (dacht ik)
Telefoon doet het nog steeds niet, 2.5 maand later.
Ik kan niet bellen of gebeld worden mijn nummer die ik 20 jaar heb werkt gewoon niet meer terwijl ik door mijn werk daarop gebeld wordt,vanuit het buitenland en familie.
Telfort 9x gebeld naar 0900 nummer.
1ste keer: "we gaan dit oplossen"
2 weken gewacht
2de keer: "u heeft nooit gebeld,ik noteer alles en u wordt terug gebeld"
1.5 week gewacht.
--Natuurlijk niet terug gebeld. dan maar weer bellen:
3de keer:" mijn collega heeft niets opgeschreven"
1.5 week gewacht.
4de keer:"het is niet onze schuld tele2 werkt niet mee"
1 week gewacht.
5de keer:" Kwam terecht bij de 2de lijn, Na mijn hele verhaal weer uit te leggen verzekerde hij mij dat hij het zou oplossen en hij zou me terug bellen, hij vertelde mij dat ze de nummer niet goed hadden en daarom lukte het niet, nu wist hij het nummer en zou het goed gaan"
2 week gewacht, niks gebeurd.
inmiddels probeerde ik mailtjes te versturen, zelfde reactie een reactie ging over dat ik problemen had met keuzemenu van telefoon en op de forum reacties te plaatsen, werd letterlijk genegeerd door de administrators. Mijn vraag werd als beantwoord bestempeld omdat ik al in contact was met de klantenservice.
* Ik heb inmiddels het geld gestorneerd en alle betalingen van telfort geweigerd
6de keer gebeld agressief boos en onbeschoft:
"degene belde mij terug en begreep mijn boosheid, liet me in de wacht en ging er achteraan"
Nadat hij terug kwam, vertelde hij mij eerlijk: " er is letterlijk niets met uw probleem gedaan", hij heeft een klacht over de 2de lijn ingediend en ik werd kwartier later al terug gebeld. door iemand van die gaat over het nummer portering. Ze heeft alle gegevens nog eens opgeschreven en zou er werk van maken.
1.5 week voorbij nog niets gebeurd.
7/8/9de keer gebeld proberen het maar op te zeggen maar werd heel brutaal verteld door de eerste medewerker dat ik niet kan opzeggen omdat volgens haar alles technisch in orde is.
2de Medewerker vertelde mij dat ik weer de technische dienst maar moest bellen.
De 3de medewerker kan ik wel schieten hoe arrogant die was.
Alles vanaf mijn mobiel gebeld, de kosten zijn enorm hoog natuurlijk als je alles vanaf je mobiel maar moet doen.
De aangetekende brief die ik heb opgestuurd, stond letterlijk in wat ik hier heb geschreven en dat ik alles wil stop zetten.
Kreeg een brief terug:
"U heeft gevraagd om uw incasso betaling stop te zetten"
Totaal geen hulp na 2 maanden : GEEN TELEFOON, ik vroeg alleen maar nummer behoud aan maar heb geen oude nummer of nieuwe gekregen. NIKS
Ik voel me echt zo laag op dit moment, alsof er met me gespeeld wordt en het kan ze geen moer schelen.
Het voelt echt aan alsof het enige wat ik nog kan doen is langs telfort gaan dat 10 minuten van mij zit en mijn recht maar moet proberen te halen op een andere manier. Ik sta letterlijk op het punt om daar naar toe te gaan.
Ik wil van deze *@*#*@$*** provider af, de klantenservice is een half jaar de cel in waard!!!