Pagina 1 van 1
abonnement kpn
Geplaatst: 29 dec 2003 21:12
door rhodilol
kan iemand mij vertellen of het nu wel of niet mogelijk is om mijn abonnement bij kpn voor mijn vaste telefoon op te zeggen terwijl ik een adsl abonnement heb. m.a.w. wel adsl en geen telefoon meer. ik heb ergens gelezen dat dit wel mogelijk is maar dat de kpn nogal moeilijk schijnt te doen(zoals gewoonlijk bij opzeggen).ik probeer zo goed mogelijk ten strijde te trekken als ik bij de primafoon op ga zeggen. alvast bedankt.
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 29 dec 2003 21:23
door puma73
Dit lijkt mij en zeer leuke vraagstelling, ik ben benieuwd wat het antwoord zal zijn. Ik denk nee, immers ge blijft gebruik maken van een faciliteit van kpn, nl het telefoonkabeltje .
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 30 dec 2003 03:32
door schadowrave
Dit kan in principe niet, maar ik heb ergens gelezen dat je dan 9 € moet betalen voor het huren van de lijn, dit is bijna hetzelfde als een belbudget abbo.
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 30 dec 2003 11:01
door ??
Dit kan alleen als je een ADSL verbinding hebt via BBNed. Overigens moet je dan binnenkort wel Eur 9 extra betalen, als je dus alleen ADSL en geen telefonie afneemt. Per saldo maakt het dus niets uit en kun je net zo goed je abo terugzetten naar een BelBudget.
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 30 dec 2003 14:50
door Gast
Op het moment dat je je kpn abo opzegd inderdaad ook je adsl te vervallen, en inderdaad overgaan naar een belbudget abo is dan de ideale oplossing
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 01 nov 2004 15:34
door jan vastenavond
Ik wil mijn abonnement bij kpn opzeggen hoe doe ik dat??
Het telefoonnr die in de gids vermeld staat kan ik niet bellen,
die nrs heb ik afgesloten. Dus wat nu. Wie kan mij voorzien van info.
..--..
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 01 nov 2004 19:09
door limelight
Naar de Primafoonwinkel gaan
Re: abonnement kpn
Geplaatst: 01 nov 2004 22:07
door Hosadam
als je adsl hebt via babyxl, bbned of versatel dan kan je in principe je telefoon lijn op laten heffen. je betaald dan wel een bijdrage voor het beheer van de lijn, en dat is bijne net zoveel als een belbudget. Neem hiervoor contact op met je provider. sommige adsl provider zitten op de lijn van kpn en dan kan het dus niet.
achja als je dan toch moet betalen voor die lijn, neem dan een belbudget zou ik zeggen, is wel zo voordelig als je een keer moet bellen naar de helpdesk, bij je mobiel betaal je je eigen helemaal scheel.