LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Te lang wachten op nieuwe telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nooor__

Te lang wachten op nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door Nooor__ »

Ik ben klant bij HI en heb een abonnement voor een Galaxy S3. Op 25 November is mijn telefoon gevallen en had ik flinke waterschade. Ik heb toen gebeld en mijn telefoon is de volgende dag netjes opgehaald. Ik kon op E-repair mijn telefoon volgen en kijken hoe het ermee stond. 3 dagen nadat ik hem heb ingeleverd stond er op internet dat hij was afgekeurd en dat ik een nieuwe zou krijgen. (ik ben verzekerd tegen schade) Ik ben toen eens gaan bellen om te vragen of dat klopt. Deze gesprekken heb ik zo'n 8x gevoerd. Steeds werd er gezegd dat ik de volgende dag gebeld zou worden en dat er concrete afspraken gemaakt zouden worden met mij. Steeds werd ik niet teruggebeld..

dit is nu dus ong 5,5 week geleden. Ik ben heel erg ontevreden over Hi omdat ze iets beloven en het niet nakomen. Tenslotte hoeft er niets gerepareerd te worden en ben ik verzekerd om een nieuwe te krijgen. Deze service hoeft niet zo lang te duren.. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ze ook écht eens wat gaan doen?

Bob Schurkjens

Re: Te lang wachten op nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

alfatrion

Re: Te lang wachten op nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door alfatrion »

Eerst een ingebrekestelling sturen. Dit is een brief waarin u de leverancier een a) redelijke termijn geeft (14 dagen lijkt mij voldoende) de tijd geeft om alsnog te b) presteren en anders c) aansprakelijk stelt voor de schade. Zorg er voor dat u deze drie onderdelen in de brief staat.

Gesloten